2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę / problemy z ECU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę / problemy z ECU
jak wariuje normalnie
silnik 2,0 ADY
czasami odpala i w tedy wszystko jest OK.. można kablami/kostkami ruszać, potrząsać całym cewkomodułem i wszystko pracuje idealnie, a czasami po prostu nie chce odpalić, z cewki nie dochodzi iskra do kopułki (odczepiłem przewód wsadziłem palca i jak silnik kręci to nie kopie), a jak auto trochę odstoi (od 1 do 100min) i po dotyka się pod maską trochę wszystkiego to iskra wraca, cewka kopie, silnik zapala i pracuje normalnie...
cewkę podmieniałem na inną w pełni sprawną ale objawy bez zmian...
sprawdzałem połączenie masy, jest OK, w kostce od cewkomodułu jest też plus normalnie, nie wiem tylko jak z kablem sygnałowym - nie wiem skąd on idzie i co sprawdzić czy sygnał OK...
podłączałem też VAGa i nie wykazuje żadnych błędów...
co robić, gdzie szukać przyczyny...
silnik 2,0 ADY
czasami odpala i w tedy wszystko jest OK.. można kablami/kostkami ruszać, potrząsać całym cewkomodułem i wszystko pracuje idealnie, a czasami po prostu nie chce odpalić, z cewki nie dochodzi iskra do kopułki (odczepiłem przewód wsadziłem palca i jak silnik kręci to nie kopie), a jak auto trochę odstoi (od 1 do 100min) i po dotyka się pod maską trochę wszystkiego to iskra wraca, cewka kopie, silnik zapala i pracuje normalnie...
cewkę podmieniałem na inną w pełni sprawną ale objawy bez zmian...
sprawdzałem połączenie masy, jest OK, w kostce od cewkomodułu jest też plus normalnie, nie wiem tylko jak z kablem sygnałowym - nie wiem skąd on idzie i co sprawdzić czy sygnał OK...
podłączałem też VAGa i nie wykazuje żadnych błędów...
co robić, gdzie szukać przyczyny...
2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
zielu,
poczytaj moze cos podobnego?nie wiem czy to cos z hallem nie ma wspólnego
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;
poczytaj moze cos podobnego?nie wiem czy to cos z hallem nie ma wspólnego
http://www.google.pl/custom?domains=for ... cof=&hl=pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
No też o nim w sumie myślałem ale nie robi różnicy czy zimny czy ciepły silnik i jak odpadli to chodzi ciągle bez żadnych problemów...
Poza tym raz juz wymieniałem czujnik halla i w tedy jak był on zrąbany to samochód odpalał i chodził tylko ze gorzej pracował, na forum co prawda piszą że ze jak walnięty halla to iskry może nie być, no ale biorąc pod uwagę wcześniejsze przeżycia...
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Poza tym raz juz wymieniałem czujnik halla i w tedy jak był on zrąbany to samochód odpalał i chodził tylko ze gorzej pracował, na forum co prawda piszą że ze jak walnięty halla to iskry może nie być, no ale biorąc pod uwagę wcześniejsze przeżycia...
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
napewno nie jest winien czyjnik halla w aparacie zapłonowym. Czujnik obrotów wału, kabelkologia, najrzadziej ECU
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: 2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
A ten czujnik położenia wału może tak zawodzić czasami a czasami działać jak należy?
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
tez o nim myslalem,czytalem ze jaja takie potrafi robicPaweł Marek pisze:. Czujnik obrotów wału
Re: 2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
Ale czy nie powinno wykrywać jego błędu na VAG?
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę
właśnie odkryłem jedną rzecz...
kiedy auto nie chce odpalić(brak iskry) brak też jest możliwości komunikacji z ECU poprzez VAG...
czyli co... uszkodzony komp czy tylko gdzieś problemy z połączeniem jakiś przekaźnik jest od tego
kiedy auto nie chce odpalić(brak iskry) brak też jest możliwości komunikacji z ECU poprzez VAG...
czyli co... uszkodzony komp czy tylko gdzieś problemy z połączeniem jakiś przekaźnik jest od tego
Re: 2.0 ADY cewka nie zawsze daje iskrę / problemy z ECU
Przekaźnik nr 30, trzecie miejsce w skrzynce, odpowiedzialny za sterownik i moje zmartwienie...
Doszedłem w końcu do tego sprawdzając wszystko po kolei...
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
Doszedłem w końcu do tego sprawdzając wszystko po kolei...
Wysłano z GT-I5700 z użyciem Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości