brzęczyk..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
brzęczyk..
Witam, otóż golfik mi brzęczy, tzn ostrzega mnie ten brzęczyk z licznika. tylko o czym? u kumpla jak miał za rzadki olej to brzęczał, ale w dodatku świecił olej. u mnie olej nie świeci, w dodatku na nowym oleju mam przejechane ok 1000km. słyszałem coś, że może brzęczeć, bo nie ma masy na silniku, czy coś w tym stylu. jeździ normalnie, nic się nie dzieje. wcześniej troszkę nierówno chodził i przydymiał na czarno ale dzisiaj założyłem nowe świece, kable, kopułke i palec i chodzi idealnie, nie dymi, ale dalej brzęczy. dodam, że brzęczyk załącza się po przekroczeniu 2100-2200 obrotów, na każdym biegu i pod różnym obciążeniem. czasem ma też tak, że robię trasę np 50km, przekraczam te obroty i przez cała trasę nie brzęczy wcale, a innym razem brzęczy co chwile. pomocy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brzęczyk..
Sprawdź wysokociśnieniowy czujnik oleju w podstawce filtra - obejrzyj wsuwkę i kabelek, sprawdź miernikiem lub próbnikiem: ma na zgaszonym silniku nie mieć przejścia od styku do masy silnika,a po odpaleniu mieć. W zasadzie powinieneś dla pewności sprawdzić u mechanika ciśnienie oleju zanim zaczniesz podejrzewać uszkodzenie elektryki.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
brzęczyk..
a jak wyglądają objawy niskiego ciśnienia oleju? kiedyś mi klepał na zaworach, ale zastosowałem się do Twojej rady, dokręciłem pokrywę zaworów, bo tam miał nieszczelność i od tamtej pory cisza..
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
brzęczyk..
klintonMK2, ja już tego nie pamiętam, jeśli masz hydrauliczne regulatory to mogą stukać od niskiego ciśnienia, nie muszą, jeśli masz silnik z pierwszych lat produkcji mk2 to możesz mieć na płytki i nie będa bardziej stukać. A ostateczny efekt jazdy z niskim ciśnieniem oleju to jest koniec silnika dlatego trzeba takie rzeczy wyjaśniać jak najszybciej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości