VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

master1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: master1987 » ndz lip 10, 2016 19:52

Ktoś oglądał to autko i może powiedzieć coś więcej na jego temat ?

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... yqO0w.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 927
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Pastusiak » ndz lip 10, 2016 20:29

Pierwsze co się rzuca w oczy to przebieg, wątpie żeby to auto miało poniżej 300 tys..po 17 latach..
Po drugie dość drogi..3 drzwi, 99 rok no ale 2,8 V6 więc coś za coś..
ale...pytanie za 100 pkt w jakim stanie jednostka, czy trzyma moc? czy nie ma na desce dyskoteki, czy nie pluje olejem, co z rozrządem, jak sprzęgło, w jakim stanie opony, no i czy nie było jakiś poważniejszych prac blacharskich..

To wszystko trzeba sprawdzić z tym że ja bym i tak chociaż negocjował do 13 tys..ok V6 ale auto ma 17 lat...i 3 drzwi..tego nikt tak szybko nie kupi, tylko koneser marki których za wielu nie będzie.

Ja mam u siebie 1,8T 2000 rok, po programie ok 190 koni 5 drzwi, recaro zwykłe nie skóra i myślę że może bym 10 tys zgarnął...tutaj niby V6 no ale..no i podstawa jak to wszystko jedzie, jak działa.



master1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: master1987 » ndz lip 10, 2016 20:59

Przebieg niby potwierdzony książką serwisową, ale wiadomo jak to z książkami bywa... Więcej niż 13tys.zł nawet nie myślałem ewentualnie płacić.
Choć i tak ta kwota jak za auto z tego roku jest wysoka...no ale jak wspomniałeś V6 4 motion robi tutaj chyba cenę. O rozrządzie nic nie wiadomo jeżeli chodzi o jego wcześniejszą wymianę.
O prace blacharskie pytałem i podobno malowane ponownie były jedynie prawe drzwi. Wszystkie szyby prócz czołowej z tego samego rocznika.
Prawidłowa kompresja to jaka wartość dla tego silnika ?? Bo różne już słyszałem opinię, a może warto by było ją sprawdzić na miejscu.



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 809
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: jan1966 » ndz lip 10, 2016 20:59

Normalne obawy przy kupnie auta czy to silnik 1,4 czy 3,2



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 927
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Pastusiak » pn lip 11, 2016 04:48

Wg mnie kompresja to tak ponad 10 jak jest na cylindrach to jest ok, byle by nie było różnic że jeden 10 a drugi 7...
Problem może leżeć też w wyciekach i kiepskim stanie jednostki, często nie trzymają mocy a osiągi mizerne.
Sprzęgło kosztuje, ogólnie utrzymanie auta (biorąc pod uwagę tez spalanie) nie należy do najtańszych

No i nawet jak jest zdrowy to z 1,8T możesz wyciągac różne moce, tutaj stoisz w miejscu raczej

Warto obejrzeć ale jak cos będzie nie hallo ja bym dał sobie spokój.



master1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55

Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: master1987 » pn lip 11, 2016 18:32

Ale kompresja ponad 10 to np. 11 czy bardziej 14 ? :) Nie upieram się koniecznie nad silnikiem 2.8. Tym egzemplarzem się zainteresowałem głównie ze względu na napęd. Choć nie ukrywam, że dźwięk V6 powinien być również przyjemny dla ucha i chyba?? mocy jakoś specjalnie nie powinno brakować jak na takiego golfa.



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 927
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Pastusiak » pn lip 11, 2016 21:28

Nie no zgadza się tylko uszczelnienie silnika 2,8 V6 + problemy typu rozrząd, napęd, skrzynia, sprzęgło sa cholernie drogie, do tego pali jak smok, niby lpg można ale jakie koszty?
Co z mocą? W jakim stanie pompa paliwa, układ zapłonowy, który tez swoje kosztuje bo to V6 itd..
Bo wiesz można kupić z 96 Audi A8 D2 4,2 V8 za 15 tys a potem kolejne 10 tys włożyć w niego.

To sa klasyki tamtych lat, jak teraz funkcjonują..to zależy..od konkretnego egzemplarza, z 1,8T jest często kłopot a to tylko 4 cylindry, a tutaj V6 + napęd 4x4, skrzynia 6 biegów itd..wszystko jeszcze droższe.

A co do kompresji 14 raczej nie będzie :)
Wg mnie jak jest ok 10 i na każdym +/- tyle samo to jest ok..

Jedź obejrzyj ale zwróć uwagę szczególnie na jednostkę, najlepiej zmierzyć na hamowni i czy nie jest mokro od spodu np..

Dźwięk fajny ale co Ci po nim jak jednostka będzie kiepska, generująca raptem 180 kilka koni, która jedzie gorzej niż zawirusowane 1,8T..



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: bastek016 » śr lip 13, 2016 15:15

Golf z silnikiem V6 to tylko podnośnik kanał - wycieki napędu oraz silnika. Jeżeli chodzi o silnik to sprawdzamy tylko łańcuch słychać nie słychać, dodatkowo geometrię dolotu.
Sprzęgło oraz napęd dobry kierowca wyczuje, jakieś szarpanie itp po temacie... Nadwozie i buda to standard, spalanie w mieście ok 12-13 litrów bez limitu w górę.
Silnik ma dokładnie 204 konie i jest na 24 zaworach udana konstrukcja która wytrzymuje moce z katowaniem nawet do 500 koni. Nie ma co porównywać pojemności do turbo, komfort w moment w V nie ma porównania do 1.8 T, a spalanie to inna kwestia.



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 927
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Pastusiak » śr lip 13, 2016 16:48

bastek016 pisze:Silnik ma dokładnie 204 konie i jest na 24 zaworach udana konstrukcja która wytrzymuje moce z katowaniem nawet do 500 koni. Nie ma co porównywać pojemności do turbo, komfort w moment w V nie ma porównania do 1.8 T, a spalanie to inna kwestia.
Zgadza się tylko zapominasz że 204 KM to on miał jak zjeżdzał 17 lat temu z fabryki, ile teraz? nie wiadomo, jak ja podnosiłem moc w swoim 1,8T to podjechał koleś 2,8 V6 na hamowanie i wyszło 189 koni..i załamany a koleś - tuner się smiał że po tylu latach to i tak nieźle :D
Poza tym reanimacja takiego silnika jest kosztowna..to nie 1,4..
1,8T jak jest zdrowe, to kwestia zmiany turbo na K03s, może wydech, wtryski ale spokojnie z palcem w nocniku 220 koni do uzyskania to myślę że R32 w sensie osiągów dużo szybszy nie będzie. Z resztą osiągi to 0-100 w 6.8 sek...u mnie w 1,8T wychodzi 7,2 kręcąc pod czerwone pole..przy niecałych 190 koniach i 290 nm..ale...
obejrzeć trzeba jak ok to brać.

Jeszcze mam inną propozycję do autora ale drożej będzie, w Leonie I była wersja Cupra - 2,8 V6 204 KM 4x4 czyli to samo ale roczniki młodsze i cena nawet 20k za takie auto.. :grin:
Kiedyś widziałem prywatną ofertę z okolic Wrocławia bodajże.



Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Azgorath » czw lip 14, 2016 15:59

Pastusiak pisze: Zgadza się tylko zapominasz że 204 KM to on miał jak zjeżdzał 17 lat temu z fabryki, ile teraz? nie wiadomo, jak ja podnosiłem moc w swoim 1,8T to podjechał koleś 2,8 V6 na hamowanie i wyszło 189 koni..i załamany a koleś - tuner się smiał że po tylu latach to i tak nieźle :D
No bo to trup był. Każdy zdrowy silnik trzyma moc niezależnie od wieku, z małymi wyjatkami, gdzie nawet po zjechaniu z linii silniki już nie trzymały mocy, ale faktem jest, że zdrowe turbodoładowane silniki fabrycznie mają więcej mocy niż deklaruje producent, np. w takim 1.9 TDI 130 km normą jest, że realnie ma okolice 140 koni, z 1.8T podobnie.



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: bastek016 » czw lip 14, 2016 17:30

Zgadza się tylko zapominasz że 204 KM to on miał jak zjeżdzał 17 lat temu z fabryki, ile teraz? nie wiadomo, jak ja podnosiłem moc w swoim 1,8T to podjechał koleś 2,8 V6 na hamowanie i wyszło 189 koni..i załamany a koleś - tuner się smiał że po tylu latach to i tak nieźle
Nie masz racji V6 V5 w VW nie trzyma mocy tylko przez rozrząd - sory ale auto ma 400 - 300 tyś, ślizgi itp się wyrabiają - Jak kupowałem swojego łańcuch było słychać stargowałem tysiaka i zabrałem, auto wypluło 132km - Gość na hamowni to norma ..... Był sporo zaskoczony jak po wymianie łańcucha świec i kabli było 152 w AGZ :)



master1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: master1987 » czw lip 14, 2016 18:48

Panowie znajdę chwilę w weekend to podjadę i obejrzę tego golfika. Nie jestem laikiem w temacie, ale znawcą się nazywać nie mogę.
Dlatego napisałem na forum, bo auto jest z Wawy i myślałem, że ktoś mądrzejszy ode mnie da radę obejrzeć to cudo swoim okiem.
Styczności z 2.8V6 akurat nie miałem więc obawiam się, że moje oględziny mogą być mało miarodajne...



master1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: master1987 » pt lip 15, 2016 17:11

Zmierzona kompresja na cylindrach :
11,5
10,5
11,0
10,0
11,0
10,0
Co Wy na to ?? Nie jest zbyt duża różnica między 10, a 11,5 ??



Pastusiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 927
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56

VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł

Post autor: Pastusiak » pt lip 15, 2016 17:25

AQP – normalne ciśnienie sprężania 0.9 – 1.4MPa, minimalne – 0.7MPa
Wg mnie tragedii nie ma ale można by przeprowadzić próbę olejową, niby producent uważa że min ciśnienie to 7...ale to już masakra..(tutaj te dwa mają po 10..)natomiast nie powinno być dużych różnic w tym V6 mieszczą się wg mnie w normie, chociaż no jest różnica między tym co ma 10 a tym co ma 11,5..ale nie ma co szukać na siłę problemów a co z resztą? napęd, przyspieszenie? jechałeś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości