1,8 kr digi II dymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 kr digi II dymi
witam chciałbym zasiegnac pomocy,otóz po odpaleniu autka strasznie kopci na bialo jak lokomotywa i gryzie dym w oczy,obroty wysokie ,i delikatnie zazy sie kontrolka od ładowania,po którymś tam odpaleniu obroty trzyma 900 i dymienie w normie oraz kontrolka ladowania całkiem gasnie,co może być przyczyna,autkiem teraz nie jezdze tylko jest przepalane,dodam ze na tym mrozie pali bez zadnego kłopotu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1,8 kr digi II dymi
ciężko pomóc bo dajesz skąpe informacje. Choćby napisz czy było tak zawsze czy wcześniej było dobrze , bo nie wiadomo czy ten swap się udał .
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1,8 kr digi II dymi
powiem tak po swapie przejechalem moze ze 150 km,no i sie nie dzialo nic,moze to wina mrozów?wrzuce może zaraz filmik
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 kr digi II dymi
Para wodna lub paliwo. Na moje oko samochód na 100% pali za dużo paliwa. tak ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 kr digi II dymi
Para wodna zawsze występuje w spalaniu mieszanki wiec jest to para i opary paliwa.. Dym to nie jest ponieważ dym niesie się dalej a para znika.zorro74 pisze:raczej kolego para wodna nie,gryzie w oczy wiec chyba paliwo
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1,8 kr digi II dymi
Przy takich obrotach takie dymienie jest normą . A skąd się takie obroty biorą, to skąd można przypuszczać nie znając szczegółowo przebiegu swapa, coś z nim nie wyszło zapewne. Może zacznij od rzeczy najprostszej - czy linka gazu ma luz czy nie blokuje przepustnicy, i odepnij wtyczkę regulatora wolnych może dostaje nieprawidłowe sygnały z ECU
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
1,8 kr digi II dymi
wg. mnie problem jest z układem dolotowym i paliwiem.. za duże obroty i za dużo paliwa. Silnik powinienen w takie zimno parować. Czasami warto sprawdzać wszystko co jest proste. Ludzie głowią sie nad jedną rzeczą a np wystarczy sprawdzić czy pasek rozrządu jest dobrze. Wszystko może być mozliwe. Przepustnica, wtryski, zapłon, jakośc paliwa, ustawienie rozrządu. Może silnik tak już własnie chodził ale odpalałeś go w dawcy w innej temperaturze.. poprzedni właśniciel może walnął sie na rozrządzie lub czymkolwiek. tym bardziej że jest Digi i jest dłubniętezorro74 pisze:wiec?jaka diagnoza? według Ciebie
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości