Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Cześć,
Jak w temacie, zdecydowałem się na Golfa IV, chcę auto pod LPG, lub już z zamontowanym LPG, dlatego wybrałem silniki 8 zaworowe. Proste i niezawodne, tak wyczytałem...
Wole stare, proste i sprawdzone konstrukcje, mógłbym za uto dać i 16tys. Ale jakoś nie mam zaufania do nowszych aut. Aktualne mamy Toyotą E9 z 1990r. ale z racji bezpieczeństwa, chce coś co ma minimum 4 gwiazdki NCAP.
Autem jeździć będzie żona 10tys. rocznie głownie miasto, przejazdy po 7-10km.
Potrzebuje auto 5 drzwiowe z isofix, atutem będzie automatyczna klima, ale może jej w ogóle nie być, wskazane grzane lusterka.
Po przejrzeniu dostępnych ofert w necie, widzę, że można już coś dostać od 6tys. ale nie chce też bubla.
Najbardziej skupiło moje uwagę to ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... b8f600e310" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy możecie się coś wypowiedzieć w temacie tego konkretnego egzemplarza, jak i ogólnie w kwestii mojego wyboru?
A może ktoś ma akurat swoje na sprzedaż spełniające te kryteria :D
Jak w temacie, zdecydowałem się na Golfa IV, chcę auto pod LPG, lub już z zamontowanym LPG, dlatego wybrałem silniki 8 zaworowe. Proste i niezawodne, tak wyczytałem...
Wole stare, proste i sprawdzone konstrukcje, mógłbym za uto dać i 16tys. Ale jakoś nie mam zaufania do nowszych aut. Aktualne mamy Toyotą E9 z 1990r. ale z racji bezpieczeństwa, chce coś co ma minimum 4 gwiazdki NCAP.
Autem jeździć będzie żona 10tys. rocznie głownie miasto, przejazdy po 7-10km.
Potrzebuje auto 5 drzwiowe z isofix, atutem będzie automatyczna klima, ale może jej w ogóle nie być, wskazane grzane lusterka.
Po przejrzeniu dostępnych ofert w necie, widzę, że można już coś dostać od 6tys. ale nie chce też bubla.
Najbardziej skupiło moje uwagę to ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... b8f600e310" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy możecie się coś wypowiedzieć w temacie tego konkretnego egzemplarza, jak i ogólnie w kwestii mojego wyboru?
A może ktoś ma akurat swoje na sprzedaż spełniające te kryteria :D
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Bez sensu brać pod uwagę lpgprzejazdy po 7-10km.
Koniecznie mk4? Bardzo fajną opcją jest Pug 307, pojemny - znacznie pojemniejszy od Mk4, komfortowy. 207-demka też jest całkiem pojemna i ogólnie niezła oraz relatywnie będzie młoda w porównaniu z Mk4, którego stan blacharsko lakierniczy może bardziej budzić zastrzeżenia nie wspominając o prawdziwości przebiegu
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Obie jednostki silnikowe godne polecenia , miałem je , co do gazu bez sensu tak jak kolega wyżej pisze
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
wnioskuję że wożone będą małe dzieci więc twierdzenie że nie musi być klimy jest pomyłką i to ogromną. Jeżeli pod uwagę brane jest bezpieczeństwo to za 10 tys można dostać naprawdę fajną 407-emkę w benzynieawa_x pisze:
Potrzebuje auto 5 drzwiowe z isofix, atutem będzie automatyczna klima, ale może jej w ogóle nie być,
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Hej,
Dzięki za zainteresowanie. Co do gazu, to jako, że to paliwożerne jednostki a czasem mała traska się zdarzy.
Peugeot 407 to za duży dla żony, ona chce jak najmniejszy. A dzieci owszem będą wożone, ale latem jeżdżą w przyczepce rowerowej zamiast autem. Zdarza się też autem ale rzadko, stąd klima nie aż tak koniecznie
A czemu myślę o vw 4 a nie peugeot albo coś nowszego. Bo chciałbym tym pojeździć jak najdłużej. A widzę że im starsze tym lepsze. Jedynie kwestia bezpieczeństwa zmusiła mnie do wyboru tak nowego auta jak golf 4.
Sam jeżdżę vw T3 z 90r lub motocyklem z 84go.
Dzięki za zainteresowanie. Co do gazu, to jako, że to paliwożerne jednostki a czasem mała traska się zdarzy.
Peugeot 407 to za duży dla żony, ona chce jak najmniejszy. A dzieci owszem będą wożone, ale latem jeżdżą w przyczepce rowerowej zamiast autem. Zdarza się też autem ale rzadko, stąd klima nie aż tak koniecznie
A czemu myślę o vw 4 a nie peugeot albo coś nowszego. Bo chciałbym tym pojeździć jak najdłużej. A widzę że im starsze tym lepsze. Jedynie kwestia bezpieczeństwa zmusiła mnie do wyboru tak nowego auta jak golf 4.
Sam jeżdżę vw T3 z 90r lub motocyklem z 84go.
Re: Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
A ja nie rozumiem, gdzie tu logika - nie chcesz klimy czyli podstawowej sprawy w takim budżecie a chcesz podgrzewane lusterka? To nie długo składanych lusterek będziesz szukać ale klima niekonieczna. Nawet jeśli klimy nie chcesz to chociaż szukaj manualnej - bez tego auta tak łatwo nie sprzedaż, bo dzisiaj to byle Astra G czy Focus za 4-5 tys mają "AC", jak dla mnie climatronic w tym budżecie fajna rzecz, ładnie można sobie ustawić, nie hałasuje na pierwszych siłach nadmuchu jak pierwszy bieg w manualnej itd. To nawet jest dobra opcja pod kątem parowania szyb i ogólnego ustawiania temperatury.
Co do samego Golfa 4 - szukaj też Audi A3 8L to przecież to samo auto, jedynie nie ma 2,0 silnika ale jest 1,8 20V
Ten golf z ogłoszenia dla mnie niezbyt - po jakimś upalaczu z Niemiec (ciemne szyby, tylne lampy wieś-tuning, laczki itd, wydech jakby miał 200 koni - to nic dobrego nie wróży, poza tym auto z końca produkcji z fajnym wyposażeniem, pytanie ile za to ten handlarz dał 8 tys zł? max? takich aut nikt na zachodzie nie sprzedaje za takie sumki Także jakiś kmiot pewnie ostro zajechany technicznie, a handlarz zawsze odpicuje na handle, umyje, wyczyści, wypoleruje.
Ja w takim budżecie skupiłbym się na autach od kogoś prywatnego a nie od kogoś kto musi wyżywić rodzinę i 1000 zł ma z takiego auta jak nie więcej.
1,6 bym unikał przy 10 tys chyba szkoda kasy, lepiej coś ciut mocniejszego właśnie 1,8 20V lub 2,0 115 chyba że 1,8T ale tutaj utrzymanie może być drogie bo turbo stare, sprzęgło z dwumasą itd.
Szukaj po prostu zadbane prywatne auta, najlepiej z okolic 2000 roku, wtedy za to 10 tys kupisz coś dobrego, albo po-negocjujesz do 8,5-9 tys, zostanie reszta na pakiet startowy.
Zdecydowanie tego Golfa bym odradzał chyba że masz blisko ale nic dobrego to nie będzie i stan auta też będzie nieznany.
Co do samego Golfa 4 - szukaj też Audi A3 8L to przecież to samo auto, jedynie nie ma 2,0 silnika ale jest 1,8 20V
Ten golf z ogłoszenia dla mnie niezbyt - po jakimś upalaczu z Niemiec (ciemne szyby, tylne lampy wieś-tuning, laczki itd, wydech jakby miał 200 koni - to nic dobrego nie wróży, poza tym auto z końca produkcji z fajnym wyposażeniem, pytanie ile za to ten handlarz dał 8 tys zł? max? takich aut nikt na zachodzie nie sprzedaje za takie sumki Także jakiś kmiot pewnie ostro zajechany technicznie, a handlarz zawsze odpicuje na handle, umyje, wyczyści, wypoleruje.
Ja w takim budżecie skupiłbym się na autach od kogoś prywatnego a nie od kogoś kto musi wyżywić rodzinę i 1000 zł ma z takiego auta jak nie więcej.
1,6 bym unikał przy 10 tys chyba szkoda kasy, lepiej coś ciut mocniejszego właśnie 1,8 20V lub 2,0 115 chyba że 1,8T ale tutaj utrzymanie może być drogie bo turbo stare, sprzęgło z dwumasą itd.
Szukaj po prostu zadbane prywatne auta, najlepiej z okolic 2000 roku, wtedy za to 10 tys kupisz coś dobrego, albo po-negocjujesz do 8,5-9 tys, zostanie reszta na pakiet startowy.
Zdecydowanie tego Golfa bym odradzał chyba że masz blisko ale nic dobrego to nie będzie i stan auta też będzie nieznany.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Poczekaj trochę to na żółtych tablicach już będą pierwsze dziadki
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Witaj ja od siebie dodam, że dla żony kupiłem... Thalie za 20 tysięcy auto z 2012 roku z przebiegiem 34 tysiące z silnikiem 1.6 na full wypasie jak dla thali oczywiście Klima automat, dwa ISO z tyłu poduszka wyłączana, nie wiem ile to ma gwiazdek w zderzeniach ale się zastanów czy i ile przeszedł golfik który ma 17 lat np... A bagażnik w thali do wózka jest ok, ogólnie auto nie duże może akurat dla żony mam tam gaz w lato przejazdy do 10 km jedziesz na gazie za chwilę w zimie gorzej wiadomo ale pali to około 10 gazu jaki koszt paliwa na 100 km?
- krzychu195
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
- Lokalizacja: WGS
- Kontakt:
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Bezawaryjne 18 letnie auto - dobry dowcip. Pamiętaj że 4 gwiazdy NCAP takie auto miało jak było nowe, z wiekiem konstrukcja się osłabia.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
Ja ma 28 letnie i jest bezawaryjnekrzychu195 pisze:Bezawaryjne 18 letnie auto - dobry dowcip
Jeśli chcesz mkIV to tak jak wyżej ktoś powiedział szukaj jakiegoś pewnego auta nawet z mniejszym wypasem, bo widzę że na tym ci nie zależy, okolice jakiś 00-03r. Silnik spoko wybrałeś, z prostych 1.6 dla żonki też myślę że starczy. Szukaj też A3 lub polo IV ale tam z silnikami raczej nie ma wyboru fajnego oprócz diesli
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Golf IV 1.6/2.0 8v, pomorskie do 10 tys.
I to prawda. Jeśli masz możliwość, to celuj w 2.0, choć jest ich zdecydowanie mniej niż 1.6, więc ciężko będzie znaleźć coś sensownego, bo jednak większość aut w tym budżecie nie będzie idealnych.awa_x pisze:Jak w temacie, zdecydowałem się na Golfa IV, chcę auto pod LPG, lub już z zamontowanym LPG, dlatego wybrałem silniki 8 zaworowe. Proste i niezawodne, tak wyczytałem...
Szukaj już z zamontowanym LPG, bo montaż instalacji za 2-2,5 tys. zł to auta wartego 5-6 tys. mija się z celem. Jeśli jeszcze będziesz jeździł na krótkich dystansach, to będzie się ona bardzo długo zwracać, więc to mało opłacalna opcja. Co innego zakup auta już z LPG. I tu, w odróżnieniu do przedmówców, ja Ci polecę LPG, nawet na trasy po 5-7 km. Wiadomo, zimą, na dużym mrozie, połowę tej trasy przejedziesz na benzynie, ale już drugą połowę na LPG. Przy obecnych temperaturach już po 1 km będziesz jechał na LPG. Za to w lecie na LPG pojedziesz praktycznie od razu. Więc oszczędności zauważysz. Wiadomo, więcej wydasz na serwisowanie auta, na przegląd, ale i tak wyjdziesz na spory plus.
Co prawda, teraz spadną na mnie gromy, że nie kupuje się auta z LPG, bo to tylko koszty. Owszem, jest w tym trochę racji, bo można się wbić na minę, ale przy odrobinie wiedzy, lub skorzystaniu z wiedzy innych, można śmiało prawie całe ryzyko zminimalizować. A nawet jak masz dużego pecha, to co Cię może dopaść? Zużyte wtryskiwacze LPG? Zużyty reduktor? Wadliwy jakiś czujnik? To wszystko ogarniesz za kilka stówek.
Za to posłuchać doświadczonych kolegów, i szukaj auta z klimą. Niekoniecznie automatyczną, bo bez tego zupełnie można żyć (ja dla przykładu trybu auto używam może ze 3 razy w roku podczas długich wakacyjnych wyjazdów). Brak klimy w obecnych czasach to już dramat. Poza tym auto z klimą zawsze dużo łatwiej sprzedasz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości