kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
witajcie
temat juz wałkowany ale nieznalazłem jednoznacznej odpowiedzi wiec zakładam nowy post .
mam golfa 1,8 benzyna gaz auto kopci na niebiesko wali spalonym olejem , najgorzej kopci jak ruszam z swiateł masakra i ten smród . auto ma kopa nic nieosłabło ma moc , wiec co to moze byc ja sadze ze to tylko uszczelniacze zaworów ale i moze pierscienie oby nie, auto mam 3 dni wiec niewiem ile chlipie tego oleju , pracuje równo nie szarpie na wolnych , sprawdziłem sprezanie i wynosi od 11,5 do 14 ,1 bara na wiec chyba ok poradzcie mi co mam zrobic , bo tak kopci i smierdzi ze wiocha jezdzic zamierzam zmienic tylko uszczelniacze zaworów , bo jesli wchadza w gre pierscienie to wole silnika poszukac
prosze o pomoc bo niewiem co mam robic
temat juz wałkowany ale nieznalazłem jednoznacznej odpowiedzi wiec zakładam nowy post .
mam golfa 1,8 benzyna gaz auto kopci na niebiesko wali spalonym olejem , najgorzej kopci jak ruszam z swiateł masakra i ten smród . auto ma kopa nic nieosłabło ma moc , wiec co to moze byc ja sadze ze to tylko uszczelniacze zaworów ale i moze pierscienie oby nie, auto mam 3 dni wiec niewiem ile chlipie tego oleju , pracuje równo nie szarpie na wolnych , sprawdziłem sprezanie i wynosi od 11,5 do 14 ,1 bara na wiec chyba ok poradzcie mi co mam zrobic , bo tak kopci i smierdzi ze wiocha jezdzic zamierzam zmienic tylko uszczelniacze zaworów , bo jesli wchadza w gre pierscienie to wole silnika poszukac
prosze o pomoc bo niewiem co mam robic
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
różnica 2.6 bara to już sporo. Ale kolego nic nie szukałeś, jest mnóstwo tematów na ten temat, nikt nie odpowie ci na odległość na czym polegać miałaby naprawa. Można tylko napisać że na ogół pierwszy "remont" to wymiana uszczelniaczy, z dużym prawdopodobieństwem że pomoże ale bez gwarancji.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
czyli co ????????? wymienic odrazu pierscienie dla pewnosci ? by potem jeszcze raz nierozbierac auta ???
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
najprawdopodobniej. spala olej i tyle. pierścienie olejowe puszczająvalot pisze:wymienic odrazu pierscienie dla pewnosci ?
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
a wiec zrobie tak zmienie uszczelniacze zaworowe splanuje głowice i przy okazi jak juz auto rozebrane wymienie pierscienie i wtedy juz nz 100% powinno byc dobrze
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
I jedno i drugi da się zrobić bez zdejmowania głowicy.
Zrób uszczelniacze. U mnie w innym aucie jak miał branie oleju, to na przebiegu 12-16 tys. km wziął z 20L oleju. To były uszczelniacze i od spalania oleju zawaliło się gniazdo zaworowe ( do polerowania zawory i gniazda zaworowe ).
Zrób górę bo na 85% pewnie to to. A jak zrobisz górę i rzeczywiście były by to pierścienie ( próba olejowa powinna tu coś powiedzieć ), to możesz później je zrobić nie ruszając góry silnika, bo tłoki przez dół z wałem wychodzą i góry nie trzeba tykać.
Zrób uszczelniacze. U mnie w innym aucie jak miał branie oleju, to na przebiegu 12-16 tys. km wziął z 20L oleju. To były uszczelniacze i od spalania oleju zawaliło się gniazdo zaworowe ( do polerowania zawory i gniazda zaworowe ).
Zrób górę bo na 85% pewnie to to. A jak zrobisz górę i rzeczywiście były by to pierścienie ( próba olejowa powinna tu coś powiedzieć ), to możesz później je zrobić nie ruszając góry silnika, bo tłoki przez dół z wałem wychodzą i góry nie trzeba tykać.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
wiesz auto bede sam naprawiał bo sie znam troszke wiec moze by kupic te pierscienie bo to niewielka kasa a jak niebedzie juz głowicy to do góry lrzej je wyciagnac
ale tez obstawiam na te uszczelniacze bardziej niz na pierscienie
ale tez obstawiam na te uszczelniacze bardziej niz na pierscienie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
valot, no więc znajdź sobie tematy o wymianie uszczelniaczy, sam dawałem opis chyba , koszt tego to uszczelniacze po kilka zeta plus nowa uszczelka pod pokrywę. Jak nie pomoże - niewiele tracisz, a szansa jest na tyle duża ze warto spróbować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
witajcie udało sie były to tylko uszczelniacze zaworów kopcenie znikneło w 100% auto jak nowe .
wymieniłem uszczelniacze zaworowe przy okazi doszlifowałem zawory pasta zaworowa głowicy nie planowełem bo widac było ze ktos juz to niedawno robił wiec odpósciłem sobie to , auto teraz super chodzi nie kopci zero smrodu spalonego oleju . dziekuje wszystkim za pomoc
wymieniłem uszczelniacze zaworowe przy okazi doszlifowałem zawory pasta zaworowa głowicy nie planowełem bo widac było ze ktos juz to niedawno robił wiec odpósciłem sobie to , auto teraz super chodzi nie kopci zero smrodu spalonego oleju . dziekuje wszystkim za pomoc
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
Gawior,
Nie da rady tlokow od dolu wsadzic, bo powiedz mi jak bys pierscionki scisnal
Nie da rady tlokow od dolu wsadzic, bo powiedz mi jak bys pierscionki scisnal
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
a od góry jak wkładasz tłoki to jak pierścienie ściskasz?piteR-ek pisze:Nie da rady tlokow od dolu wsadzic, bo powiedz mi jak bys pierscionki scisnal
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
trollu,
Dziwne pytania zadajesz, no przecież opaską bo chyba nie zębami
Dziwne pytania zadajesz, no przecież opaską bo chyba nie zębami
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
no i wkładając tłoki od dołu nie da się użyć tej samej opaski?
kopci na niebiesko i smierdzi spalonym olejem 1,8 benzyna ga
Ja tu nie widzę możliwości żeby założyć od dołu, blok od dizla od benzyny pewnie podobny
http://moto.allegro.pl/blok-silnika-vw- ... 29836.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moto.allegro.pl/blok-silnika-vw- ... 29836.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości