Golf 4 1.9tdi

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9330
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Auto: 5N2 DSG 4Motion R-line
Silnik: CUWA

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: doggie » pn kwie 15, 2019 12:40

herbu pisze:
pn kwie 15, 2019 10:55

Bez problemu nie
no właśnie, zespół napędowy to nie sam słupek silnika


Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

VCDS przydatne informacje, kodowania
VCDS opisy bloków pomiarowych silników TDI PD

Awatar użytkownika
TomaszekGT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: wt gru 04, 2007 20:40
Lokalizacja: Lubliniec
Auto: vw golf 4 2.0
Kontakt:

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: TomaszekGT » pn kwie 15, 2019 16:38

chłopaki a co z tym że np w tdi 116 km AJM lubią głowice pękać mój brat ma audi a 4 -2000r, miałem tdi 110 km w golfie 4 i silnik ok ale osprzęt w tak starym aucie miał 15 lat to już padał fakt perełka to nie była normalne auto.



Awatar użytkownika
herbu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2233
Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: herbu » pn kwie 15, 2019 18:06

TomaszekGT pisze:
pn kwie 15, 2019 16:38
chłopaki a co z tym że np w tdi 116 km AJM lubią głowice pękać mój brat ma audi a 4 -2000r, miałem tdi 110 km w golfie 4 i silnik ok ale osprzęt w tak starym aucie miał 15 lat to już padał fakt perełka to nie była normalne auto.
A czego się spodziewać po 15 letnim aucie? Lekko licząc na 300 tys. km przebiegu, a zapewne i więcej, więc nic nie jest wieczne. Turbo, wtryski, sprzęgło, przepływomierz, alternator, rozrusznik, czujniki - nie ma szans by nic się nie działo. Sam mam Octavie I z 2011 roku, która ma już prawie 300 tys. przebiegu. Dotychczas jeździła zupełnie bezawaryjne, ale powoli zaczynają się wymiany - to jakieś łożysko, to alternator... Ale to wszystko eksploatacja. Pocieszenie jest takie, że TDI każdy naprawi, części do wyboru do koloru, ceny przyjazne, więc nie ma co narzekać. Każde auto będzie się zużywać. Fakt, że taki vag, wytrzyma więcej niż inne :)


Skoda Octavia 1.9TDI PD Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7618
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: wesol » pn kwie 15, 2019 19:33

W piątek i sobotę robiłem fiata ducato z rocznika 2007 czy 2009 jakoś tak. Przejechane coś koło 2 milionów km. Gania do Szwecji Norwegii itp. robiłem hamulce po przelocie 300 tys km. Klocki jeszcze ponad połowę są. Wszystko zależy jak się robi te kilometry.


Touran bls+ oraz Touran cayc

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9330
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Auto: 5N2 DSG 4Motion R-line
Silnik: CUWA

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: doggie » pn kwie 15, 2019 21:30

Pęknięcie głowicy w AJM to raczej wyjątek od reguły a nie norma


Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

VCDS przydatne informacje, kodowania
VCDS opisy bloków pomiarowych silników TDI PD

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9330
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Auto: 5N2 DSG 4Motion R-line
Silnik: CUWA

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: doggie » pn kwie 15, 2019 21:32

wesol pisze:
pn kwie 15, 2019 19:33
W piątek i sobotę robiłem fiata ducato z rocznika 2007 czy 2009 jakoś tak. Przejechane coś koło 2 milionów km. Gania do Szwecji Norwegii itp. robiłem hamulce po przelocie 300 tys km. Klocki jeszcze ponad połowę są. Wszystko zależy jak się robi te kilometry.
Popytaj gliniarzy co myślą o Ducato.... szmelc jakich mało, nieustanne awarie. Transportery sprawdzają się o wiele lepiej choć T6 daleko dawnym T4 pod każdym względem


Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

VCDS przydatne informacje, kodowania
VCDS opisy bloków pomiarowych silników TDI PD

Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: dreyfus » pn kwie 15, 2019 23:17

doggie pisze:
pn kwie 15, 2019 21:30
Pęknięcie głowicy w AJM to raczej wyjątek od reguły a nie norma
Oczywiście miałem 7 lat ajm w passacie b5 z silnikiem nic się nie działo a palił ech ekstra przy spokojnej jeździe 5 bez problemu.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 9330
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Auto: 5N2 DSG 4Motion R-line
Silnik: CUWA

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: doggie » wt kwie 16, 2019 00:08

Też miałem AJM B5 MY2000 i poza pewnym problemem z odpalaniem /nie miał pompki paliwa w baku i przez lewe powietrze paliwo wracało do baku/ nic się nie działo


Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

VCDS przydatne informacje, kodowania
VCDS opisy bloków pomiarowych silników TDI PD

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7618
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Golf 4 1.9tdi

Post autor: wesol » wt kwie 16, 2019 11:31

Ale nie porównujmy Ducato do transportera bo to nie ten gabaryt. Filtr też raczej nie lubię ale kuzyn ma jeszcze T5 więc porównanie ma. Tym VW to ma na szafie chyba z 500 czy 700 tys km i przy silniku 2.5 raz robił wymianę rozrządu łańcuchowego z pompami itd. wiem że rok czy dwa pismigal i cis tam się stało grubego że silnik wymieniał. Puki co najgorszy to Vivaro dobry T4 , sredni t5, najlepsze to ma dwa te Ducato.


Touran bls+ oraz Touran cayc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości