2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: WojTass85 » pt mar 04, 2011 20:51

witam mam problemik z moim golferem mianowicie chodzi o to ze czesto muli jak sie nagrzeje cos jak by zaraz mialo zabraknac paliwa :/ po przekroczeniu ok 3 tys obrotow dostaje zycia dopiero, co moze byc przyczyna ??? dodam ze przewody,swiece,kopulka,palec,sonda wszystko nowe Sprawdzalem przeplywomierz i tps miernikiem ,i wskazania jak najbardziej ok Rozrzad wymieniony i ustawiony ,wszystkie filtry tez nowe Nie wiem ocb? :/ moze ktos juz miał podobne przygody z 2e,myslalem ze moze wydech (katalizator pusty) reszte wsadzilem nowa i nie zabardzo mu sie poprawilo, dodam ze czasami lubi tak jak by odciac zaplon przy ostrym przyspieszaniu,jak podchodzi pod 5 tys obr.



Awatar użytkownika
kamilsdz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 680
Rejestracja: pn sty 10, 2011 15:23
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: kamilsdz » pt mar 04, 2011 22:10

jaki masz filtr powietrza stożek?



WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: WojTass85 » sob mar 05, 2011 06:14

zwykla puche oryginal i lpg tez nie ma tylko benza



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: Paweł Marek » sob mar 05, 2011 09:13

WojTass85, masz jeszcze do sprawdzenia szczelność wszystkiego w dolocie łącznie z odmą i serwem, sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa ( ma nie mieć benzyny w wężyku podciśnieniowym oraz dobrze byłoby manometrem u mechanika sprawdzić ciśnienie paliwa na pracującym silniku). Popatrz tez nocą na kable świece fajki i kopułkę czy ucieczki iskry niema, mimo ze nowe ucieczka może być przez starą plastykową osłonę kopułki i metalowe osłonki fajek. A jeśli nic nie znajdziesz to chyba pozostaje powtórka z rozrywki czyli ponowne sprawdzanie wszystkiego a szczególnie ustawienia zapłonu i rozrządu. I konkretne pytanie - jak masz zapłon ustawiony? Ma być na 6 stopni na wolnych a tu się często robi błędy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

WojTass85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw lip 15, 2010 22:39
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: WojTass85 » sob mar 05, 2011 10:38

ok dzieki sprawdze ten regulator i zaplon moze rzeczywiscie cos tu jeszcze nie tak jest :) a przyczyna moze byc aparat zalonowy a mianowicie hala ??dodam ze kiedys udalo mi sie zalac aparat



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2e muli do 3 tys obrotow tylko nagrzany :/

Post autor: Paweł Marek » sob mar 05, 2011 12:28

nie można wykluczyć ale mało prawdopodobne. Taką usterkę halla zdiagnozowałbyś tylko oscyloskopem, vagiem albo przez podmiane na sprawny od kogoś.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości