no właśnie, zespół napędowy to nie sam słupek silnika
Golf 4 1.9tdi
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- TomaszekGT
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: wt gru 04, 2007 20:40
- Lokalizacja: Lubliniec
- Auto: vw golf 4 2.0
- Kontakt:
Re: Golf 4 1.9tdi
chłopaki a co z tym że np w tdi 116 km AJM lubią głowice pękać mój brat ma audi a 4 -2000r, miałem tdi 110 km w golfie 4 i silnik ok ale osprzęt w tak starym aucie miał 15 lat to już padał fakt perełka to nie była normalne auto.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Golf 4 1.9tdi
A czego się spodziewać po 15 letnim aucie? Lekko licząc na 300 tys. km przebiegu, a zapewne i więcej, więc nic nie jest wieczne. Turbo, wtryski, sprzęgło, przepływomierz, alternator, rozrusznik, czujniki - nie ma szans by nic się nie działo. Sam mam Octavie I z 2011 roku, która ma już prawie 300 tys. przebiegu. Dotychczas jeździła zupełnie bezawaryjne, ale powoli zaczynają się wymiany - to jakieś łożysko, to alternator... Ale to wszystko eksploatacja. Pocieszenie jest takie, że TDI każdy naprawi, części do wyboru do koloru, ceny przyjazne, więc nie ma co narzekać. Każde auto będzie się zużywać. Fakt, że taki vag, wytrzyma więcej niż inneTomaszekGT pisze: ↑pn kwie 15, 2019 16:38chłopaki a co z tym że np w tdi 116 km AJM lubią głowice pękać mój brat ma audi a 4 -2000r, miałem tdi 110 km w golfie 4 i silnik ok ale osprzęt w tak starym aucie miał 15 lat to już padał fakt perełka to nie była normalne auto.
Re: Golf 4 1.9tdi
W piątek i sobotę robiłem fiata ducato z rocznika 2007 czy 2009 jakoś tak. Przejechane coś koło 2 milionów km. Gania do Szwecji Norwegii itp. robiłem hamulce po przelocie 300 tys km. Klocki jeszcze ponad połowę są. Wszystko zależy jak się robi te kilometry.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf 4 1.9tdi
Popytaj gliniarzy co myślą o Ducato.... szmelc jakich mało, nieustanne awarie. Transportery sprawdzają się o wiele lepiej choć T6 daleko dawnym T4 pod każdym względem
Re: Golf 4 1.9tdi
Oczywiście miałem 7 lat ajm w passacie b5 z silnikiem nic się nie działo a palił ech ekstra przy spokojnej jeździe 5 bez problemu.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf 4 1.9tdi
Też miałem AJM B5 MY2000 i poza pewnym problemem z odpalaniem /nie miał pompki paliwa w baku i przez lewe powietrze paliwo wracało do baku/ nic się nie działo
Re: Golf 4 1.9tdi
Ale nie porównujmy Ducato do transportera bo to nie ten gabaryt. Filtr też raczej nie lubię ale kuzyn ma jeszcze T5 więc porównanie ma. Tym VW to ma na szafie chyba z 500 czy 700 tys km i przy silniku 2.5 raz robił wymianę rozrządu łańcuchowego z pompami itd. wiem że rok czy dwa pismigal i cis tam się stało grubego że silnik wymieniał. Puki co najgorszy to Vivaro dobry T4 , sredni t5, najlepsze to ma dwa te Ducato.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości