Golf VI 2.0 tsi

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: doggie » śr paź 17, 2018 08:58

Miałem styczność z Oplem Zafirą OPC i jak słyszę że ktoś mówi, że nie pożerają oleju to na mojej twarzy pojawia się uśmiech :D oczywiście jedne mniej inne więcej, podobnie jak w Mk6



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1040
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: Pastusiak » śr paź 17, 2018 12:53

Tylko jest różnica wyeksploatowanie a wada fabryczna - w 2,0 TSI jest wada fabryczna przez co brały olej nawet w okresie gwarancyjnym mając kilka lat, Zafira OPC bierze olej bo ma spore naloty i jest już wyeksploatowana.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10516
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: doggie » śr paź 17, 2018 13:34

Niewyeksploatowane OPC też biorą olej podobnie jak oplowskie 1.8



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: dreyfus » śr paź 17, 2018 15:24

Witaj kosa192 dopiero teraz doczytałem temat, jako użytkownik 2.0 tsi z dsg tylko w pasku powiem Ci tak nie czytaj i nie dyskutuj z patusiak naprawdę nie ma to sensu, mądrze doradza Ci doggie i tego się trzymaj. Co do zakupu auta chyba zdajesz sobie sprawę, że jaki kupisz tyle będziesz musiał w niego włożyć? To nie są nowe auta z salonu i jak nie wychwycisz niedomagań potem je będziesz musiał usunąć? Szukaj jak najlepszego auta i jak takie się trafi je sprawdzaj i nie żałuj kasy... I może być tak, że padnie dsg, że silnik będzie "brał" olej i tego musisz mieć świadomość, jeżeli nie chcesz takiego ryzyka podejmować, kupuj manuala z 1.6:)



kosa912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 13, 2018 21:11

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: kosa912 » śr paź 17, 2018 17:16

Wiem, że te auta mają kilka lat, ale chodzi o to żebym nie musiał wyłożyć na dzień dobry 6 tyś lub więcej na przeróbki by silnik nie palił oleju, 2 tyś zł to jeszcze w miarę by było po zakupie auta.
Jak się sprawuje Twoje auto z tym silnikiem? Bierze olej? Na co patrzeć przy skrzyni DSG na oględzinach?
Widziałem, również ogłoszenia golfów po 2011 roku, czyli wyeliminowany problem brania oleju przez silnik, ale te samochody są ze Stanów. Więc moje pytanie, warto się zastanawiać autem ze Stanów czy 3/4 tych aut były bite?



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: dreyfus » śr paź 17, 2018 17:32

Powiem ci tak po zakupie zrobiłem pakiet startowy przy tym silniku, wymieniłem zawór dv na nowszy, napinacz łańcucha, odme, od wymiany do wymiany co 15 tysi mieszczę się w podziałce, jednak po zakupie jak to nowe auto ponad 200 km pałowanie do odcinki itp itd wtedy trochę oleju przeleci, i to kosztowało już pieniążki... Dsg by sprawdzić hm na dzień dobry jak przełącza z p na d po postoju powinno bez szarpania i problemów, potem rozgrzać ją porządnie nie 5 km i jadąc stałą prędkością but powinien ładnie, szybko zgrabnie przełączać, zatrzymaj się zobacz jak pełza, mając dsg musisz być przygotowany mieć gdzieś z tyłu głowy, że może się popsuć i np możesz wtedy 5 tysięcy wyłożyć, nie da się "wejść" do skrzyni by być pewnym na 100%, że jest ok.



kosa912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 13, 2018 21:11

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: kosa912 » śr paź 17, 2018 18:03

Ok, dzięki. Jednak myślę, że zmiana oleju co Ok 50-60 tyś i skrzynia powinna działać poprawnie. Chociaż to też sprawa losowa- jedna skrzynia może paść po 150 tyś a druga może się trzymać przez Ok 300 tyś.
A co z golfami ze Stanów? Warto się interesować czy są to rozbitki które są ulepione?



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: dreyfus » śr paź 17, 2018 18:10

Myślę, że że Stanów Zjednoczonych też można kupić fajne auto ale jak każde trzeba dobrze sprawdzić przed zakupem. Tam jest fajna jednostka chyba 2.5 z tego co kojarzę.



kosa912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 13, 2018 21:11

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: kosa912 » śr paź 17, 2018 18:16

Tak, 170 konna bodajże, ale ja widzialem tylko GTI z Ameryki, 2.5 nie szukałem.



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: dreyfus » śr paź 17, 2018 18:30

Ale zaraz zaraz wpisałem w wujka Google golf 2.5 i zaraz mi wyskoczył 2.5 170 km w jest ta to jak nie ma 2.5 jak 170 km tyle ma?



kosa912
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob paź 13, 2018 21:11

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: kosa912 » śr paź 17, 2018 18:59

Nie pisałem że nie ma. Napisałem że na chyba 170 koni, bo nie sprawdzalem ile ma dokładnie i nie sprawdzałem golfów ze stanów z silnikiem 2.5 tylko 2.0 GTI ze Stanów. :D



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1040
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: Pastusiak » śr paź 17, 2018 19:03

kosa912 pisze:
śr paź 17, 2018 17:16
Wiem, że te auta mają kilka lat, ale chodzi o to żebym nie musiał wyłożyć na dzień dobry 6 tyś
No właśnie, więc nie warto pchać się w to auto, bo kupujesz samochód w którym byle serwis i będzie drogo, czyszczenie z nagaru swoje kosztuje, rozrząd na łańcuchu 200 zł nie kosztuje, naprawa potencjalna mechatroniki w DSG to nie 500 zł itd..pomijam już ewentualną naprawę eliminującą wadę olejową.
Chyba że bierzesz to na klatę, ale jak pytasz o "taniość" to raczej mam wrażenie nie wiesz w co się pchasz i tyle ode mnie na koniec.



Awatar użytkownika
dreyfus
Forum Master
Forum Master
Posty: 1216
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 09:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: dreyfus » śr paź 17, 2018 19:27

patusiak w 2.0 tsi nagar? O czym Ty piszesz... O taniości nie ma mowy jak pisałem chcesz tanio bierzesz golfa 1.6...



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1040
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: Golf VI 2.0 tsi

Post autor: Pastusiak » śr paź 17, 2018 19:29

No a gdzie ma być nagar w 1,9 tdi? czy w 1,6 mpi?
Masz takie auto podobno a nawet nie wiesz co oznacza bezpośredni wtrysk FSI?




ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości