Golf VI 2.0 tsi
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Golf VI 2.0 tsi
Nie pisałem o kompletnej taniości jak w przypadku 1.6. Miałem BMW E60 i mówiono że koszty utrzymania GTI będą tańsze niż w E60. Pisałem że nie chce na sam start ładować mnóstwo kasy tak jak w przypadku E60(od stycznia 2018 wydałem 20 tyś na naprawy) bo jeśli te auto sprzedam to i tak będę na dużym ---, ale jeśli będzie wydać te 6 tyś na przeróbkę tłoków to mówi się trudno..
Re: Golf VI 2.0 tsi
To może jak się boisz o straty wartości - lepiej iść w Golfa R32?
tam nie ma turbiny, za to jest 6 garów ale rasowy dźwięk, którego nigdy nie będzie w GTI, do tego zwykły wtrysk pośredni, te auta nie będą tracić na wartości i raczej pochodzą od pasjonatów.
Silnik nie ma problemów, no jest rozrząd który trochę kosztuje, świece 6x itd ale to jest silnik z tamtych czasów.
Jeśli nie chcesz się bawić w żadne chipy, do tego boisz się o utratę wartości i to że włożysz w auto a nikt potem nie da tyle ile jest warte to R32 będzie zupełnie fajną opcją.
tam nie ma turbiny, za to jest 6 garów ale rasowy dźwięk, którego nigdy nie będzie w GTI, do tego zwykły wtrysk pośredni, te auta nie będą tracić na wartości i raczej pochodzą od pasjonatów.
Silnik nie ma problemów, no jest rozrząd który trochę kosztuje, świece 6x itd ale to jest silnik z tamtych czasów.
Jeśli nie chcesz się bawić w żadne chipy, do tego boisz się o utratę wartości i to że włożysz w auto a nikt potem nie da tyle ile jest warte to R32 będzie zupełnie fajną opcją.
Re: Golf VI 2.0 tsi
parusiakTy tak na serio? Fsi to nie jest tsi ja pierdziu...ja podobno mam takie auto? Ty podobno się znasz na czymś bo doradzasz innym a im więcej czytam twoich bzdur to tylko pokazujesz, że mało jednak wiesz. Kolejny temat r32 tylko od pasjonatów? Buhaha spróbuj takie kupić zobaczysz ilu mamy pasjonatów...
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2018 20:17 przez dreyfus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Golf VI 2.0 tsi
To co wg Ciebie jest tsi?
jaki tam jest wtrysk? bo wg mnie różnica polega tylko na tym że jeden ma turbo a drugi nie....
problem z nagarem dotyczy wszystkich FSI/TSI/TFSI bo taka jest charakterystyka wtrysku bezpośredniego.
jaki tam jest wtrysk? bo wg mnie różnica polega tylko na tym że jeden ma turbo a drugi nie....
problem z nagarem dotyczy wszystkich FSI/TSI/TFSI bo taka jest charakterystyka wtrysku bezpośredniego.
Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2018 20:19 przez Pastusiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Golf VI 2.0 tsi
No i kuźwa co powoduje to że mam u siebie turbinę a tam jej nie ma? Zresztą zapomniałem z Tobą się nie dyskutuje, Ty wiesz wszystko lepiej i nawet jak nie masz racji to i tak dalej udowadniasz, że ją masz.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf VI 2.0 tsi
Zakładający temat pyta o mk6 a w tym modelu nie było tego silnika w eRce, tylko 2.0 TSI. Potwierdzam - silnik w mk5 R32 nie był FSI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości