Nagar w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nagar w silniku
Mam pewien problem, rozkręciłem silnik który będzie na przekładkę do mojego golfa, po odkręceniu pokrywy i misy zobaczyłem ze jest cały czarny, jest oblepiony jakby nagarem, jak to najlepiej wyczyścić rozbierać silnik?? czy wystarczy go umyć lub wypłukać tym płynem dolewając do oleju?? później wstawię fotki jak to wygląda
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Nagar w silniku
najlepiej rozebrać i umyć dokładnie.Nie wiem jak to wygląda u ciebie. ale jak widziałem silnik mazdy w dieslu z 2004 (z Włoch) to nie mogłem uwierzyć:panna: Podobno tam jest bardzo drogi serwis i ludzie wymieniają oleje co 40-50 tyś
seba
Nagar w silniku
seba198666, Mój silnik też jest od makaroniarzy tak patrząc od góry to nie ma aż takiej grubej warstwy tego ale jest ciemno tak myślałem umyć go jak się da, zalać syntetykiem i zmieniać częściej filtry
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
Nagar w silniku
Syntetykiem go nie zalewaj, bo jest on rzadki i wypłucze cały brud co może doprowadzić do zatarcia silnika. Wyczyść ile się da i kup specjalny środek (bo pewnie taki jest) do mycia silnika w środku
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nagar w silniku
piotrek gti_abf pisze:Syntetykiem go nie zalewaj
bzdura bzdura bzdura
Wyczysc miske dekiel to co sie da pozmienial wszystkie uszczelniacze i uszczelniacze zaworowe i lej syntetyk najlepiej mobila
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
Nagar w silniku
A nie uczyli w szkole że nie zmienia się oleju z gęściejszego na rzadszy???? Tym bardziej jak jest taki bajzel w silniku
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nagar w silniku
zmiana w golfie przy 220 tys teraz 345 i nadal olej polsyntetyczny , nie wspomne ze za pewnie nie slyszales o olejach 15w40 ktore sa pelnym syntetykiem. Sa oleje silnie pluczace tak jak valvoline bardziewne jak castrol i takie jak mobil ktore posiadaja siarczki ale nie sa olejami płuczącymi .
http://www.tempra.org/uploads/oleje.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
zapraszam do lektury
http://www.tempra.org/uploads/oleje.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
zapraszam do lektury
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagar w silniku
Pojęcie rzadkości oleju nie jest istotne. Liczy się lepkość kolego. A jak w szkole uczą takich pierdół to gratuluję szkoły...piotrek gti_abf pisze:A nie uczyli w szkole że nie zmienia się oleju z gęściejszego na rzadszy???? Tym bardziej jak jest taki bajzel w silniku
Zalej silnik tanim w miarę olejem (pytanie jaki to silnik dokładnie?) i pojeździj trochę i zmień. Przed samą wymianą kup płukankę do silnika dodawaną do oleju i wymień ponownie oczywiście z filtrem na olej wyjściowy.
Ogólnie minerały mają niezłą liczbe TBN odpowiadającą za właściwości płuczące i neutralizujące olejów.
Nagar w silniku
w silniku pozmieniałem juz wszystkie uszczelki i simeringi, uszczelniaczy zaworowych nie ruszałem, jak bedzie brał olej to zmienie głowice bo mam druga po remoncie, olej jaki chciałem zalac to Mobil super 3000 5W40, nad ta płukanka też w sumie myslałem
jhosef' zrobie tak jak piszesz silnik mam 1,6 GT AFT 101KM, przebieg oryg. Kolo 230kkm
jhosef' zrobie tak jak piszesz silnik mam 1,6 GT AFT 101KM, przebieg oryg. Kolo 230kkm
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2012 16:38 przez paxstor, łącznie zmieniany 1 raz.
Nagar w silniku
paxstor, dużo zależy jaki masz teraz stan. bo z tego co wyczytałem to ściągałeś miskę więc założyłem, że masz sucho w misce i chcesz czymś zalać.
Jeśli tak to ja bym kupił minerała o ile to nie TDI PD i zalał na 200 km. Spuścił z uprzednim dolaniem flusha i wymienił na wyjściowy. Najwyżej stracisz 50 zł na olej.
A jeśli mas teraz olej to dolej do niego przez wymianą płukankę i postępuj zgodnie z instrukcją na niej.
A jeśli nie masz oleju i nie chcesz zalewać na przepłukanie byle jakiego to zalej wyjściowy ale następną wymianę przeprowadź dość szybko.
Rozbiórka silnika jest absolutnie pozbawiona sensu.
Jeśli tak to ja bym kupił minerała o ile to nie TDI PD i zalał na 200 km. Spuścił z uprzednim dolaniem flusha i wymienił na wyjściowy. Najwyżej stracisz 50 zł na olej.
A jeśli mas teraz olej to dolej do niego przez wymianą płukankę i postępuj zgodnie z instrukcją na niej.
A jeśli nie masz oleju i nie chcesz zalewać na przepłukanie byle jakiego to zalej wyjściowy ale następną wymianę przeprowadź dość szybko.
Rozbiórka silnika jest absolutnie pozbawiona sensu.
Nagar w silniku
w silniku miałem olej, ale musiałem go wylac żeby przepłukać, a ten olej na te pare km może być Platinium 10W40?
Wyżej w poście edytowałem jaki mam silnik
Wyżej w poście edytowałem jaki mam silnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości