Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Ciśnienie w układzie chłodzenia musi być - fizyka.
Gdyby był brak ciśnienia - ogrzewanie bardzo słabo by działało a w wielu wypadkach w ogóle by nie działało ponieważ nagrzewnica często znajduje się wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy (np Ford Escort 1.8D, Turbo D czy TD) i tam jeżeli korek na zbiorniczku nie trzyma ciśnienia - nie ma ogrzewania w aucie. Dlatego w korkach jest zawór upustowy zamiast dziury.
Nie bez przyczyny zamknięte układy C.O są sprawniejsze od otwartych.
Sprawdź w analogicznym aucie - może jest podobnie.
Gdyby był brak ciśnienia - ogrzewanie bardzo słabo by działało a w wielu wypadkach w ogóle by nie działało ponieważ nagrzewnica często znajduje się wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy (np Ford Escort 1.8D, Turbo D czy TD) i tam jeżeli korek na zbiorniczku nie trzyma ciśnienia - nie ma ogrzewania w aucie. Dlatego w korkach jest zawór upustowy zamiast dziury.
Nie bez przyczyny zamknięte układy C.O są sprawniejsze od otwartych.
Sprawdź w analogicznym aucie - może jest podobnie.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
U mnie w mk2 najwyżej jest zbiorniczek wyrównawczy. Wymieniłem korek i problem zniknął. Jest tam po nagrzaniu auta jakieś ciśnienie i najwidoczniej tak musi być.
VW Connecting People
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Wybaczcie że odświeżam wielokrotnie wałkowany temat.
Jak bardzo powinny być twarde węże od chłodnicy (silnik rozgrzany) ? Czy coś w rodzaju słabo napompowanej opony rowerowej ,tak że da się palcami ścisnąć na około 0,5 -1 cm.
Czy po wymianie korka normalne jest to że po ostygnięciu (cała noc) dalej utrzymuje się ciśnienie w układzie .
Jak bardzo powinny być twarde węże od chłodnicy (silnik rozgrzany) ? Czy coś w rodzaju słabo napompowanej opony rowerowej ,tak że da się palcami ścisnąć na około 0,5 -1 cm.
Czy po wymianie korka normalne jest to że po ostygnięciu (cała noc) dalej utrzymuje się ciśnienie w układzie .
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Nienormalne. Na zimnym wąż powinien dać się ściskać ręką na tyle dużo że płyn powinien się przelewać w zbiorniczku wyrównawczym. Powinien się zachowywać jak zwykły wąż wypełniony płynem bez ciśnienia.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Nic się nie stanie. Możesz włożyć kawałek drucika między ta uszczelkę w korku. Nie powinno być ciśnienia nawet po butowaniu ale w tdi bo przerabialem to u siebie. Filmik nawet zapodalem jak po jeździe jest przy odkrecaniu korka. Tez się wszyscy zapierali ze musi psykac przy odkrecaniu a ci co później robili upg to potem potwierdzali ze nie psyka. Chyba ze daje LPG w układ wodny od parownika.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
To co może trzymać ciśnienie mimo zimnego silnika ? Czyżby te korki były wadliwe (dwa nowe i dwa ze szrota ) zbiornik wyrównawczy też wymieniony i wyczyszczony. Dodam jeszcze że na zimnym silniku po odkręceniu korka podnosi się stan płynu .
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
ile sie podnosi ten poziom?
Tu masz jak jest umnie po wymianie UPG w TDI i po jezdzie okolo 80 km. https://www.youtube.com/watch?v=xGYKpf0 ... e=youtu.be
Zadnych skokow poziomow zadnych psykniec jak slychac. Jest delikatne bekniecie i tylko tyle.
Tu masz jak jest umnie po wymianie UPG w TDI i po jezdzie okolo 80 km. https://www.youtube.com/watch?v=xGYKpf0 ... e=youtu.be
Zadnych skokow poziomow zadnych psykniec jak slychac. Jest delikatne bekniecie i tylko tyle.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Podnosi się od min do 1-2 cm ponad max mimo że silnik zimny , po rozgrzaniu wraca pomiędzy min-max
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
To za dużo. Coś musi być nie teges.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Węże od chłodzenia są twarde "nadymane"
Tak jak mówiłem. Pare takich tdi pod tym kątem sprawdziłem na spotach na chociwlu. Tez było ze co ty gadasz a za miesiąc Krzysiu dzwoni ty co się dzieje bo gejzery się nasiliły i cyrk się robią. Po wymianie zdziwko ze ni ma ciśnienia.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości