Czy to już remont silnika 1.4 16V ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to już remont silnika 1.4 16V ?
Mam problem i chciałem się zapytać, czy to już remont mojego silnika w mk4 1.4 16V. Trzęsie autem jak zimny to chce go z budy wyrwać jak trochę się zagrzeje to już mniej ale czuć na niskich obrotach jak zatrzęsie przy tym burknie z rury, tak jak by nie palił na wszystkie, więc świece wymieniłem, paliwo wlałem shell v-power racing (bo myślałem że wina paliwa) i nic. Ale pojechałem do mechanika i co: po pierwsze chyba jest słabszy, zaczął brać 1l ojeju na 1000 (może norma ale dziwna), z odmy leci dym i z komory silnika ja korek odkręce, na starych świecach był nagar dość gruby, no i kompresja wyszła na dwóch tłokach chyba mała (na 1 tłoku 10 bar, na 2 tłoku 12 bar, na 3 tłoku 9 bar, na 4 tłoku 12) czyżby to już silnik się kończył (tak mechanik powiedział), przejechane 155 tys. ale pewnie ma więcej mówiło już paru mechaników ? i to trzepanie z poburkiwaniem z rury czy też będzie raczej od tego że brak mu kąpresji czy od tego silnika ? za odp. dzięki !
MK4 1.4 16V 75KM (AKQ)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
- mazi
- Forum Master
- Posty: 1318
- Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
- Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
- Kontakt:
Czy to już remont silnika 1.4 16V ?
uszczelka pod głowicą? wymien to najpierw. u mnie to bylo nie palil na wszystkie gary trzesł sie itp.
Czy to już remont silnika 1.4 16V ?
Jak ucieka Ci ciągle płyn chłodniczy to może być to uszczelka pod głowicą.
Co do przebiegu to jest na pewno większy, ja u siebie mam 398tys km i jeszcze nic nie remontowałem.
Co do przebiegu to jest na pewno większy, ja u siebie mam 398tys km i jeszcze nic nie remontowałem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości