Przegrzewa się
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przegrzewa się
Witam. A więc mam taki problem... Jakiś czas temu auto zaczęło się grzać. Okazało się, że do wymiany był wiatrak oraz czujnik w chłodnicy. Zostało to zrobione lecz problem nie znikł, a wiatrak nie włączał się.
A jeżeli chodzi i wysokie temperatury to przejadę około 10-15 km w szybkim tempie, a potem zwolnię do 30-40, to temp. od razu wzrasta...
Jakieś pomysły ? Dodam, że woda w układzie jest.
A jeżeli chodzi i wysokie temperatury to przejadę około 10-15 km w szybkim tempie, a potem zwolnię do 30-40, to temp. od razu wzrasta...
Jakieś pomysły ? Dodam, że woda w układzie jest.
BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3
Przegrzewa się
Sprawdz termostat i czy dolny wąż z chłodnicy jest gorący przy rozgrzaniu
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Przegrzewa się
a stan chłodnicy jak się ma? jak uszczelka pod głowicą? może dostaje ciśnienie przez co obieg jest zły i się przegrzewa? albo chłodnica zapchana? co się dzieje jak włączasz nadmuch nagrzewnicy na pełny bieg?
passat b5 115KM AZM 2003r
Przegrzewa się
marcin 78, Dolny wąż gorący
Damian3942, Była wymieniana jakieś max 2 lata temu...
Damian3942, Była wymieniana jakieś max 2 lata temu...
BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Przegrzewa się
czyli termowstat odpada... a co było wymieniane? chłodnica czy uszczelka?
passat b5 115KM AZM 2003r
Przegrzewa się
Damian3942, Chłodnica była wymieniana zaraz przed tym jak kupiłem auto...
BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Przegrzewa się
a jakie są węże chłodnicy twarde czy względnie miękkie? wyrzuca ci płyn chłodniczy jak odkręcisz korek po zgaszeniu silnika tak np po 30 min? nie przybywa oleju albo nie czuć benzyny w oleju?
passat b5 115KM AZM 2003r
Przegrzewa się
weź sobie kawałek kabelka i wyjmij czujnik z chłodnicy ten od wentylatora i zewrzyj piny środkowy i lewy
tu masz zdjęcie żebyś nie zwarł dwóch + i zobacz czy się wentylator włącza jeśli się włączy a podczas dłuższego postoju się nie włącza to możesz mieć gdzieś urwany kabel, a co do przegrzewania takiego jak mówisz to wydaje mi się że czujnik temp ci przekłamuje kupiłeś ori czy zamiennik ? ja kupiłem zamiennik to cały czas 120*c pokazywał a było równe 90 w zbiorniczku
tu masz zdjęcie żebyś nie zwarł dwóch + i zobacz czy się wentylator włącza jeśli się włączy a podczas dłuższego postoju się nie włącza to możesz mieć gdzieś urwany kabel, a co do przegrzewania takiego jak mówisz to wydaje mi się że czujnik temp ci przekłamuje kupiłeś ori czy zamiennik ? ja kupiłem zamiennik to cały czas 120*c pokazywał a było równe 90 w zbiorniczku
[url=http://www.autocentrum.pl/880-dziennik_kosztow_volkswagen_golf-1999763743-1.html][img]http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999763743_3.gif[/img][/url]
Przegrzewa się
PabloSBT, Już zrobiłem tak jak mówisz i wentylator chodził ... A co do przegrzewania to raczej mówi prawdę, bo para by nie leciała :> ?
Damian3942, Sprawdze to
Damian3942, Sprawdze to
BYŁ 2 x MK1 BYŁ 3 x MK2 JEST 1 x MK3
Przegrzewa się
kolego wlej glikol i napisz czy problem ustąpił, woda to nieporozumienie i niszczy weze, bo przekraczajac 100 stopni zaczyna zamieniac sie w pare pod cisnieniem i jak masz klepniety korek to przewody bye bye, a jak jest korek ori to przestaje chlodzic w granicy 100stopni poniewaz para ciezko odbiera cieplo.
Glikol ma wyzsza temp wzenia.
Glikol ma wyzsza temp wzenia.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Przegrzewa się
para może lecieć bo płyn ucieka gdzieś od cisnienia i leci na rozgrzany element silnika (woda wrze przy 100st a płyn do 136stopni zależy)
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości