kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
witam. wczoraj podczas jazdy zapalila i zaczela mi piszczec ikonka od oleju, i uslyszalem stukajace zawory. sprawdzilem stan oleju i byl odpowiedni. Po podlaczeniu pod vag wyskoczyli mi bledy : 513.65535, 8224
silnik 2.0 16v abf
czy wie ktos gdzie moze tkwic przyczyna ? dodam ze od 3 tygodnie temu robilem glowice.
Pozdrawiam
silnik 2.0 16v abf
czy wie ktos gdzie moze tkwic przyczyna ? dodam ze od 3 tygodnie temu robilem glowice.
Pozdrawiam
- Misiek_B
- Gadatliwa bestia
- Posty: 956
- Rejestracja: sob sie 27, 2005 14:47
- Lokalizacja: Nisko
- Kontakt:
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
Albo za rzadki olej czyli płyn w oleju konsystencja oleju ważna , albo pompa olejowa padła albo zawór powrotny się zaciął przy tych przypadkach zdejmowanie miski.Bo stukające regulatory zaworowe oznaczają małe ciśnienie olejowe.
Raz miałem okazje widziec ze po serwisie samochodu ktos szmate zostawił w otworze odmy i ona zatkała smok olejowy .
Raz miałem okazje widziec ze po serwisie samochodu ktos szmate zostawił w otworze odmy i ona zatkała smok olejowy .
[b][size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106888]Mój czerwony Golfik[/url][/size][/b]
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
Zapraszam vw maniaków z podkarpacia równiez na forum - http://www.vag-podkarpacie.pl
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
cisnienie oleju mam takie jak mialem wczesniej ( mam dodatkowy wskaznik cisnienia oleju ibiza cupra )
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
skoro masz ciśnienie prawidłowe to jak wytłumaczyszŁukaszpb pisze:cisnienie oleju mam takie jak mialem wczesniej ( mam dodatkowy wskaznik cisnienia oleju ibiza cupra )
Łukaszpb pisze:uslyszalem stukajace zawory.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
no wlasnie nie wiem, i nie wiem czemu zapala mi sie kontrolka od oleju jak oleju mam maximum
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
faktycznie cisnienie jest jak by troche nizsze, zdejme jutro miske olejową i zobacze ten smok olejowy moze jest zasyfiony..
- Peres
- Grupa opolska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw mar 04, 2010 01:11
- Lokalizacja: Kup teraz! xP
- Kontakt:
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
Łukaszpb pisze: i uslyszalem stukajace zawory.
grg474 pisze:skoro masz ciśnienie prawidłowe to jak wytłumaczysz
Hmn... To stukają w końcu, czy nie Bo widzę, że nie jesteś pewien... Zacząłbym od najprostszego - czujniki oleju, ten przy filtrze i ten przy silniku... A później dopiero głębsza rzeźba...Łukaszpb pisze:no wlasnie nie wiem
184KM/416Nm powered by G-lab ;)
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
STUKAJA !! to no wlasnie nie wiem to do wypowiedzi ze jak wytlumacze ze cisnienie mam prawidlowe a stukaja - wiec mówie nie wiem.
zawory stukaja, same czujniki napewno nic nie dadzą skoro zawory stukają. Jest mozliwe ze to sitko w misce olejowej sie zapchało syfem ktory został np. w głowicy po remoncie ? czyscilem glowice z 5 razy ale moze zostalo w niej jeszcze troche syfu ?
zawory stukaja, same czujniki napewno nic nie dadzą skoro zawory stukają. Jest mozliwe ze to sitko w misce olejowej sie zapchało syfem ktory został np. w głowicy po remoncie ? czyscilem glowice z 5 razy ale moze zostalo w niej jeszcze troche syfu ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
Łukaszpb pisze:faktycznie cisnienie jest jak by troche nizsze
Konkrety podaj, np jakie jest to ciśnienie na wolnych i powyżej 2000 obrotów. Przyczyny stukania masz już wymienione, oczywiście nie koniecznie stukanie musi wiązać się z za niskim ciśnieniem ale może. Robiłeś coś z głowicą, mierz to ciśnienie w głowicy jeśli jest tam gdzie czujnik wkręcićŁukaszpb pisze:jak wytlumacze ze cisnienie mam prawidlowe a stukaja
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
podał bym cisnienie ale nie chce juz auta odpalac, zanim sie nagrzało by i pokazywało wmiare sensowne cisnienie moglo by byc juz za puzno.. glowice robilem miesiac temu, wczoraj wyskoczył problem, nie wiem oco kaman
kontrolka oleju na zapalonym a olej w normie
zrobilem tak zlalem caly olej przefiltrowalem i zalalem od nowa wydaje sie ze jest lepiej nie slychac tak zaworow , wiec tak po odpaleniu auto ma cisnienie na wskazniku na maxa tzn. ponad 5 barow. po minucie dwoch spada do 4/3,5 . ale silnik dziwnie pracuje nie gazowalem go mocno ale wydaje mi sie ze jeszcze zawory stukną na wyzszych obrotach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości