Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Witam,
Robię u siebie swapa z MK III 2.0 2E biore silnik i wkladam do swojego MK II.
Moje mk II chodzilo na gazniku i w baku nie mam zadnej pompy, a niebardzo chce przekladac caly bak z MK III.
Chcialbym zamontowac zewnetrzna pompe paliwa gdzies na przewodzie paliwowym i mam w związku z tym kilka pytań :
- Czy w ogóle istnieje taka możliwość ?
- Jakie ciśnienie musiałaby mieć pompa ?
Robię u siebie swapa z MK III 2.0 2E biore silnik i wkladam do swojego MK II.
Moje mk II chodzilo na gazniku i w baku nie mam zadnej pompy, a niebardzo chce przekladac caly bak z MK III.
Chcialbym zamontowac zewnetrzna pompe paliwa gdzies na przewodzie paliwowym i mam w związku z tym kilka pytań :
- Czy w ogóle istnieje taka możliwość ?
- Jakie ciśnienie musiałaby mieć pompa ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Re: Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
mialem u siebie w mk2 wsadzone 2e i tak jak u ciebie wczesniej byl gaznik. u siebie zastosowalem 2 pompy z seata toledo 2.0. zewnetrzna i zasilajaca do zbiornika. wszystko pasuje nic nie trzeba przerabiac.(na zewnetrzna pompe powinienes miec orginalne mocowanie pod pologa lecz zdaza sie tak ze moze go nie byc. jezeli nie masz trzeba sobie jakos z tym poradzic) instalacje pod pompy tez mozna zastosowac z toledo wszystko pasuje. a cisnienie pompy 3bar. jest jeszcze mozliwosc zmiany zbiornika na ten z mk3 i wtedy pompe masz w zbiorniku. pozdrawiam i powodzenia
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Głównie chodzi o to, że jak przełoże cały bak z MK III to czy na zegarach z MK II będzie pokazywał stan paliwa ?
Ponadto wolałbym jednak zainstalowac jedną pompę paliwa tą zewnętrzną. Moje wozidełko jest z 84 roku, więc stara skrzynka i będzie napewno dużo dłubania dlatego wolałbym zrobić zewnętrzną.
Chciałbym się tylko dowiedzieć czy jedna pompa wystarczy i jak ją ewentualnie podłączyć.
Jaki przekaźnik itp.
Ponadto wolałbym jednak zainstalowac jedną pompę paliwa tą zewnętrzną. Moje wozidełko jest z 84 roku, więc stara skrzynka i będzie napewno dużo dłubania dlatego wolałbym zrobić zewnętrzną.
Chciałbym się tylko dowiedzieć czy jedna pompa wystarczy i jak ją ewentualnie podłączyć.
Jaki przekaźnik itp.
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
bedzie dzialac i pokazywac stan paliwa nie ma znaczenia czy to pompa z mk3. w golfie 2 gti oryginalnie ida 2 pompy. zasilajaca w zbiorniku i glowna podprogowa. jak bys znalazl pompy od gti to tez by chodzilo z reszta to takie same pompy jak w toledo. tylko ze mechaniczny wtrysk 6bar a elektroniczny 3bar
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
przy pompie zewnętrznej musisz mieć też do baku, więc albo dwie jak w oryginale albo jedna w baku od mk3pancur0 pisze:Ponadto wolałbym jednak zainstalowac jedną pompę paliwa tą zewnętrzną.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=441018" onclick="window.open(this.href);return false;
tu ktos ma na sprzedanie pompy paliwa od gti
tu ktos ma na sprzedanie pompy paliwa od gti
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Czyli wychodzi na to, że najlepiej włożyć pompę od mk III w bak.
Pytanie tylko czy pompa pasuje do baku z MK II czy trzeba cały bak przełożyć ?
Pytanie tylko czy pompa pasuje do baku z MK II czy trzeba cały bak przełożyć ?
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Z tego co mi wiadomo trzeba przelutować płytke ze skalą. Co jest w stanie przedszkolak zrobić to bez obawpancur0 pisze: to czy na zegarach z MK II będzie pokazywał stan paliwa ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Ilu ludzi tyle teorii
nie pozostaje nic innego jak przekonać się samemu
nie pozostaje nic innego jak przekonać się samemu
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
pompa z mk3 nie wejdzie do zbiornika mk2. mk2 ma za mala srednice otworu. czli caly zbiornik z mk3 jak juz cos
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Nom, tak ale otwór jest otworem. Nie próbował ktoś zrobić swap pompy mk3 z dekielkiem mk2 ? oczywiście takiego na pompkę bo ma wiecej pinów wtyczkatomek mk2 2.0 pisze:pompa z mk3 nie wejdzie do zbiornika mk2. mk2 ma za mala srednice otworu. czli caly zbiornik z mk3 jak juz cos
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
raczej to nie wypali. pompa z mk3 musi byc w obudowie. bez niej nie bedzie pompowala. no a z obudowa jak wiadomo nie wejdzie.
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
Załóż sobie pompę przelotową pod autem i po sprawie pompa musi być 3 bar co tu dużo myśleć i kombinować a jak miało mk1 gti lub np mercedesy maja pompy przelotowe
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- tomek mk2 BDE
- sex cylinder
- Posty: 527
- Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
- Lokalizacja: Głomno
Zewnętrzna pompa paliwa zamiast tej w baku
tylko ze w mercedesie wyjscie ze zbiornika jest na samym dole. paliwo do pompy dochodzi samo(opadowo -grawitacyjnie) w golfie bez pomy zasilajacej w zbiorniku mogl by byc problem z zassaniem paliwa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości