**Kupujemy nowe auto, jaki model? Jakie formy finansowania**
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Nowy Golf VIII
Stosowanie interwału Long Life nie ma nic wspólnego z dbaniem - w tym przypadku akurat o kondycję silnika
@dreyfys trochę za mocno dowalasz do pieca, robi się gorąco
Z jakim silnikiem chcesz kupić G8?
@dreyfys trochę za mocno dowalasz do pieca, robi się gorąco
Z jakim silnikiem chcesz kupić G8?
Re: Nowy Golf VIII
Nie mam zamiaru przekonywać Cię do swoich racji. W autach dostawczych olej wymieniam co 40tys, a w osobowych co 30tys. Jeszcze nigdy nie miałem problemu z żadnym silnikiem, a kilometrów przybywa. Na tym może zakończmy dyskusję o olejach, bo to chyba nie ten dział. Golfa zamierzam kupić z silnikiem 1.5 TSI z DSG. Wreszcie zaczęło się coś dziać na tym forum.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Nowy Golf VIII
Nawet nie próbuj bo mnie ani większości tutaj obecnych nie przekonasz do swoich racji bo ich po prostu nie masz, ponieważ jak wykazują wspomniane badania olej po 15-16 tys do niczego się nie nadaje a co dopiero po 30 tys km. Dodatki uszlachetniające już dawno "wyparowały" ale dla leasingobiorców nie ma to żadnego znaczenia, bo po jego zakończeniu auto będzie sprzedane. Naprawdę nie trzeba być filozofem aby o tym wiedzieć. Wiem że ciebie nie przekonam bo masz inne życiowe cele niż ja tylko żałuję, że ja, moi znajomi itp... są często zdani na kupowanie od "Was" aut i dopiero potem wychodzą kwiatki typu przytarte panewki, kończąca się turbina, przytarte walki rozrządu itd...ale to dla ciebie nie ma żadnego znaczenia i ja to rozumiem, tylko nie pisz proszę że dbasz o samochody - mycie woskowanie i wymiana oliwy co 30 tys km to nie wystarczy, aby tak siebie oceniać. Najlepsze jest to, że same ASO tj. ludzie tam pracujący doskonale wiedzą że ten system to kolokwialnie pisząc "szit" ale skoro centrala ... . Na szczęście znam jeszcze ludzi, którzy w nowych autach w tym w leasingowanych, pomiędzy serwisem LL co 12-15 tys km wymieniają sami olej i o nich można powiedzieć, że dbają o samochód.
Wracając do G8 z 1.5 TSI, jaka jest (albo będzie) różnica w cenie względem Corolli Hybrid?
Wracając do G8 z 1.5 TSI, jaka jest (albo będzie) różnica w cenie względem Corolli Hybrid?
Re: Nowy Golf VIII
Na temat wymian oleju nie będę już dyskutował, ponieważ wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, to napisałem. Na koniec tylko dodam, że nie wszystkie auta po zakończeniu leasingu sprzedaję i np. Iveco Daily ma przejechane obecnie 150tys i nie jest już na gwarancji. Olej zmieniam nadal co 40tys, a silnik chodzi jak szwajcarski zegarek. I zapewniam Cię, że kolejne 150tys przejedzie bez problemu. Ale rozumiem, że od samochodu oczekujesz bezawaryjnej jazdy przez co najmniej 500tys/km. Jeśli tak myślisz, to musisz cofnąć się w czasie, bo teraz już takich samochodów nikt nie produkuje i produkować nigdy nie będzie. Teraz samochody bierzemy w wynajem, płacimy kilkaset złotych miesięcznie(prywatnie lub na firmę) i wymieniamy na następny, tak jak telefony.
Wracając do tematu nawigacji, to powiedz mi jakich map używasz i w jaki sposób z nich korzystasz w swoim aucie? Nie spotkałem jeszcze osoby, która uważałaby android auto i apple car play za gadżety nic nie warte. Chyba, że tutaj również chcesz cofnąć się w czasie, jak w przypadku wymian oleju co 12tys/km.
Nie ma jeszcze cennika nowego Golfa, więc nie mam pojęcia jaka będzie różnica pomiędzy tymi autami. Sam jestem bardzo ciekawy i mam nadzieję, że nie przesadzą z ceną. Ale nawet jak Golf będzie trochę droższe od Corolli, to jego przewagą będzie korzystniejszy leasing. Wiem za to, że we wrześniu zarejestrowano w Europie 32398 sztuk nowych golfów-1miejsce. Natomiast Toyoty Corolli 14056sztuk-19miejsce. Ludzie wiedzą co jest dobre i to kupują. Jestem pewny, że nowy Golf pod względem sprzedaży poprawi ten wynik o dużo. Jak tylko pojawią się pierwsze dane sprzedażowe, to je zaraz podam.
Wracając do tematu nawigacji, to powiedz mi jakich map używasz i w jaki sposób z nich korzystasz w swoim aucie? Nie spotkałem jeszcze osoby, która uważałaby android auto i apple car play za gadżety nic nie warte. Chyba, że tutaj również chcesz cofnąć się w czasie, jak w przypadku wymian oleju co 12tys/km.
Nie ma jeszcze cennika nowego Golfa, więc nie mam pojęcia jaka będzie różnica pomiędzy tymi autami. Sam jestem bardzo ciekawy i mam nadzieję, że nie przesadzą z ceną. Ale nawet jak Golf będzie trochę droższe od Corolli, to jego przewagą będzie korzystniejszy leasing. Wiem za to, że we wrześniu zarejestrowano w Europie 32398 sztuk nowych golfów-1miejsce. Natomiast Toyoty Corolli 14056sztuk-19miejsce. Ludzie wiedzą co jest dobre i to kupują. Jestem pewny, że nowy Golf pod względem sprzedaży poprawi ten wynik o dużo. Jak tylko pojawią się pierwsze dane sprzedażowe, to je zaraz podam.
-
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: śr kwie 18, 2018 08:33
- Lokalizacja: Małopolska
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Nowy Golf VIII
Moim zdaniem na ten moment nie można wiele powiedzieć o nowym Golfie. Z zewnątrz wydaje się okej bo to ewolucja 7 FL, ale już np. środek wg mnie wygląda gorzej. Np. w 7FL całkiem przyzwoite materiały i wygląd deski, piękny podłokietnik wraz z odsuwanym schowkiem na napoje ze śliczną roletką, której np. w 8 nie ma (ewidentnie cięcie kosztów w ósemce). W lepszym miejscu hamulec postojowy w starej siódemce, wykonanie na zdjęciach też mam wrażenie że np. tunelu środkowego jest gorsze w 8. Póki nie zobaczymy trudno cokolwiek stwierdzić.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Nowy Golf VIII
Powiadasz 150 tys km w Iveco, to śmieszny przebieg, 300-400 to można zacząć się chwalić ale wątpię, aby bezawaryjnie tyle osiągnął i uważaj z tymi zapewnieniami, pewna jest tylko śmierć. Nadal na siłę brniesz w zaparte z interwałem long life, oleje ACEA C3 low saps, które stosujesz są wykastrowane z dodatków siarki, popiołów, które m. in. mają za zadanie niwelować tarcie i nie mają prawa spełniać swojej roli przez 30 tys km ale ty uważasz inaczej i nie przyjmujesz żadnych argumentów. Szkoda czasu na wirtualną dyskusję.
Re: Nowy Golf VIII
Musisz się jeszcze dużo podszkolić w dziedzinie motoryzacji. Najlepszym sposobem na to, będzie praktyka w postaci częstych zmian samochodów(niekoniecznie nowych). Nabierzesz doświadczenia i wtedy będziesz pisać o faktach, a nie jak teraz o mitach. Co z moim pytaniem dotyczącym nawigacji? Wiesz o co chodzi, czy mam Ci wytłumaczyć jak działa np. android auto i nowoczesne systemy nawigacyjne?
Re: Nowy Golf VIII
Trochę więcej można dowiedzieć się z tego podsumowaniaMaru321 pisze: ↑pn lis 04, 2019 21:01Moim zdaniem na ten moment nie można wiele powiedzieć o nowym Golfie. Z zewnątrz wydaje się okej bo to ewolucja 7 FL, ale już np. środek wg mnie wygląda gorzej. Np. w 7FL całkiem przyzwoite materiały i wygląd deski, piękny podłokietnik wraz z odsuwanym schowkiem na napoje ze śliczną roletką, której np. w 8 nie ma (ewidentnie cięcie kosztów w ósemce). W lepszym miejscu hamulec postojowy w starej siódemce, wykonanie na zdjęciach też mam wrażenie że np. tunelu środkowego jest gorsze w 8. Póki nie zobaczymy trudno cokolwiek stwierdzić.
http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25355229, ... golfa.html
Re: Nowy Golf VIII
Czy możesz napisać coś więcej na temat tego silnika, ponieważ właśnie taki zamierzam zamówić.piteks pisze: ↑ndz lis 03, 2019 19:56Obyś się tylko nie zdziwił.
Wyciszenie obecnego golfa (mam mk7,5) raczej nie zachwyca. Co do wykończenia wnętrza, to może jest powyżej średniej w klasie ale świerszcze z czasem się pojawiają (mam dopiero 2 lata i 36 tys. km). Niskie spalanie jest realne jednak zależy od stylu jazdy.
Co do reszty, to kwestia indywidualna, a niska utrata wartości mk8 raczej wróżenie z fusów.
- piteks
- _
- Posty: 5958
- Rejestracja: wt gru 10, 2013 11:28
- Lokalizacja: małopolska
- Auto: A3 8Y 2,0 190KM
- Silnik: TFSI
Re: Nowy Golf VIII
1,4 TSI 150 KM , taki mam, już nie ma i nie będzie. A szkoda. Teraz jest 1,5 TSI 150 KM. Miałem okazję jechać testowo T-Roc'kiem z tym silnikiem i czuć że jest zdławiony :/ .
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Nowy Golf VIII
Przez nowe normy emisji spalin silniki są celowo kastrowane(zamulane). Opóźniona reakcja silnika na wciśnięcie pedału gazu staje się normalną rzeczą. Dotyczy to zarówno silników benzynowych, jak i wysokoprężnych. Czy w silniku 1.5TSI 150KM lag również występuje? Czy trzeba dolewać oleju do silnika? W poniedziałek premiera nowej skody octavii. Ciekawe jak wypadnie na tle nowego golfa.
Re: Nowy Golf VIII
VW Golf 7 generacji, który niebawem zostanie zastąpiony przez nowy model, nadal jest niekwestionowanym liderem rynku europejskiego. Toyoty Corolli w tym zestawieniu brak.
https://www.samar.pl/__/3/3.a/105681/Ra ... cale=pl_PL
https://www.samar.pl/__/3/3.a/105681/Ra ... cale=pl_PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości