Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: sebool12 » sob lut 26, 2011 20:46

Witam

Jak w temacie, wymieniałem dzisiaj w moi golfie 1.8 rp z lpg cały monowtrysk, początkowo wszystko chodziło cycuś glancuś, ale przejechałem się kawałek i zauważyłem ze na biegu jałowym obroty zmiast wcześniejszego 900 nagle zaczeły utrzymywać się 1000-1100 (+minimalne falowanie). Kawałek dalej to już w ogóle - auto samo dawało sobie gazu, a na luzie oboroty od dochodziły same do 3k !
Czy to może być wynik lewego powietrza? Podejrzewam, że uszczelka pod mikserem od lpg nie trzyma (dałem samą uszczelkę bez kleju/uszczelniacza)


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: tomek mk2 BDE » sob lut 26, 2011 20:51

silniczek krokowy



Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: sebool12 » sob lut 26, 2011 21:16

znów? Juz 2 pod rząd? Nie chce mi się coś wierzyć, ostatnio pisałeś mi że silniczek krokowy, a okazało się że jeden przewód od filtra się urwał i dostawał powietrze...


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
tomek mk2 BDE
sex cylinder
sex cylinder
Posty: 527
Rejestracja: śr cze 16, 2010 22:06
Lokalizacja: Głomno

Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: tomek mk2 BDE » sob lut 26, 2011 21:38

dlatego musisz po kolei sprawdzac i wykluczac wszystkie przyczyny. jedna z nich jest wlasnie silniczek krokowy a skoro jestes pewny na 100% ze to nie on to trzeba szukac dalej. moze ktos inny sie wypowie :pub:



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: majekMK2 » sob lut 26, 2011 21:50

wina najczęściej krokowca podciśnienia i lewego powietrza sprawdź te rzeczy i daj znac :bigok:


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukasz17842
Naleśnik
Naleśnik
Posty: 67
Rejestracja: ndz mar 28, 2010 21:44
Lokalizacja: Poznań/Komorniki

Re: Po wymianie monowtrysku b. wysokie obroty

Post autor: Lukasz17842 » ndz lut 27, 2011 14:14

może to ci w czyms pomoze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości