ABD 1.4 pali jak smok, zalewa na jednym garze
: ndz sty 01, 2012 23:50
				
				Cześć
Od 2 dni mam problemy z moim golfem, otóż przed wczoraj rano przestał palić na jednym garze, dopiero po wkręceniu na obroty zaczął palić na wszystkich. Po zrobieniu paru kilometrów i powrocie do domu postanowiłem sprawdzić świece, okazało się że wszystkie są osmolone (za bogata mieszanka),przy okazji okazało się że na 30 km spalił 7l paliwa !!!. Wymieniłem świece oraz przewody i zaczął palić na wszystkie gary. Po około 3 godzinach postoju przy ponownym odpaleniu okazało się że obroty na jałowym są w granicach 400-600, więc postanowiłem sprawdzić czy z krokowcem wszystko jest ok. Po rozebraniu i wyczyszczeniu obroty na jałowym wróciły do normy ale po wciśnięciu pedału gazu wchodzi na obroty do 1500 i zamula praktycznie do samoczynnego zgaśnięcia... Filtr paliwa i powietrza wymieniany 3 miesiące temu.
Może to zbieg okoliczności ale 3 dni temu zmieniałem olej. Już brak mi pomysłów co może być nie tak.
			Od 2 dni mam problemy z moim golfem, otóż przed wczoraj rano przestał palić na jednym garze, dopiero po wkręceniu na obroty zaczął palić na wszystkich. Po zrobieniu paru kilometrów i powrocie do domu postanowiłem sprawdzić świece, okazało się że wszystkie są osmolone (za bogata mieszanka),przy okazji okazało się że na 30 km spalił 7l paliwa !!!. Wymieniłem świece oraz przewody i zaczął palić na wszystkie gary. Po około 3 godzinach postoju przy ponownym odpaleniu okazało się że obroty na jałowym są w granicach 400-600, więc postanowiłem sprawdzić czy z krokowcem wszystko jest ok. Po rozebraniu i wyczyszczeniu obroty na jałowym wróciły do normy ale po wciśnięciu pedału gazu wchodzi na obroty do 1500 i zamula praktycznie do samoczynnego zgaśnięcia... Filtr paliwa i powietrza wymieniany 3 miesiące temu.
Może to zbieg okoliczności ale 3 dni temu zmieniałem olej. Już brak mi pomysłów co może być nie tak.
 . Od razu po wymianie zrobiłem trasę Kutno-Łódź i żadnych problemów z nierówną pracą silnika nie miałem tak więc problem leżał w nowych kablach WN.
. Od razu po wymianie zrobiłem trasę Kutno-Łódź i żadnych problemów z nierówną pracą silnika nie miałem tak więc problem leżał w nowych kablach WN.