Bora 1.8 t

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1037
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: Bora 1.8 t

Post autor: Pastusiak » pn sie 27, 2018 18:35

dreyfus pisze:
pn sie 27, 2018 00:46
Kolejna bzdura, VV ma takie opcje konfiguracji, że bez problemu może tak być, płaciłeś za coś i to miałeś nie było jak teraz pakietów...
Mi nie chodzi o pakiety, tylko co? ktoś wybrał 1,8T np..czy 2,8 Vr6 ale brak centralnego - otwierał auto kluczykiem, korbki przy szybie i klima ręczna tak? serio? jakoś w to wątpię..ja rozumiem że skór nie było czy tempomatów ale climatronic...nie sadzę.

A co do climatronika to chyba niektórzy nie umieją z niego korzystać..właśnie to bardzo dobre urządzenie bo można mieć nadmuch na jeden poziom gdzie normalnie w ręcznej już masz 1 bieg włączony i jest dużo większy szum i hałas niż w climatronicu a jednak szyby np nie parują, chłodek leci latem itd..

Przynajmniej mówię z perspektywy Golfa IV nie wiem jak nowsze auta typu mk5 czy mk6 itd..



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10505
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Bora 1.8 t

Post autor: doggie » pn sie 27, 2018 21:23

luckyboy pisze:
pn sie 27, 2018 10:04
Optymalny moim zdaniem jest climatic - nawiew na szybę, 2 bieg, 22stC i nie dotykasz cały rok Obrazek Mam Climatronic i mnie czasami irytuje.
miałem ręczną manualną, półautomatyczną climatic i climatronic, wszystkie się umywają do climatronica, chyba za bardzo nie wiecie co piszecie albo nie umiecie korzystać z klimatronica, nie chcesz auto - włączasz ECON, co za problem, obsługa intuicyjna i prosta jak budowa cepa


climatronic możesz obsługiwać w trybie automatycznym jak i ręcznym, climatic wyłącznie w ręcznym


luckyboy pisze:
pn sie 27, 2018 10:25
Druga kwestia aby coś zmienić trzeba sporo nawciskać.
niby co? jeden przycisk ECON + nastawy kierunku nadmuchu + temperatura, jak raz to zrobisz to już zapamięta na następny raz
w ręcznej też musisz wcisnąć ECON, przekręcić kierunek nadmuchu + przekręcić skalę temperatury

Jakaś różnica? Ja nie widzę

to taj jak mieć więcej mocy w silniku, nie musisz z niej korzystać ale wiesz że zawsze możesz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości