Są takie super z mojego własnego prywatnego doświadczenia. Mam takie pierścienie i auto od wymiany do wymiany a jeżdżę na syntetyku nie bierze grama oleju...hossearkadio26 pisze:No i poraz kolejny skąd dowody na te pierścienie jednoczęściowe? Że to one są takie super?.Fafik258 pisze:W optymistycznym wariancie powtórze to poraz kolejny:D uszczelniacze zaworów i pierścienie na takie ze sprężynką tylko i wyłącznie!:)
Dodatkowo w jakimś temacie radziłem innemu koledze żeby też je założył i niestety założył oryginalne. I co się stało? Auto dalej pije olej w ogromnych ilościach.
Czy koledze taki merytoryczny argument wystarczy?
Aha i nikogo nie zmuszam do korzystania z mojego doświadczenia, po prostu się nim dziele
Wracając do tematu
Generalnie granatowego dymu nie widać, chyba że ktoś ma lepszy wzrok. Silnik był rozgrzany? Ogarnij wycieki, z twojego opisu wychodzi że odma jest drożna. Dodatkowo chyba uszczelniacz na wale puszcza... Ale miałeś rozrząd wymieniany więc mechanik powinien zauważyć podczas wymiany że jest wyciek.Niemamnicitytez pisze:Panowie proszę filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Brak katalizatora więc zapewne tak dymic musi. Po przegazowaniu samochodu i odpięciu rurki odmy od filtra powietrza wyleciały skwarki Czyżby te problemy były od odmy?? Dzisiaj rano wjechałem na kanal. Cieknie olej spod odmy (ale nie ma go na ziemi), do tego gdzieś kolo dużej rolki nad miską olejową tak jak jest rozrząd spod takiej śruby sączy się olej ale on wysycha odrazu na misce bo jest w małych ilościach. Jakieś uszczelki? Rozbiorę odmę dzisiaj i zobaczę o co kaman.
Samochód na filmiku kręcony od 3 do 4 tyś obrotów.
Z tym się nie zgodzę...Mechanik powiedział mi, że kopcenie jest z braku katalizatora, oraz moze się dostawać lewe powietrze.