1.8T błąd po wymianie czujnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T błąd po wymianie czujnika
16497 Czujnik temperatury zasysanego powietrza wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Panowie, po wymianie czujnika odpowiedzialnego za temp. zasysanego powietrza - czujnik w kolektorze, w dalszym ciagu mam taki błąd.
Czy jeszcze jakies elementy są odpowiedzialne za generowanie takiego alarmu? Spotkał sie ktos z Was z takim przypadkiem?
Pozdrawiam
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Panowie, po wymianie czujnika odpowiedzialnego za temp. zasysanego powietrza - czujnik w kolektorze, w dalszym ciagu mam taki błąd.
Czy jeszcze jakies elementy są odpowiedzialne za generowanie takiego alarmu? Spotkał sie ktos z Was z takim przypadkiem?
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8T błąd po wymianie czujnika
a może tylko okablowanie? Nie wiem dokładnie jak w tym silniku ale czujniki zwykle są zasilane jakimś napięciem ok. 5V co można by sprawdzić po włączeniu zapłonu w wyjętej wtyczce voltomierzem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8T błąd po wymianie czujnika
A co w parametrach ?co za temp.widzi?
Napięcie będzie ,bo przy tym błędzie to raczej zwarcie w kablach.
Napięcie będzie ,bo przy tym błędzie to raczej zwarcie w kablach.
1.8T błąd po wymianie czujnika
polski vag pokazuje mi tylko bład, nie wiem czy jest tam opcja, ale pamietam jak kiedys byłem u elektronika, to mówił mi ze pokazuje temp -47st.C a było ok -5stC.
Czyli pozostaje sprawdzić okablowanie, a czy moze miec to wpływ na sporadycznie wystepujace przerywanie silnika? Objawia się to tym, że samochód głownie po nagrzaniu już potrafi przerywać tak jakby nie było iskry i nie ma sily jechac.. po chwili wszystko wraca do normy, kolejny błąd jaki mi sie pokazuje to
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy mogą mieć one taki wpływ na prace silnika?
Czyli pozostaje sprawdzić okablowanie, a czy moze miec to wpływ na sporadycznie wystepujace przerywanie silnika? Objawia się to tym, że samochód głownie po nagrzaniu już potrafi przerywać tak jakby nie było iskry i nie ma sily jechac.. po chwili wszystko wraca do normy, kolejny błąd jaki mi sie pokazuje to
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy mogą mieć one taki wpływ na prace silnika?
1.8T błąd po wymianie czujnika
to jednak przerwa w kablachhaps pisze:temp -47st.C
to też może byc w kablach.haps pisze:16514 Sonda lambda obwód
1.8T błąd po wymianie czujnika
edzio, co do sondy, to jak widziałem jej wykres pracy to cały czas byly niewielkie wahania ale doslownie minimalne, wiec mozna usrednic ze pracowała tylko w zakresie 0,6V a powinna chyba od 0,2 do 1V
W takim razie zaczne od okablowania, bo sonda dosyc droga, a czujnik jeden juz kupilem..
Pytanie tylko czy to pomoze i ustapia przerywania..
W takim razie zaczne od okablowania, bo sonda dosyc droga, a czujnik jeden juz kupilem..
Pytanie tylko czy to pomoze i ustapia przerywania..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8T błąd po wymianie czujnika
Myślę że mieszanka jest przebogacona z powodu błędu czujnika temp. stąd za wysokie napięcia sondy , powinno ustąpić po dojściu ładu z czujnikiem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.8T błąd po wymianie czujnika
jesteś pewien ,że 0.6V,a może 0.5V co by świadczyło o braku połączenia ,wtedy komp wystawia taką wartośc.haps pisze:tylko w zakresie 0,6V
1.8T błąd po wymianie czujnika
no teraz reki nie dam, bylo to ok 3tygodni temu, jakim napieciem jest zasilana sonda?
Z tym, że gdyby sonda byłą odłączona, to spalanie chyba byłoby bardzo wysokie, a obecnie pb pali mi ok 8,5-9,5/100km przy normalnej jezdzie, wiec jest to ok wynik.
Z tym, że gdyby sonda byłą odłączona, to spalanie chyba byłoby bardzo wysokie, a obecnie pb pali mi ok 8,5-9,5/100km przy normalnej jezdzie, wiec jest to ok wynik.
1.8T błąd po wymianie czujnika
Napisałem ci,że przy odłaczonej sondzie wartośc napięcia wacha sie w granicach 0,5V,tyle wystawia komputer jako wartośc zastępczą,przy podłączonej sprawnej powinna oscylowac od ok.0.1-0.9v.oczywiście przy temp.sondy ok.300*,czyli na zimnym silniku tego nie będzie,badanie robi się na ciepłym.
1.8T błąd po wymianie czujnika
Panowie sprawdzałem, wtyczka (dwu pinowa) idaca do czujnika temp. dolotowego powietrza (czujnik w kolektorze) nie ma żadnego napięcia, gdzie inne wtyczki przy włączonej stacyjce mają tak jak pisał Paweł Marek, 5V.
Jeśli okaże się, ze wtyczka i przewody przy niej nie mają napięcia, to czy ma ktoś schematy elektryczne żeby się poratować?
Jeśli okaże się, ze wtyczka i przewody przy niej nie mają napięcia, to czy ma ktoś schematy elektryczne żeby się poratować?
1.8T błąd po wymianie czujnika
mam schematy układu wtryskowo - zapłonowego wiekszosci silników ktore montowano w mk4 i nie ma na zadnym czujnika G42... jakas lipa, każdy inny czujnik jest, a tego nie ma.. ehh..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8T błąd po wymianie czujnika
G72
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości