Cześć, podczas niedawnej wymianie uszczelniaczy trzonków zaworów rzuciło mi się w oczy dość głębokie wytarcie wałka rozrządu, w miejscu gdzie obraca się on w uszczelniaczu. Wytarcie jest na tyle głębokie że uszczelniacz mocno gubi olej. W związku z tym mam do Was proźby o porady jak sobie z tym poradzić, opcje jakie przychodzą mi do głowy to:
-przetoczenie wałka w miejscu gdzie jest uszczelniany i dobranie uszczelniacza na nowy wymiar
-kupienie uszczelniacza a podwójnym kołnierzem ?? (o ile takowy istnieje)
-ewentualne dokupienie wałka w lepszym stanie
Będę wdzięczny za ewentualne sugestie.
Cieknący uszczelniacz wałka rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Cieknący uszczelniacz wałka rozrządu
chyba jednak łatwiej będzie założyć simering nie dobijając go do końca, wytnij z czegoś pierścień podłóż pod simering. Można też spróbowac skrócić w nowym simeringu sprężynkę zaciskająca ze 2 mm
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
- Lokalizacja: Kutno / Łódź
Cieknący uszczelniacz wałka rozrządu
O niedobijaniu simeringa też przez chwile myślałem, w wolnej chwili będę coś kombinował.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości