witam posiadam vw golfa II silnik 1.8 + lpg mam kilka pytań z góry dzięki .
1.Co tu powinno być ??
2.tą wtyczkę jeżeli podłącze to silnik non stop ma wysokie obroty od czego on jest i czy może być odłączony ?
tu powinno być podłączone
3.Czemu to jest zaślepione ?
Co tu brakuje ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co tu brakuje ?
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam bo mógłbym się mylić ale ja się nie mylę."
Co tu brakuje ?
wtyczka jest od regulatora biegu jałowego,zaślepiony masz obieg płynu podgrzewacza kolektora dolotowego
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Co tu brakuje ?
A może być odłączona ? Bo jak podłącze to ma 2000-2500 obrotów ?
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam bo mógłbym się mylić ale ja się nie mylę."
Re: Co tu brakuje ?
prawdopodobnie masz regulator uszkodzonyJakizO pisze:A może być odłączona ? Bo jak podłącze to ma 2000-2500 obrotów ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości