
Sprawdz czy masz siłownik tak wychylony jak ten na zdjęciu. Bo wydaje mi się że ten twój na fotce jest na ubogniej dawce

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie do oporu. Ma być tak jak na foto.q601 pisze:Do oporu w przód?
zróbn tak jak na foto. Narysowałem ci kreske pionu i przechyłuq601 pisze:Czuć tam jakąś regulację? Bo za bogata też przecie nie może być
Czarny a w środku ma jeszcze izolacje brązową.q601 pisze:A jeszcze, którym kablem podłączyć to, co zaznaczyłem na zdjęciu?
Normalny pojednczy kabel dość sztywny i ma dwie izolacje wpierw czarna a później brązowa.q601 pisze: Ten kabel ma raczej 2mm czy 4mm grubości?
Bierzesz zimny silnik, luzujesz śrubkę torksa i ręką delikatnie go pochylasz, tak jak na zdjęciu i odpalasz maszynę. Ma być pochylony w przód auta. Dalsza regulacja bedzie powodowała delikatną zmiane dzwięku i dławieniem się na nagłe dodanie gazu. Pochyl go tak jak na fotce i energicznie dodawaj gazu, ręką w gaźniku i odczuj czy robi to nagle i płynnie.q601 pisze:A jeszcze jedno pytanie - można ten element już po wstępnym ustawieniu "doregulować" na słuch przy chodzącym silniku, czy skończy się katastrofą?
nie bo to inny czujnik.q601 pisze:A czy mogę wykluczyć czujnik temperatury, jeśli wskaźnik na desce działa normalnie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości