Golf V i Octavia

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: doggie » sob lip 06, 2024 22:26

Myślisz że Twój egzemplarz czyni regułę? To nie pierwsza OII którą widzę zeżartą przez rdzę



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: doggie » sob lip 06, 2024 22:28

Poza tym 2018, przez sześć lat może być w podobnym stanie



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: kamska » sob lip 06, 2024 22:55

Mój aktualny egzemplarz Skody dobija do 2 lat ( 3 lata gwarancji) , ma na tylnej belce wokół wkrętów mocowania rurki hamulcowej ogniwa korozji. Za 2 tygodnie pierwszy przegląd, nie zgłaszam tego, bo elementy zawieszenia i tak nie obejmuje gwarancja. Tak, przez 6 lat korniki ją zjedzą, pozdrawiam



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: kamska » sob lip 06, 2024 23:00

doggie pisze:
sob lip 06, 2024 22:26
Myślisz że Twój egzemplarz czyni regułę? To nie pierwsza OII którą widzę zeżartą przez rdzę
W tamtych latach i obecnych, to bardzo popularne auto, co za tym idzie wystepowało w setkach tysiecy diesla jak i PB, za razem mega użytkowane było mega narażone na bicie. To logiczne...pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf V i Octavia

Post autor: marcin7x5 » pn lip 08, 2024 09:05

Może zaliczyło powódź i teraz wychodzą skutki.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: kamska » sob lip 13, 2024 20:15

marcin7x5 pisze:
pn lip 08, 2024 09:05
Może zaliczyło powódź i teraz wychodzą skutki.
Ewidentnie auto po powodzi bądź mega dzwonie. Gdy mój zamówiony w kwietniu Karoq w czerwcu trafił do produkcji zacząłem się interesować tym procesem. Cała bryła auta jest zanurzona w ocyku, czy też innym antykorozyjnym scierwem. Więc jeśli auto jest fabryczne, to nie powinno korodować-



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: doggie » sob lip 13, 2024 22:12

Ocynk jest cieńszy, inny niż 20 czy więcej lat temu, tak mówią blacharze - lakiernicy. Taki Opel, niby cały w ocynku a gnije, to co to za ocynk? Pamiętacie wszyscy stare Audi 80 i 100, to był prawdziwy ocynk a Golf III? Całkowita odwrotność




Awatar użytkownika
luckyboy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 926
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
Lokalizacja: Toruń
Silnik: BCA

Re: Golf V i Octavia

Post autor: luckyboy » pn lip 15, 2024 22:24

Wraz z rokiem modelowym 2004 VW AG ograniczył stosowanie ocynku w swoich samochodach w ramach ekologii i oszczędności pieniędzy, a samochody przestały być cynkowane w 100%.

Kiedyś przypadkiem trafiłem do ich oświadczenia w takim lakierniczym biuletynie.

Widać to zdecydowanie na ulicach, dlatego też Golf V i inne tak gniją.



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: kamska » czw lip 18, 2024 22:45

Cóż, ocynk jest niebezpieczny podczas spawania- można się zatruć.
W Maju zakupiłem 9mb profili ocynkowanych do bram, ogrodzeń. Stworzyłem z tego osłony tzw. rowerowe w ciężarówce, ciąłem to, spawałem elektrodą ( blacha o gróbości 1,2mm) i ku mojemu zdziwieniu po 2 miesiącach nie ma ogniwa rdzy, pomimo, że zostało pomalowane " snieżka na dach".
Podsumowując ocynk robi mega robotę, co do kosztów, nie mam pojęcia.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: doggie » pt wrz 13, 2024 15:11

Skoda Octavia polski salon :satan:

Kod: Zaznacz cały

https://www.facebook.com/reel/491031506918106?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: kamska » sob wrz 14, 2024 16:14

W Niemczech nie można używać soli i nie używają. Cóż mogę tylko doradzić, po zimie na wiosnę kompleksowe mycie podwozia.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf V i Octavia

Post autor: doggie » sob wrz 14, 2024 18:10

Dlatego auta stamtąd są zdecydowanie mniej zardzewiałe



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Golf V i Octavia

Post autor: marcin7x5 » ndz wrz 15, 2024 11:41

Soli może nie wolno ale emulsje potasowe już pewnie leją.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości