[mk6] wypadanie zapłonu cylindra 2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				wielblad2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 903
 - Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
 - Lokalizacja: POZNAŃ
 - Kontakt:
 
[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
Witam po długim czasie , otóż tak : silnik beton sprawny , głowica zrobiona na glanc , instalacja od wtrychów i świec poprawna na 100% , wymienione wszystkie możliwe czujniki , przeczyszczone i dociągnięte masy . wszystko niby git ale dalej zapłon na dwójce wypada , czy ciepły czy zimny . Powoli mam go dość , ale szkoda wwalonej kasy i tak się męczę . Jakieś rady , bo czasem wywala check na blacie ale już wiem że to od zapłonu 2 i tylko kasuję i jadę dalej .
			
									
									pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
						[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
Opiszę ci problem jaki miałem z BLS (1,9TDI) a potem wyjasnię dlaczego. Otóż auto łapało błędy - raz od świec żarowych, raz od DPF, raz od czujnika ciśnienia DPF. No dobra - kupiłem świecę, kupiłem czujnik i zamontowałem. Minął tydzień i te same błędy. Przedzwoniłem wiązkę i no niby wszystko OK. Po tygodniu nie zdzierżyłem kupiłem całą wiązkę silnika, przełożyłem i problemy ustąpiły - od tamtej pory ja zrobiłem 80tys km, nowy właściciel chyba też 80tys i problemy nie wróciły.
Teraz po co ten mój wywód. Otóż - schemat w rękę, dostać się do komputera i z komputera puścić (nie sprawdzić tylko puścić nowe) 2 przewody dla wtryskiwacza jeśli to kod silnika BLG/BMY (to brązowo/biały z pinu 49 oraz czerwono/biały z pinu 32 wtyczki T60) oraz 1 przewód (liliowo/biały z pinu 21 wtyczki T60 do pinu 4 cewki ). Wtedy wykluczasz wadę wiązki. Rozumiem, że cewka była zamieniana z innym cylindrem. Jeśli to nie pomogło to należy się przyjrzeć kolektorowi ssącemu
			
									
									Teraz po co ten mój wywód. Otóż - schemat w rękę, dostać się do komputera i z komputera puścić (nie sprawdzić tylko puścić nowe) 2 przewody dla wtryskiwacza jeśli to kod silnika BLG/BMY (to brązowo/biały z pinu 49 oraz czerwono/biały z pinu 32 wtyczki T60) oraz 1 przewód (liliowo/biały z pinu 21 wtyczki T60 do pinu 4 cewki ). Wtedy wykluczasz wadę wiązki. Rozumiem, że cewka była zamieniana z innym cylindrem. Jeśli to nie pomogło to należy się przyjrzeć kolektorowi ssącemu
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
- 
				wielblad2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 903
 - Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
 - Lokalizacja: POZNAŃ
 - Kontakt:
 
[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
Wiązka była tak sprawdzana , kolektor ssący nowy - ręce opadają .Tam już wsadziłem tysiące - części + robocizna . Szlag mnie trafia .
			
									
									pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
						[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
no dobra a jakie ciśnienie na cylindrach. Wiem że robiłeś głowicę, tylko jakie ciśnienie
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
- 
				wielblad2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 903
 - Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
 - Lokalizacja: POZNAŃ
 - Kontakt:
 
[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
ciśnienie wzorcowe prawie , pozostają dwie opcje - sondy lambda lub podmianka sterownika silnika
			
									
									pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
						[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
raczej sterownik, jeszcze nie spotkałem się, żeby sondy skutkowały zawsze 1 i tym samym cylindrem - wypadanie zapłonu
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
Być może jest upalona kość w sterowniku odpowiedzialna za zapłon. Były takie przypadki już vw golf4 w silnikach 16v
			
									
									- 
				wielblad2
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 903
 - Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
 - Lokalizacja: POZNAŃ
 - Kontakt:
 
[mk6] Re: wypadanie zapłonu cylindra 2
Dzięki za odpowiedzi , ale jak zabiorę się za to, to dopiero na wiosnę . Teraz brak kasy po tych wydatkach i święta tuż tuż . Ogólnie przydał by się ktoś do ogarnięcia tematu podmianki sterownika , tak by nie dać ciała z immo . najlepiej w okolicy . KTOŚ COŚ WIE EWENTUALNIE ? STEROWNIK na podmiankę posiadam .
			
									
									pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
