Co z tego jak i tak patrząc całosciowo i tak są za niemcami... Miałem Toyotę i wiem jak wygląda np. ich podejscie do wykończenia. Mnie to nie odpowiadało.
Wracając do tematu auta, ja bym go tak zaraz nie skreslał. Silnik standardowo sprawdzic. Jedynie czego bym się najbardziej obawiał to DSG. Ciekawe jak tam z serwisem, może miała już remont, a może jeszcze nie. Skrzynia w aucie za taką kwotę, jest ewentualnie doscyc dużym procentem ceny auta. Ojciec ma Paska BLS+, nie wiem czy były wymieniane panewki czy nie, w każdym razie jeżdzi jak nowy, przebieg ponad 300 tys km.
Dlatego nauczony doswiadczeniem życiowym uznaje najbardziej tylko jedną markę
Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Glof V BLS + DSG 470 tys km przebiegu
Dobrze że wszędzie dodajesz uśmieszki bo oznacza to że piszesz to z przymrużeniem oka, gdyż dominacja niemieckiej motoryzacji jeśli chodzi o jakość dawno się skończyła, wystarczy porównać golfa 8 z nowym Peugeotem 308. Pisząc o Golfie II możesz mieć rację ale reszta to mzonki i puste hasła. Porównaj sobie wykończenie 508 z plastikowym wnętrzem Audi A4 B8. Miałem B8 i mogę powiedzieć że wiele elementów wnętrza to jeden wielki żart. Porównaj sobie jakość blach w Golfie 5 do jakości blach w Pugu 307, nie mamy o czym rozmawiać. Koreanczyki od jakiegoś czasu mają lepszą jakość a to że wielu jest zaślepionych hasłem DWA to już inna sprawa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości