problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 20:59
- Lokalizacja: Kamienna Góra
problem z obrotami
Koniec
Ostatnio zmieniony pn lis 04, 2013 03:54 przez Krzychu_ManUtd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 20:59
- Lokalizacja: Kamienna Góra
problem z obrotami
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji
525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy
Nowe problemy... Zaraz po odpaleniu strasznie nim szarpie po przygazowaniu znacznie mniej (skacza obroty) blad 525 po zagrzaniu mozna skasowac ale po przejechaniu jakiegos odcinka znowu wyskakuje (rzadziej niz blad 561) , na gazie obroty mniej skacza niz na benzynie, temperatura wzrasta do 90 na blacie to na kompie pokazuje ze jest 106 stopni po przejechaniu jednak znowu spada do 80. Wczoraj jak wymienilem czujnik temp. to pokrecilem tymi imbusowymi srubami na monowtrysku bo myslalem ze sa od regulacji obrotow na biegu jalowym ale chyba jednak nie dlatego ciekawi mnie co to sa za sruby i do czego sluza, oraz czy mozna wyregulowac jakos obroty na biegu jalowym
przekroczona wartość adaptacji
525 Lambda Sonda-G39
zwarcie do masy
Nowe problemy... Zaraz po odpaleniu strasznie nim szarpie po przygazowaniu znacznie mniej (skacza obroty) blad 525 po zagrzaniu mozna skasowac ale po przejechaniu jakiegos odcinka znowu wyskakuje (rzadziej niz blad 561) , na gazie obroty mniej skacza niz na benzynie, temperatura wzrasta do 90 na blacie to na kompie pokazuje ze jest 106 stopni po przejechaniu jednak znowu spada do 80. Wczoraj jak wymienilem czujnik temp. to pokrecilem tymi imbusowymi srubami na monowtrysku bo myslalem ze sa od regulacji obrotow na biegu jalowym ale chyba jednak nie dlatego ciekawi mnie co to sa za sruby i do czego sluza, oraz czy mozna wyregulowac jakos obroty na biegu jalowym
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z obrotami
nie można sa zapisane w pamięci sterownika. "Zwarcie sondy do masy" to z reguły norma i to wynika ze sposobu emulacji sondy podczas pracy silnika na LPG. Sprobuj jezcze resetu sterownika szczegóły na forum, nie kręć niczym przy monowtrysku o ile to jest monowtrysk bo sa też rzadkie silniki 1.8 amerykańskie na wtrysku wielopunktowym. Potem sprawdź ustawienie rozrządu i zapłonu oraz stan świec kabli kopułki. Jeśli są stare wymień w ciemno bo moga dawać w kość nie wiadomo czego się chwytać a przyczyna jest prosta
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 20:59
- Lokalizacja: Kamienna Góra
problem z obrotami
Tak jest to monowtrysk swiece kable kompulka palec maja przejechane 10tys przeczyscilem je i dalej to samo.... jak mam sprawdzic zaplon??
problem z obrotami
Musisz mieć lampę stroboskopową, tutaj jest kilka rad co do ustawiania zapłonu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=30504" onclick="window.open(this.href);return false;
VW
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 20:59
- Lokalizacja: Kamienna Góra
problem z obrotami
temat do zamkniecia walnieta sonda lambda wymieniona na nowa i uszczelka pod monowtryskiem tez juz lapala lewego powietrza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości