naprawa przewodu poliwowego

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

naprawa przewodu poliwowego

Post autor: domeL » sob gru 01, 2012 22:44

Witam

Jakis czas temu poczułem zapach benzyny w samochodzie. Zaniepokojony najpierw sprawdzałem pod maska i pod samochodem czy cos nie wycieka. Okazało sie ze wszystko w tych miejscach jest ok, natomiast problem znakuje sie przy pływaku (pod tylna kanapa). Problem polega na tym ze jeden z przewodów (najprawdopodobniej dopływ) byl klejony tzn wygląda to tak jakby końcówka przepuszczała paliwo i ktos kto jezdzil przede mna tym samochodem miał juz problem w tym miejscu i zamiast wymienić przewód czy moze i nawet cały "dekiel" po prostu zakleił końcówkę przewodu poxylina. Minęło troche czas no i ja teraz mam ten sam problem. Sugerując sie pomysłem poprzedniego kierowcy tego wozu również zakupiłem poxyline i "poprawiłem" jego dzieło :) niestety chyba zle to zrobiłem gdyz po zabiegu paliwo ucieka w formie fontanny gdy włączy sie pompka :) zastanawiam sie nad 2 możliwościami rozwiązania tego problemu

1. Oddanie samochodu do mechanika (może i mógłbym naprawić ta usterkę sam) ale nie mam na to czasu :/
2. Wydłubanie mojej i poprzednika poxyliny i zaklejenie na nowo ale juz jakimś nadającym sie do tego klejem, sylikonem itp substancjami.

moje pytania na dzis brzmią:

1. czy warto? do mechanika? jaka mniej wiecej cena naprawy by byla? moze ktos sie orientuje?
2. jesli bym kleił na nowo to czym najlepiej?? moze sa jakies wytrzymałe i nadające sie to tego typu awarii kleje??

bede bardzo wdzięczny za odpowiedzi i podpowiedzi

pozdrawiam serdecznie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

naprawa przewodu poliwowego

Post autor: Paweł Marek » sob gru 01, 2012 23:00

wyszukaj sam dekiel na szrocie kup i załóż sam albo zawieź mechanikowi, zobacz konstrukcję googlami pod gasłem pompa paliwa golf IV. Kolego nie za bardzo jest tu o czym pisać,stopień trudność tej operacji nie bardzo przekracza wymianę żarówki. Więc jedź do mechanika ale o cenę nie pytaj bo ceny są różne w zalezności od regionu. Od dychy po stówkę za robociznę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

naprawa przewodu poliwowego

Post autor: domeL » ndz gru 02, 2012 12:40

ok jeśli będzie uszkodzony Dekiel a dokładie jego wejścia na przewody to operacja będzie dosyć prosta. Gorzej będĘ jak karzeź się że końcówka przewodu jest np peknieta, wtedy jest z tym większy problem



domeL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob lut 17, 2007 11:14
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

naprawa przewodu poliwowego

Post autor: domeL » ndz gru 02, 2012 20:54

pompę jednak muszę wymienic gdyz jeden z bolców na przewód jest ułamany.

Mam jednak pytanie czy jest mozliwosc kupna samej czesci ktora zaznaczylem na zdjeciu? pompe mam przeciez dobra tylko ulamal sie kawalek plastiku ktory zrobil tyle zamieszania.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us



Awatar użytkownika
Fastener
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 745
Rejestracja: sob wrz 15, 2012 16:48
Lokalizacja: Częstochowa

naprawa przewodu poliwowego

Post autor: Fastener » pn gru 03, 2012 22:13

Witam mam ten sam problem co kolega wyżej, u Mnie też czuć benzynę w kabinie zwłaszcza po odpaleniu gdy auto pracuje na benzynie... Jak rozłożyć tylne siedzisko, aby mieć dostęp do tych przewodów paliwowych ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości