PN spalanie i inne

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Romeck » śr lut 29, 2012 16:00

Witam wszystkich i z gory przepraszam za tak dluga nieobecnosc. chcialem poinformowac ze moj problem ze spalaniem zostal czesciowo rozwiazany. tzn wyeliminowalem jakakolwiek usterke silnika... zrobilem maly test. zainstalowalem pod maska plastikowa butelke z litrem benzyny. jeden wezyk poprowadzilem do pompki drugi zas od powrotu spowrotem do butelki. o dziwo spalanie wyszlo w granicach 7,5-8.0 l/100km. nie moge tylko zlokalizowac wycieku w zasilaniu paliwa ze zbiornika (bo to najwyrazniej w tym tkwi problem). z kanalu niestety nic nie widac. gdy zrobi sie cieplej od razu sie do tego zabiore. a duze spalanie gazu? zapewne wina parownika. pewnie dlatego te 2 usterki nie pomogly nam zdiagnozowac problemu (czy to sonda, czy czujnik temp. wody, gaznik czy zaplon). Chcialem Wszystkim serdecznie podziekowac za zaangazowanie i pomoc w rozwiazaniu mojego problemu. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » sob mar 10, 2012 13:34

Witam,
jeszcze powrócę do tematu uszczelki pod głowicą. Otóż dzisiaj sprawdziłem na rozgrzanym silniku z przewodu odpowietrzającego do zbiorniczka lecą bąbelki i jak tak sobie pochodzi chwile z otwartym korkiem to poziom płynu cały czas rośnie aż zacznie go wyrzucać, więc diagnoza jest chyba tylko jedna - uszczelka pod głowicą ? Aha i ostatnio zaczęły mi stukać szklanki, na zimnym silniku czasami się zdarzy że pohałasują pare sekund i cisza, natomiast na ciepłym nawet jak zgaszę go na minutę i odpalę to stukają około 20-30 sekund i się uciszają. Zaczęło się to niedawno, jakieś 2 tyg. temu, czyżby szklanki się kończyły, czy może mieć to związek z padniętą uszczelką pod głowicą ?


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
senix18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 12, 2008 23:15
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

PN spalanie i inne

Post autor: senix18 » pn mar 12, 2012 20:01

A bardzo się grzeje , a jak z ogrzewaniem ? Bo te bąbelki nie muszą oznaczać że uszczelka padła możesz mieć układ chłodzenia zapowietrzony i też będzie pchało bąbelki. Przerabiałem to u siebie...



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » pn mar 12, 2012 20:57

Temperatura normalnie do pionu dochodzi, ogrzewanie bardzo dobrze grzeje. Ostatnio zauważyłem dziwną rzecz : jechałem w trasie, zjechałem na chwilę na parking i momentalnie temperatura opadła trochę ponad grubą kreskę, ruszyłem i znowu poszła do pionu. Termostat sprawny, bo dolny wąż jest zimny, dopiero jak się zbliża wskazówka do pionu to się otwiera. Dodam jeszcze, że dzisiaj mierzyłem kompresję i wyszło tak: 1-12, 2-12, 3-11,5, 4-12. Może rzeczywiście gdzieś jest zapowietrzony ? Ale martwi mnie to, że jak pochodzi trochę z otwartym korkiem od zbiorniczka to zaczyna się poziom płynu podnosić aż zacznie wypływać górą.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
senix18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt lut 12, 2008 23:15
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

PN spalanie i inne

Post autor: senix18 » pn mar 12, 2012 23:29

No jak dla mnie to kompresja jak najbardziej dobra. A to że jak chodzi z otwartym zbiorniczkiem i po jakimś czasie płyn się podnosi to chyba normalne bo układ jest ciśnieniowy i to ciśnienie wypycha płyn do góry. Spróbuj go odpowietrzyć tak na początek , na pewno nie zaszkodzi a może pomóc. I jeszcze może być korek walnięty , ale wtedy na zamkniętym by ci raczej go gotowało. No chyba że na tym 3 gdzie masz kompresji najmniej to jest przedmuch na układ chłodzenia trochę mniej prawdopodobne ale może tak być... Jednak warto spróbować odpowietrzyć.



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » pn mar 12, 2012 23:38

W sumie z tym, że się płyn podnosi to sam już nie wiem, niby normalne. Korek podmieniałem na toprana, spróbuję na jakiś inny oryginalny podmienić. Spróbuję go jutro odpowietrzyć.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

PN spalanie i inne

Post autor: JACEK31 » wt mar 13, 2012 19:56

witaj kubarog miałem ten sam problem z płynem , kombinowałem z tydzień czasu ,,, a okazało się że zaworek w korku się zbyt późno otwierał , wystarczyło przewiercić w korku malutki otwór aby opary miały gdzie ujść , od tamtej pory mam spokój z twardymi przewodami itp pozdro


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

PN spalanie i inne

Post autor: JACEK31 » wt mar 13, 2012 19:58

dodam jeszcze że przy przewierconym korku nie trzeba odpowietrzać układu ,,,,,,,, sam się odpowietrzy :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Anel626
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 304
Rejestracja: wt gru 28, 2010 21:22
Lokalizacja: Żywiec

PN spalanie i inne

Post autor: Anel626 » wt mar 13, 2012 20:19

Ja po kupnie auta mialem wiekszy problem bo mialem spalanie ~` 30l na 100 Kmhttp. Tu moj problem troszke opisany. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=377471" onclick="window.open(this.href);return false; Po paru sesjach regulacji gaznika doszlem do spalania niecale 8l na 100Km po miescie :)


MK2 1.6 PN <-- Było
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=492847" onclick="window.open(this.href);return false; <-- Jest 1.6 TD

Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » czw mar 29, 2012 17:48

Co by za długo nie było dobrze mam kolejny problem - golf przerywa co jakiś czas na wolnych obrotach na ciepłym silniku. Przewody, kopułka rozdzielacza, palec wszystko ok. Świece mają gdzieś trochę ponad 10 000km także też wydaje mi się, że są ok. Golf czy ciepły czy zimny odpala bez problemu, ma moc, spalanie także w normie, w czym może być problem ? Druga sprawa - czy kopcenie z pod korka wlewu oleju może być objawem padniętej uszczelki pod głowicą ? Oleju nie ubywa ani nie przybywa, za to płynu chłodniczego ubywa, płynu było zaraz pod kreską max, po przejechaniu około 100km jest troszkę pod minimum. Wycieków nie zauważyłem. Tutaj film z pracą silnika :

[youtube][/youtube]


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

PN spalanie i inne

Post autor: ostry » czw mar 29, 2012 19:19

oooo to są bardzo poważne objawy... radziłbym abyś jak najszybciej oddał wrak do stacji demontażu, dostaniesz pare groszy i se rower kupisz :los2:



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

PN spalanie i inne

Post autor: kubarog » śr kwie 11, 2012 19:58

Sprawa rozwiązana, puszczała uszczelka na 1 cylindrze. Została splanowana głowica i wymieniona uszczelka i jest ok.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

PN spalanie i inne

Post autor: Johnatan » śr kwie 11, 2012 21:25

ostry pisze:oooo to są bardzo poważne objawy... radziłbym abyś jak najszybciej oddał wrak do stacji demontażu, dostaniesz pare groszy i se rower kupisz :los2:
bez komentarza


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Re: PN spalanie i inne

Post autor: Ryś Stepowy » śr kwie 11, 2012 22:03

ostry pisze:oooo to są bardzo poważne objawy... radziłbym abyś jak najszybciej oddał wrak do stacji demontażu, dostaniesz pare groszy i se rower kupisz :los2:
Komentarz adekwatny do Avatara :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości