Planowanie głowicy

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Planowanie głowicy

Post autor: pitus85 » ndz wrz 18, 2011 13:52

Witam mój aqy cierpi na mały spadek kompresji na 3 cylindrze i papusia sobie tam olej pewnie pierścionek szlak trafił. Uszczelka pod głowicą jest ok zero ubytku płynu i zero wycieków więc czy po zdjęciu głowicy muszę ją planować?



Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Planowanie głowicy

Post autor: Kajor » ndz wrz 18, 2011 14:40

Niby nie trzeba, ale na sprawdzenie czy jest prosta musisz pojechać. Splanować też by wypadało, nawet minimalnie liznąć.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Planowanie głowicy

Post autor: pitus85 » ndz wrz 18, 2011 21:27

Tak właśnie myślałem że jak coś to tylko lekko liznąć. Mechanik do którego miałem dać auto do zrobienia stwierdził że trzeba planować głowicę, szlifować zawory, sprawdzić szczelność i będzie mnie to kosztować 400 zł, a ja poprostu mam o ok 20% obniżoną kompresję na jednym cylindrze więc wydaje mi się że wymiana pierścionków lekkie planowanie i do kupy. Za całą robotę z kompletnym rozrządem powiedział mi 2000 zł



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Planowanie głowicy

Post autor: grg474 » ndz wrz 18, 2011 21:36

pitus85 pisze:Za całą robotę z kompletnym rozrządem powiedział mi 2000 zł
i z materiałem? tj pierścienie uszczelniacze itd?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Planowanie głowicy

Post autor: pitus85 » ndz wrz 18, 2011 22:17

Czyli gościu liczy sobie 700 za robotę bogłowica której on nie robi bo oddaje 400, pierścionki z uszczelniaczami to ok 300, uszczelki i oleje 300 i rozrząd 300. Wydaje mi się że troszkę dużo a wy jak myślicie?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Planowanie głowicy

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 18, 2011 22:42

pitus85, jeśli chcesz urwać z ceny to musisz więcej wiedzieć co jest konkretnie do roboty. Pierścienie pewnie trzeba zmienić bo silniczek znany z wadliwych. Głowica prawdopodobnie nie wymaga pełnego remontu i ew planowanie starczy, to możesz rozwiązać tylko tak że sam zawozisz głowicę do specjalistycznego zakładu jeśli masz czym i jak. Oleje 300? Czemu liczba mnoga jeden olej 4 litry. 700 zeta - za robotę - też dużo, czyli na każdym etapie już na wstępie mechanik prawdopdobnie zawyża koszty. Może zasięgniesz wstępnej opini innego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pitus85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt paź 29, 2010 14:39

Planowanie głowicy

Post autor: pitus85 » pn wrz 19, 2011 09:47

Jestem w trakcie szukania innego mechanika dam znać co z tego wyszło dzięki za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości