Witam
Ostatnio wymieniałem u siebie cały mono wtrysk w 1.8 RP + LPG I gen z 91r. Auto teraz odpala zdecydowanie lepiej i wydaje mi się że lepiej idzie. Ale jeżeli temperatura przekroczy bodajże 90 stopni (wskazówka w pionie) to obroty zatrzymują się na 3tys i auto samo jedzie. Dzisiaj widząc, że temp przekorczyła 90 stopni, na postoju dodałem gazu dość tak do 5tys i obroty nie powróciły już do 900 tylko zatrzymały się na 1,5, potem jeszcze raz przy gazowałem i obroty już poszły do 3 tys ;/.
Czy może być to wina, że np uszczelniacz nie wytrzymuje tej temp i puszcza po czym bierze lewe powietrze? Jak silnik ostygnie to pracuje normalnie. Pytam bo stosowałem uszczelniacz przy mikserze LPG.
Zapomniałem dodać, że jak silnik się zagrzeje i te obroty już są na tych 3tys i zgaszę silnik po czym próbuje go odpalić to już widać, że zapala nieco gorzej.
Macie jakieś pomysły?
Pozdro
Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
Jak będzie trzymał wysokie obroty, to odłącz kostkę od silniczka krokowego i podłącz ponownie .Zobaczysz czy obroty spadły. Może to wina krokowca
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
Wymieniłem, zagrzałem silnik (na postoju) i jak narazie ok, ale zauważyłem, że na benzynie po zagrzaniu obroty lekko falują ;/
Od czego to? Też silniczek?
Od czego to? Też silniczek?
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
Po zagrzaniu silnika obroty idą w góre
To juz moze byc wina tego ze jezdzisz na gazie. Ecu lapie blad mieszanki i z tego taka praca na benzynie. Sprobuj na jakies 30 minut odlacyzc aku i wtedy odpal na benzynie i nie dodawajac gazu czekaj az zalaczy sie wentylator. Ecu sie zaprogramuje i powinno byc dobrze. Ale po niedlugim czasie problem znow sie pojawi... Niestety w zagazowanych RP to praktycznie codzienny problem...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości