Powrót do Volkswagena Golfa

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: kamska » pn lis 08, 2021 22:34

doggie pisze:
pn lis 08, 2021 11:57
kamska pisze:
ndz lis 07, 2021 14:30
Im większe obroty, tym większy ogień w wydechu i DPF. Wysoka temperatura przyczynia się do dopalania,
To nie do końca jest prawda. To powiedz mi dlaczego francuskie w HDI stosują dodatek do paliwa EOLYS z dodatkiem ceru żeby obniżyć temperaturę spalin? :) Ale faktem jest że w HDI chemia przyczynia sie do lepszego wypalania w VW temperatura i dodatkowa porcja paliwa. Jazda z butem w podłodze nie jest korzystna dla DPF. Obroty na poziomie 2500 i jednostajna jazda są najlepsze do procesu dopalania pasywnego czyli bez ingerencji sterownika w proces dopalania jak się to ma podczas dopalania aktywnego.

Dlatego do miasta lepiej sie sprawdzają HDI ponieważ nie wymagają 550-600 stopni do wypalania tylko 350-400.
Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia w tej materii. Mam 2 renówki, ale to początek lat 2000 bez dpf i adblue, euro 3 egr i to tyle z ekologii, natomiast euro 5-6 to tylko MAN.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: sebekgolf » pn lis 08, 2021 22:38

kamska pisze:
pn lis 08, 2021 22:34
doggie pisze:
pn lis 08, 2021 11:57
kamska pisze:
ndz lis 07, 2021 14:30
Im większe obroty, tym większy ogień w wydechu i DPF. Wysoka temperatura przyczynia się do dopalania,
To nie do końca jest prawda. To powiedz mi dlaczego francuskie w HDI stosują dodatek do paliwa EOLYS z dodatkiem ceru żeby obniżyć temperaturę spalin? :) Ale faktem jest że w HDI chemia przyczynia sie do lepszego wypalania w VW temperatura i dodatkowa porcja paliwa. Jazda z butem w podłodze nie jest korzystna dla DPF. Obroty na poziomie 2500 i jednostajna jazda są najlepsze do procesu dopalania pasywnego czyli bez ingerencji sterownika w proces dopalania jak się to ma podczas dopalania aktywnego.

Dlatego do miasta lepiej sie sprawdzają HDI ponieważ nie wymagają 550-600 stopni do wypalania tylko 350-400.
Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia w tej materii. Mam 2 renówki, ale to początek lat 2000 bez dpf i adblue, euro 3 egr i to tyle z ekologii, natomiast euro 5-6 to tylko MAN.
Spoko, na RU dalej klepią w Euro 3. Nawet podłoga kabiny jest delikatnie inna :popcorn:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » pn lis 08, 2021 22:40

kamska pisze:
pn lis 08, 2021 22:34

Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia
A ja mam i moje doświadczenie w tej kwestii jest coraz wieksze a przewaga volkswagena to już dawno historia zresztą w kwestii silników dizla (HDI) nigdy tej przewagi nie było



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » pn lis 08, 2021 22:49

sebekgolf pisze:
pn lis 08, 2021 22:38
na RU dalej klepią w Euro 3.
Nie trzeba sięgać aż do RU, w DE też produkowali całkiem niedawno 1.6 TDI i 2.0 TDI niby z euro 5 a faktycznie to nie wiem czy spełniały euro 3 :rotfl:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: sebekgolf » pn lis 08, 2021 23:34

doggie pisze:
pn lis 08, 2021 22:49
sebekgolf pisze:
pn lis 08, 2021 22:38
na RU dalej klepią w Euro 3.
Nie trzeba sięgać aż do RU, w DE też produkowali całkiem niedawno 1.6 TDI i 2.0 TDI niby z euro 5 a faktycznie to nie wiem czy spełniały euro 3 :rotfl:
Wiesz, ja mówię o oficjalnych wersjach :grin: Nieoficjalnie to cholera wie co oni tam klepią w pohitlerowskich bunkrach :rotfl:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: kamska » śr lis 10, 2021 23:02

doggie pisze:
pn lis 08, 2021 22:40
kamska pisze:
pn lis 08, 2021 22:34

Wybacz ale nie dotykam francuskich aut nowej generacji, więc nie mam żadnego doświadczenia
A ja mam i moje doświadczenie w tej kwestii jest coraz wieksze a przewaga volkswagena to już dawno historia zresztą w kwestii silników dizla (HDI) nigdy tej przewagi nie było
Masz prawo, nikt tego nie neguje. Mnie stylistycznie nie ruszają nowe francuzy, wydają się takie "plastikowe", więc silnik nie mają znaczenia. Użytkowałem i użytkuje 1.9 , 1.4. 1,6 i 2,0 TDI i naprawdę nie kojarzę żadnej usterki silnika,a aute nie stały... nawet najmniejszej. Zajeżdziłem Forda 1.8 TDDi przy 300tyś km się skończył silnik ale nie był szanowany.
Aktualnie, od końca wakacji czekam na białe metalizowane Karoq Sportline 2.0 TDI, 30 listopada będzie premiera facelift więc przy odrobinie szczęścia wyprodukują mi ją w marcu- kwietniu.
Na rynku są inne auta w tej cenie, ale jakoś nie urzekają, czekam wytrwale za Skodziną z poczciwą, sprawdzoną jednostka TDI ( być może to już ostatnie), w Rav4 już prawie same hybrydy, Cupra Formentor w ogóle diesla się nie doszukałem.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » śr lis 10, 2021 23:53

To się nazywa zaklinanie rzeczywistości i dobrze napisaleś "wydają się" ale masz prawo nie wiedzieć :) . Plastikowe to dopiero jest Audi A6 C7, Golf 7 niczym nie przewyższa 308 pod względem materiałów i silników. Poza tym stylistyką także sie umywają, taka prosta nijaka motoryzacja dla ludu bez polotu :)



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » śr lis 10, 2021 23:55

kamska pisze:
śr lis 10, 2021 23:02
Cupra Formentor w ogóle diesla się nie doszukałem.
Proszę Cię, pisz uczciwie i szukaj rzetelnie :bajer: Mam pokazać za Ciebie?
od końca wakacji czekam na białe metalizowane Karoq Sportline 2.0 TDI
Skoda to ostatnia marka, na którą w życiu bym się zdecydował :)



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: kamska » czw lis 11, 2021 00:06

doggie pisze:
śr lis 10, 2021 23:55
kamska pisze:
śr lis 10, 2021 23:02
Cupra Formentor w ogóle diesla się nie doszukałem.
Proszę Cię, pisz uczciwie i szukaj rzetelnie :bajer: Mam pokazać za Ciebie?
od końca wakacji czekam na białe metalizowane Karoq Sportline 2.0 TDI
Skoda to ostatnia marka, na którą w życiu bym się zdecydował :)
Mój wuja miał peugeot 505 mój rocznik 84 w 1.8 benzyna to było auto, póżniej miał 309 z 91r budżetowy równie kanciasty. Te wszelkie kolejne powyżej 2000 to dramat moim zdaniem, budżetowe parówy...
Skoda, cóż 20tyś tańsza od Tiguana R-line, więć jakaś oszczędność, a czym się różni, delikatnym wykończeniem, a mi znaczek nie przeszkadza, wręcz pasuje.
Obrazek



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: sebekgolf » czw lis 11, 2021 10:43

Na prawdę jest wiele innych aut na rynku, które w cenie aut spod grupy VW biją je na głowę w zasadzie pod każdym względem. Nie mniej jednak, jeśli komuś się nie podoba stylistyka, a jest to dla niego ważne, to z tym nie dyskutuję. Jedni wolą brunetki, inni blondynki a jeszcze inni kiedy dach dziurawy :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » czw lis 11, 2021 13:35

Racja, o gustach się nie dyskutuje bo dziś zakup auta to jedynie kwestia gustu a nie przewagi jednej czy też drugiej marki nad inną.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10578
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: doggie » czw lis 11, 2021 23:30

kamska pisze:
czw lis 11, 2021 00:06
, a mi znaczek nie przeszkadza, wręcz pasuje.
@kamska spoko, peace! To tylko zabawa ;)



Awatar użytkownika
kamska
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: kamska » pt lis 12, 2021 23:44

doggie pisze:
czw lis 11, 2021 23:30
kamska pisze:
czw lis 11, 2021 00:06
, a mi znaczek nie przeszkadza, wręcz pasuje.
@kamska spoko, peace! To tylko zabawa ;)
Oczywiście, zabawa, a pojazdy to zabawki.
Zamierzam zamienić motocykl na Stara 266, to dopiero duża zabawka, nie wiem czy podołam czasowo i w ogóle, ale marzenie jest :)



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Powrót do Volkswagena Golfa

Post autor: sebekgolf » ndz lis 14, 2021 17:05

kamska pisze:
pt lis 12, 2021 23:44
doggie pisze:
czw lis 11, 2021 23:30
kamska pisze:
czw lis 11, 2021 00:06
, a mi znaczek nie przeszkadza, wręcz pasuje.
@kamska spoko, peace! To tylko zabawa ;)
Oczywiście, zabawa, a pojazdy to zabawki.
Zamierzam zamienić motocykl na Stara 266, to dopiero duża zabawka, nie wiem czy podołam czasowo i w ogóle, ale marzenie jest :)
To polecam lekturę w ramach inspiracji. Znajomi :wink:

https://www.facebook.com/autOszolomy/

Mnie to bardziej kręcą projekty takie jak jeden z tych zrobionych w Rosji. Gaz 51/Lublin 51 (bo to to samo) na niskiego pickupa:

Obrazek

A ciężarówką też bym pojeździł ale taką jak KRAZ 255, tylko z zabudową radiotechniczną. Idealną wyprawówkę możnaby z tego zrobić :okej:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości