Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Witam.
Nie wiem gdzie szukać mojego problemu...
Jechałem sobie moim golfikiem 1.8 90KM LPG i jak dojezdzalem do świateł to samochód zgasł i nie można go było odpalić, kręcił normalnie...
Okazało się że nie ma iskry z cewki, to wymieniłem cewkę...
Po wymianie cewki auto ma falujące obroty i zachowuje sie tak jakby mial zaraz zgasnąć, jak jadę i dodaje gazu to się dusi ale jedzie...
to co powyżej to jak jest tylko na benzynie, jak przełączam na gaz to obroty na wolnych obrotach są równe i normalne.
Aha i sprawdziłem jeszcze jedno: wyciągnąłem każdy przewód ze świec i delikatnie dotykałem świece, na pierwszej było śłychać jak iskra przeskakuje , na drugiej też, na trzeciej juz nie było słychać, a czwartej nie sprawdziłem.
Czy mozliwe ze takie historie na benzynie dają taki efekt że na wolnych obrotach, obroty są nie stabilne , a na gazie są stabilne?
Mam wymienić świece i przewody?
P.S. dodam jeszcze że mam oba paliwa zatankowane
Sorki za stylistyke:)
Nie wiem gdzie szukać mojego problemu...
Jechałem sobie moim golfikiem 1.8 90KM LPG i jak dojezdzalem do świateł to samochód zgasł i nie można go było odpalić, kręcił normalnie...
Okazało się że nie ma iskry z cewki, to wymieniłem cewkę...
Po wymianie cewki auto ma falujące obroty i zachowuje sie tak jakby mial zaraz zgasnąć, jak jadę i dodaje gazu to się dusi ale jedzie...
to co powyżej to jak jest tylko na benzynie, jak przełączam na gaz to obroty na wolnych obrotach są równe i normalne.
Aha i sprawdziłem jeszcze jedno: wyciągnąłem każdy przewód ze świec i delikatnie dotykałem świece, na pierwszej było śłychać jak iskra przeskakuje , na drugiej też, na trzeciej juz nie było słychać, a czwartej nie sprawdziłem.
Czy mozliwe ze takie historie na benzynie dają taki efekt że na wolnych obrotach, obroty są nie stabilne , a na gazie są stabilne?
Mam wymienić świece i przewody?
P.S. dodam jeszcze że mam oba paliwa zatankowane
Sorki za stylistyke:)
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
idąc droga logiki. Jezeli byś coś mial z elektryka czyli kable świece kopułka itp to również na gazie byś miał te same objawy a z tego co piszesz niemasz wiec przyczyna jest cos jazda na benzynie czyli dawka, powietrze itp pzdr
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
no tak, ale przed tym jak cewka wyzionęła ducha samochód jeździł poprawnie...
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
no ale takie dziwne ze na gazie chodzi a na benzynie nie wiec nie stawial bym na kable itd
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
poprawka, miał problemy w jeździe na gazie i na benzynie, tylko na wolnych obrotach na gazie był stabilny a na wolnych obrotach na benzynie niestabilny.
wymieniłem świece i kable i obroty poprawiły się na 90% , dalej silnik jakoś nierówno pracował, słyszałem syczenie powietrza przy gaźniku , więc zacząłem to sprawdzać , okazało się że wężyk spadł z króćca przy gaźniku doprowadzający powietrze z boku, założyłem i syczenie ustało oraz obroty się ustabilizowały. więc problem był w świecach kablach i lewym powietrzu.
myślę że można zamknąć
wymieniłem świece i kable i obroty poprawiły się na 90% , dalej silnik jakoś nierówno pracował, słyszałem syczenie powietrza przy gaźniku , więc zacząłem to sprawdzać , okazało się że wężyk spadł z króćca przy gaźniku doprowadzający powietrze z boku, założyłem i syczenie ustało oraz obroty się ustabilizowały. więc problem był w świecach kablach i lewym powietrzu.
myślę że można zamknąć
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
zagadka : minął tydzień od wymiany świec , przewdoów WN i cewki na nową -używaną , wczoraj jak ruszałem spod świateł normalnie ,nie z hukiem to samochód zgasł , zamigała kontrolka oleju, obroty spadły do zera i nie mozna było odpalić ponownie auta, samochód stał cały dzień na przystanku , wieczorem chciałem go sholować z kumplem, ale przed tym sprawdziliśmy czy jest iskra , iskra była, zakręciłem ponownie i samochód zapalił , co się zatem stało wcześniej???
Coś z cewką było nie tak? Przegrzała się czy coś?
Coś z cewką było nie tak? Przegrzała się czy coś?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Chyba wiem co się dzieje z Twoim autem - miałem takie same objawy. Raz było ok a później można było kręcić rozrusznikiem prawie aż do rozładowania akumulatora i nic. Wystarczyło wrócić po kilku godzinach i samo się naprawiało. I do tego właśnie te niestabilne obroty, które na biegu jałowym coraz bardziej zaczynały falować. W moim przypadku winny okazał się czujnik Halla, który padł razem z cewką.
Re: Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Miesiąc wcześniej miałem taką sytuację , że jechałem sobie i nagle silnik zgasł i po paru metrach znowu się odpalił bez mojej ingerencji, to też wskazuje na halla?evilenko pisze:Chyba wiem co się dzieje z Twoim autem - miałem takie same objawy. Raz było ok a później można było kręcić rozrusznikiem prawie aż do rozładowania akumulatora i nic. Wystarczyło wrócić po kilku godzinach i samo się naprawiało. I do tego właśnie te niestabilne obroty, które na biegu jałowym coraz bardziej zaczynały falować. W moim przypadku winny okazał się czujnik Halla, który padł razem z cewką.
Czy wzrost spalania paliwa też może być od halla?
Czy lepiej kupić aparat zapłonowy używany czy rozebrać aparat i wymienić ten czujnik halla?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
- WhyMe?
- Użytkownik
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:37
- Lokalizacja: Neuburg an der Donau
- Kontakt:
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Daj to jakiegoś gazownika, pewno filterek gazu zawalony
http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-aeb- ... bo-231506/" onclick="window.open(this.href);return false;
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
tak, z pewnością sam się odtyka i zatyka co jakiś czas.
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
rozumiem że to nie od gazu
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
rozumiem że to nie od gazu
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Re: Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
Tak, to była ironiasroger pisze:rozumiem że to nie od gazu
Sprawdź czy na benzynie dzieje się to samo
MK3 ADZ->AGU
Problemy z obrotami. 1.8 90KM LPG
dzisiaj jeździłem golfikiem i nic się nie wydarzyło ani na benzynie ani na gazie,ale zrobiłem tylko 20km, może evilenko ma racje... może po rozgrzaniu ten czujnik halla szwankuje, jak myślisz ssarna1?
2011-2013 Golf III 1.8 90KM ABS 1992r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
2013-2015 Golf III 1.9 TDI 90KM 1994r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości