słaby start

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pawlus123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2011 13:43

słaby start

Post autor: pawlus123 » pt cze 24, 2011 14:07

Witam wszystkich.
Pomóżcie a mianowicie chodzi o golfa2 silnik 1.3
został zregenerowany gaznik i wydaje mi się że to nie jest nadal to co było wcześniej,przypuszczam,że nawalił mi przyspieszacz zapłonu ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić :-(



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

słaby start

Post autor: adamtb » pt cze 24, 2011 14:16

Odłącz ten wężyk i się przejedź, jeżeli nie będzie żadnej różnicy z wsadzonym wężykiem czy bez niego to masz uwalony. Możesz też założyć jakiś wężyk na przyspieszacz i ustam ssać powietrze, powinien być wyczuwalny lekki opór.
Podejrzewam że to gaźnik 2E3 bo nie napisałeś, pospawdzaj czy wszysto dobrze podłączyłeś przy zakładaniu.



pawlus123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2011 13:43

słaby start

Post autor: pawlus123 » pt cze 24, 2011 14:57

gaznik 2E3 podłączone jest dobrze tak mi się wydaje ale zastanawia mnie zatkany przewód przy gazniku,nie wiem czy to ma wpływ na pracę silnika.Regeneracja została przeprowadzona w warsztacie.Sorki nie dodałem że golfik ma założoną instalację gazową.



pawlus123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2011 13:43

słaby start

Post autor: pawlus123 » pt cze 24, 2011 15:02

Przyspieszacz zapłonu nie stawia żadnych oporów przy zasysaniu jak i wdmuchiwaniu powietrza.



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

słaby start

Post autor: adamtb » pt cze 24, 2011 15:13

no to na szrocie poszukać



pawlus123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt cze 24, 2011 13:43

słaby start

Post autor: pawlus123 » pt cze 24, 2011 15:22

Ten zatkany przewód ma jakieś znaczenie?Jest on zatkany z tyłu gaznika,słyszałem że takie sposoby są robione jeżeli silnik posiada lpg.Wtedy silnik nie faluje na wolnych obrotach,jeżeli jest to mit to zdradz gdzie powinien być podłączony?



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

słaby start

Post autor: adamtb » pt cze 24, 2011 15:42

2 z przodu: lewy idzie do termostatu w obudowie filtra a prawy do przyspieszacza zaplonu.

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... sga57cCtDA



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości