2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
garaż mam blaszany, tankuje zawsze na statoilu, sonde odłączałem i różnicy nie było, z regulatora ciśnienia ściągałem wężyk i wąchałem i nie czuć paliwa, vaga właśnie nie mogę podpiąć na razie niestety, odepnę kostke od stukowego i sprawdze i cokolwiek sie zmieni (ale powinno się zmienić po odczepieniu kostki jeśli jest popsuty?)
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
wydaje mi się że jeśli jest uszkodzony w taki sposób, iż podaje zły sygnał na kompa to jego odłączenie powinno pomóc, u mnie jego odłączenie nie powoduje odczuwalnej zmiany w pracy silnika na VAGu dopiero to widać a na 100% mam dobry czujnik odepnij przepływkę zobacz czy będzie lepiej, ewentualnie może być jeszcze przekaźnik od pompy paliwa walnięty... musisz wszystko po kolei posprawdzać, bo równie dobrze może gdzieś kabel masowy się poluzować i nie łączy masa np: przy cewce albo na silniku albo + na rozruszniku... bo tak na dobrą sprawę ciężko jednoznacznie określić co siadło...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
a co ma przekaźnik od pompy paliwa przecież on chyba tylko albo działa i podaje prąd do pompy albo nie działa
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
to że pod znacznym obciążeniem na stykach zaczyna iskrzyć, czasem się psuje w VW
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
pompa ładuje cały czas to samo ciśnienie chyba - więc albo działa albo nie. tutaj jest awaria któregoś czujnika.
podpięcie pod VAGa by się przydało.
podpięcie pod VAGa by się przydało.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
trollu, jeśli dochodzi do niej taki prąd i takie napięcie jakie powinno być to owszem ładuje tyle ile trzeba. Ale jak wiadomo styki w przekaźniku zwierają się i rozwierają co powoduje iskrzenie i "wypalanie się" ich co skutkuje tym, że pod obciążeniem przepływa przez nie mniejszy prąd i napięcie. Wtedy na pompę paliwa nie idzie 13.8V a np. 10V przez co pompa nie ma już takiego wydatku jaki powinna mieć i nie daje rady przy max bucie.
To nie jest mój wymysł bo dużo nawymieniałem się przekaźników w centralnych zamkach, które właśnie tak się zachowywały a wiem też, że w VW to się psuło, były to sporadyczne przypadki ale warto to sprawdzić zanim się zacznie wymieniać pół silnika i wszystkie czujniki, których na szczęście w ADY na simosie zbyt wielu i tak nie ma... pozostaje więc nam przepływka i czujnik obr wału reszta wydaje się być ok. No chyba, że gdzieś coś w kabelkologii się wykrzaczyło bo z opisu czytam że zielu, masz ADY w mk2 więc SWAP był.
To nie jest mój wymysł bo dużo nawymieniałem się przekaźników w centralnych zamkach, które właśnie tak się zachowywały a wiem też, że w VW to się psuło, były to sporadyczne przypadki ale warto to sprawdzić zanim się zacznie wymieniać pół silnika i wszystkie czujniki, których na szczęście w ADY na simosie zbyt wielu i tak nie ma... pozostaje więc nam przepływka i czujnik obr wału reszta wydaje się być ok. No chyba, że gdzieś coś w kabelkologii się wykrzaczyło bo z opisu czytam że zielu, masz ADY w mk2 więc SWAP był.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
No tak, swap i wlasnie dlatego nie mam gdzie podpiąć VAGa..
Czujnik obrotów wałów to raczej nie to bo jak go rozłącze to w całe nie odpala...
Co do przekaźnika to jutro sprawdze bo mam na szczęście drugi
A co do czujników to odczepiać je na włączonym silniku i sprawdzać na mierzei czy nastąpiła poprawa?
Czujnik obrotów wałów to raczej nie to bo jak go rozłącze to w całe nie odpala...
Co do przekaźnika to jutro sprawdze bo mam na szczęście drugi
A co do czujników to odczepiać je na włączonym silniku i sprawdzać na mierzei czy nastąpiła poprawa?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
na podłączonym lepiej nie... odłącz i dopiero odpalaj, żeby przypadkiem czegoś nie ubić bo elektronika nie lubi nagłych zmian... czyli jak czujnik obrotów odpada, hall odpada, czujnik temp odpada, lambda odpada, zostaje przepływka, przypustnica, komp i kablekologia oraz ewentualny czujnik temp powietrza zasysanego który powinien w ADY być w obudowie filtra powietrza ale ona raczej nie powodowałby takiego zachowania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
no i wymieniłem dzisiaj rano przekaźnik i... wkręca się w końcu na obroty
to była wina po prostu głupiego przekaźnika...
ale takie objawy jak czasami lekkie szarpanie przy niskich obrotach nadal zostały... co moze być ich przyczyną świece brudna przepustnica
to była wina po prostu głupiego przekaźnika...
ale takie objawy jak czasami lekkie szarpanie przy niskich obrotach nadal zostały... co moze być ich przyczyną świece brudna przepustnica
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
Fajnie, że już jest ok Owszem może być brudna przepustnica, głównie objawia się to falującymi obrotami i tendencją do gaśnięcia podczas gdy wciskamy sprzęgło w czasie jazdy albo wyrzucamy na luz. A to szarpanie jest wyczuwalne podczas jazdy?? Czy tylko na wolnych obrotach nie równo pracuje silnik??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
obroty utrzymują się raczej równo na jałowym, a takie "poszarpywanie" jest odczuwalne czasami jak ruszam ze świateł, albo jak hamuje silnikiem przed światłami
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
2,0 8V ady muli i pprzerywa przy 4500obr. (to nie halla)
dziwna sprawa... nie spotkałem się jeszcze z czymś takim... a dusi się wtedy jak ruszasz spod świateł?? bo może coś lambda wariuje i za bogata mieszanka jest ale to by trzeba lambdę jakimś testerem sprawdzić, ale nie dam sobie ręki obciąć, że to ona.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości