1,8 kr digi II dymi

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 kr digi II dymi

Post autor: zorro74 » ndz lut 05, 2012 13:19

witam chciałbym zasiegnac pomocy,otóz po odpaleniu autka strasznie kopci na bialo jak lokomotywa i gryzie dym w oczy,obroty wysokie ,i delikatnie zazy sie kontrolka od ładowania,po którymś tam odpaleniu obroty trzyma 900 i dymienie w normie oraz kontrolka ladowania całkiem gasnie,co może być przyczyna,autkiem teraz nie jezdze tylko jest przepalane,dodam ze na tym mrozie pali bez zadnego kłopotu.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1,8 kr digi II dymi

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 05, 2012 13:31

ciężko pomóc bo dajesz skąpe informacje. Choćby napisz czy było tak zawsze czy wcześniej było dobrze , bo nie wiadomo czy ten swap się udał .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 kr digi II dymi

Post autor: zorro74 » ndz lut 05, 2012 13:35

powiem tak po swapie przejechalem moze ze 150 km,no i sie nie dzialo nic,moze to wina mrozów?wrzuce może zaraz filmik


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 kr digi II dymi

Post autor: zorro74 » ndz lut 05, 2012 14:38

" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

1,8 kr digi II dymi

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 15:16

Para wodna lub paliwo. Na moje oko samochód na 100% pali za dużo paliwa. tak ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 kr digi II dymi

Post autor: zorro74 » ndz lut 05, 2012 15:20

raczej kolego para wodna nie,gryzie w oczy wiec chyba paliwo


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

1,8 kr digi II dymi

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 15:23

zorro74 pisze:raczej kolego para wodna nie,gryzie w oczy wiec chyba paliwo
Para wodna zawsze występuje w spalaniu mieszanki wiec jest to para i opary paliwa.. Dym to nie jest ponieważ dym niesie się dalej a para znika.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zorro74
Forum Master
Forum Master
Posty: 1253
Rejestracja: czw lip 15, 2010 10:45
Lokalizacja: Lubin

1,8 kr digi II dymi

Post autor: zorro74 » ndz lut 05, 2012 15:29

wiec?jaka diagnoza? według Ciebie


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1,8 kr digi II dymi

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 05, 2012 16:31

Przy takich obrotach takie dymienie jest normą . A skąd się takie obroty biorą, to skąd można przypuszczać nie znając szczegółowo przebiegu swapa, coś z nim nie wyszło zapewne. Może zacznij od rzeczy najprostszej - czy linka gazu ma luz czy nie blokuje przepustnicy, i odepnij wtyczkę regulatora wolnych może dostaje nieprawidłowe sygnały z ECU


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

1,8 kr digi II dymi

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 18:25

zorro74 pisze:wiec?jaka diagnoza? według Ciebie
wg. mnie problem jest z układem dolotowym i paliwiem.. za duże obroty i za dużo paliwa. Silnik powinienen w takie zimno parować. Czasami warto sprawdzać wszystko co jest proste. Ludzie głowią sie nad jedną rzeczą a np wystarczy sprawdzić czy pasek rozrządu jest dobrze. Wszystko może być mozliwe. Przepustnica, wtryski, zapłon, jakośc paliwa, ustawienie rozrządu. Może silnik tak już własnie chodził ale odpalałeś go w dawcy w innej temperaturze.. poprzedni właśniciel może walnął sie na rozrządzie lub czymkolwiek. tym bardziej że jest Digi i jest dłubnięte


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości