VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Cześć Panowie, kolega szuka dobrej, zadbanej 'piątki' GTI i znalazł coś takiego: http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... bb617a4896
Mam prośbę - możecie zerknąć swoim okiem i ocenić. Może ktoś zna to auto. Podobno oryginalnie był testówką VW w Warszawie (przez rok lub 2), potem pojechał do Lublina, stamtąd do Poznania. Aczkolwiek na historiapojazdu.gov.pl można sprawdzić, że ma już 7-go właściciela. Jest pełna historia auta. Napisane w ogłoszeniu, że 'bezwypadkowe' acz w raporcie z ASO widnieje "naprawa blacharsko-lakiernicza drzwi".
Ponoć ma intercooler z S3, downpipe i razem z programem ponad 260 KM. Podobno wymienione wszystkie DV, popychacze i co tam trzeba. Rozrząd też zrobiony.
Mam prośbę - możecie zerknąć swoim okiem i ocenić. Może ktoś zna to auto. Podobno oryginalnie był testówką VW w Warszawie (przez rok lub 2), potem pojechał do Lublina, stamtąd do Poznania. Aczkolwiek na historiapojazdu.gov.pl można sprawdzić, że ma już 7-go właściciela. Jest pełna historia auta. Napisane w ogłoszeniu, że 'bezwypadkowe' acz w raporcie z ASO widnieje "naprawa blacharsko-lakiernicza drzwi".
Ponoć ma intercooler z S3, downpipe i razem z programem ponad 260 KM. Podobno wymienione wszystkie DV, popychacze i co tam trzeba. Rozrząd też zrobiony.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Ta oferta jest podejrzana a same auto średnie...
Po pierwsze gość nieźle poleciał z cena jak za 2005 rok 3 drzwi i klima manualna... 30 tys dobry żart..poza tym auto które co 2 lata średnio zmienia właściciela jest mocno podejrzane. Ja mam golfa iv 16 letniego i jestem 3 właścicielem a nie 20..
Silnik kiepski więc dodatkowo trzeba uważać no i kolejna rzecz - kto normalny myje silnik przed sprzedażą, on się błyszczy jak w golfie 7 z 2016...po 11 latach? Do tego profesjonalne zdjęcia..do tego 1 zdjęcie wnętrzna z którego nic nie wynika, i jakieś modyfikacje porobione dla mnie ta oferta raczej dla ryzykantów, ale obejrzeć można, tylko pytanie dlaczego co chwilę ktoś pozbywa się tego auta? może to wina wadliwej jednostki (?) no bo te silniki żłopią olej a jak to zaczyna mieć charakter masowy i znika oleju w ilościach tragicznych to już wesoło nie jest..
Może być tak ze był cały malowany, bo świeci się obłędnie lub polerka, ale tak czy inaczej dla mnie podejrzany i za drogi jak na 7 właściciela 2005 rok i 3 drzwi bez automatycznej klimy.
Na koniec tylko dodam że rzadko kto zmienia auto bo się znudziło..i nagle 7 osobom się on nudzi??
Po pierwsze gość nieźle poleciał z cena jak za 2005 rok 3 drzwi i klima manualna... 30 tys dobry żart..poza tym auto które co 2 lata średnio zmienia właściciela jest mocno podejrzane. Ja mam golfa iv 16 letniego i jestem 3 właścicielem a nie 20..
Silnik kiepski więc dodatkowo trzeba uważać no i kolejna rzecz - kto normalny myje silnik przed sprzedażą, on się błyszczy jak w golfie 7 z 2016...po 11 latach? Do tego profesjonalne zdjęcia..do tego 1 zdjęcie wnętrzna z którego nic nie wynika, i jakieś modyfikacje porobione dla mnie ta oferta raczej dla ryzykantów, ale obejrzeć można, tylko pytanie dlaczego co chwilę ktoś pozbywa się tego auta? może to wina wadliwej jednostki (?) no bo te silniki żłopią olej a jak to zaczyna mieć charakter masowy i znika oleju w ilościach tragicznych to już wesoło nie jest..
Może być tak ze był cały malowany, bo świeci się obłędnie lub polerka, ale tak czy inaczej dla mnie podejrzany i za drogi jak na 7 właściciela 2005 rok i 3 drzwi bez automatycznej klimy.
Na koniec tylko dodam że rzadko kto zmienia auto bo się znudziło..i nagle 7 osobom się on nudzi??
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Dokładnie też mu to powiedziałem, że te 7-krotne zmiany właścicieli (nawet przy założeniu, że 1-ym był VW czyli de facto 6-krotne) to wygląda podejrzanie. Może być tak jak piszesz: czyli auto podpicowane (umyty silnik, polerka) i cena wygórowana specjalnie aby zrobić dobre wrażenie i przykryć jakieś problemy np ze żłopaniem oleju.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Pastusiak kolejny raz ci gadam, że 2.0 TFSI EA113 a więc te z golfa 5 gti nie maja typowej wady z braniem oleju to nie 2.0 TSI EA888 który ma ten problem z powodu wady fabrycznej nie myl silników to całkiem inne jednostki. Najgorsze jest to, że ty do sportowego mocnego auta podchodzisz jak do fabii z 1.4. Ludzie kupując takie auto trzeba patrzeć innymi kategoriami i trzeba zakładać, że auto służyło do zapierdzielania a nie do emeryckiej jazdy. To, że jest modzone to też nic dziwnego. Jak na to co porobione to cena adekwatna a 2.0 TFSI to rozwojowy silnik.
Podpada jednak 7 właściciel i umyty silnik.
Podpada jednak 7 właściciel i umyty silnik.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Kolego Nba, jak tak Ci to auto odpowiada to bierz, najlepiej od razu wyłoż 30 tys bo taki dobry samochód.
Po pierwsze co dają mody jak auto ma 3 drzwi 2005 i klima manualna?
To może u siebie wycisne 250 koni i co da mi ktoś 18 tys za 16 letniego golfa? Trochę sie zastanów..
Poza tym każde TSI/TFSI ma ten problem, zorientuj się lepiej i więcej nie pogrążaj..
- wadliwe pierścienie tłokowe (są za cienkie) - naprawa 14tys. zł przy wymianie układu korbo-tłokowego lub 8tys. przy samoróbce polegającej na rozszlifowaniu rowków na uszczelniacze
- nagar na zaworach i wtryskiwaczach
- przypadki wypalania tłoków
- przypadki pękania tłoków
Proponuje żebyś wziął od autora nr do kolegi konta bankowego to jak coś mu przelejesz kilkanaście tys za naprawę auta..ten samochód jest mocno podejrzany a silnik jest wielką niewiadomą i jest nietrwały z poważnymi wadami.
Nigdy nie wiesz ile zacznie żłopać oleju, czy nie zacznie coś stukać, nie zaczną mrugać kontrolki od ciśnienia oleju, jak się sprawuje z taką mocą, silnik z wadami fabrycznymi itd...nie rozumiesz też tego że od tak nikt nagle nie sprzedaje auta a zobacz ile to osób zrobiło, przypadek? chyba dla Ciebie..
Tyle w temacie.
i jeszcze raz cytat który chyba już tu prezentowałem
Po pierwsze co dają mody jak auto ma 3 drzwi 2005 i klima manualna?
To może u siebie wycisne 250 koni i co da mi ktoś 18 tys za 16 letniego golfa? Trochę sie zastanów..
Poza tym każde TSI/TFSI ma ten problem, zorientuj się lepiej i więcej nie pogrążaj..
- wadliwe pierścienie tłokowe (są za cienkie) - naprawa 14tys. zł przy wymianie układu korbo-tłokowego lub 8tys. przy samoróbce polegającej na rozszlifowaniu rowków na uszczelniacze
- nagar na zaworach i wtryskiwaczach
- przypadki wypalania tłoków
- przypadki pękania tłoków
Proponuje żebyś wziął od autora nr do kolegi konta bankowego to jak coś mu przelejesz kilkanaście tys za naprawę auta..ten samochód jest mocno podejrzany a silnik jest wielką niewiadomą i jest nietrwały z poważnymi wadami.
Nigdy nie wiesz ile zacznie żłopać oleju, czy nie zacznie coś stukać, nie zaczną mrugać kontrolki od ciśnienia oleju, jak się sprawuje z taką mocą, silnik z wadami fabrycznymi itd...nie rozumiesz też tego że od tak nikt nagle nie sprzedaje auta a zobacz ile to osób zrobiło, przypadek? chyba dla Ciebie..
Tyle w temacie.
i jeszcze raz cytat który chyba już tu prezentowałem
Zużycie Oleju
Objawy - Nadmierny ubytek oleju, uszkodzenia katalizatora.
Naprawa - Problem jest bardzo dobrze znany ASO. Nadmierne spalanie dotyczy głównie 200-konnych wersji z początku produkcji, (Golf V GTI, Audi A3 8P, Leon II) jak i późniejszych o mocy 211 KM (obie odmiany najliczniej występują na rynku). Rozwiązanie problemu to przeprowadzenie remontu silnika.
VW Golf V GTI, do 30 000 zł
Podejrzenia okazały się słuszne. Kolega przez znajomego z salonu doszedł do głębszej historii...
Robiona głowica, walony przód, zrobione 6tys km przez 2 lata między kolejnymi wizytami w ASO....
Podziękował i znalazł coś takiego http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... bb617a4896. Co sądzicie?
Auto ściągnięte z USA dla właściciela salonu i używane przez niego 10 lat, 57 wpisów serwisowych, zawsze w autoryzowanym i faktycznie ten przebieg 106k wydaje się być potwierdzony.
Pytanie w jakim stanie przyjechał z USA i po co ktoś taki jak właściciel salonu właśnie stamtąd go ściągał...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Robiona głowica, walony przód, zrobione 6tys km przez 2 lata między kolejnymi wizytami w ASO....
Podziękował i znalazł coś takiego http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... bb617a4896. Co sądzicie?
Auto ściągnięte z USA dla właściciela salonu i używane przez niego 10 lat, 57 wpisów serwisowych, zawsze w autoryzowanym i faktycznie ten przebieg 106k wydaje się być potwierdzony.
Pytanie w jakim stanie przyjechał z USA i po co ktoś taki jak właściciel salonu właśnie stamtąd go ściągał...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: VW Golf V GTI, do 30 000 zł
No właśnie autko z USA..w jakim stanie przyjechało? no ale jak rozumiem cały czas w jednych rękach? ojj to i tak lepsza opcja.
Sprawdzić tylko jak się da silnik, jak to chodzi, jak się zbiera, no i ryzyk fizyk..
Źle niby nie wygląda ale z tych zdjęć tez nic nie wynika robione pod słońce i tak żeby nic nie zauważyć..
Tylko mnie jedno dziwi, 10 lat ktoś go użytkuje? przecież on ma 10 lat?? to ktoś nowe auto ściągał z USA? i przepłacał? coś tu też jest podejrzane.
Poza tym wg mnie ten przebieg podejrzany 100 tys w 10 letnim aucie?...
Trzeba by to wszystko sprawdzić.
a tak apropo kolega nie woli zamiast 2,0 TFSI szukać np 1,8T? Seat Leon I Cupra R? 1,8T 225 koni? Też rozwojowy, można znaleźć młody egzemplarz, tylko generacja raczej w stylu golfa iv a nie v..ale silnik dużo lepszy i jeszcze opcja założenia lpg..
A jak na złość Cupra R mimo że auto starsze od Golfa V GTI kosztuje podobnie.. (oczywiście mówię o młodych rocznikach i zdrowych egzemplarzach a nie śmietnikach)
Sprawdzić tylko jak się da silnik, jak to chodzi, jak się zbiera, no i ryzyk fizyk..
Źle niby nie wygląda ale z tych zdjęć tez nic nie wynika robione pod słońce i tak żeby nic nie zauważyć..
Tylko mnie jedno dziwi, 10 lat ktoś go użytkuje? przecież on ma 10 lat?? to ktoś nowe auto ściągał z USA? i przepłacał? coś tu też jest podejrzane.
Poza tym wg mnie ten przebieg podejrzany 100 tys w 10 letnim aucie?...
Trzeba by to wszystko sprawdzić.
a tak apropo kolega nie woli zamiast 2,0 TFSI szukać np 1,8T? Seat Leon I Cupra R? 1,8T 225 koni? Też rozwojowy, można znaleźć młody egzemplarz, tylko generacja raczej w stylu golfa iv a nie v..ale silnik dużo lepszy i jeszcze opcja założenia lpg..
A jak na złość Cupra R mimo że auto starsze od Golfa V GTI kosztuje podobnie.. (oczywiście mówię o młodych rocznikach i zdrowych egzemplarzach a nie śmietnikach)
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: VW Golf V GTI, do 30 000 zł
A ja proponuje żebyś przestał sie sugerować AŚ, bo właśnie z tego ten cytat i wziął pod uwage, że to nie jest fachowy magazyn.Pastusiak pisze:Kolego Nba, jak tak Ci to auto odpowiada to bierz, najlepiej od razu wyłoż 30 tys bo taki dobry samochód.
Po pierwsze co dają mody jak auto ma 3 drzwi 2005 i klima manualna?
To może u siebie wycisne 250 koni i co da mi ktoś 18 tys za 16 letniego golfa? Trochę sie zastanów..
Poza tym każde TSI/TFSI ma ten problem, zorientuj się lepiej i więcej nie pogrążaj..
- wadliwe pierścienie tłokowe (są za cienkie) - naprawa 14tys. zł przy wymianie układu korbo-tłokowego lub 8tys. przy samoróbce polegającej na rozszlifowaniu rowków na uszczelniacze
- nagar na zaworach i wtryskiwaczach
- przypadki wypalania tłoków
- przypadki pękania tłoków
Proponuje żebyś wziął od autora nr do kolegi konta bankowego to jak coś mu przelejesz kilkanaście tys za naprawę auta..ten samochód jest mocno podejrzany a silnik jest wielką niewiadomą i jest nietrwały z poważnymi wadami.
Nigdy nie wiesz ile zacznie żłopać oleju, czy nie zacznie coś stukać, nie zaczną mrugać kontrolki od ciśnienia oleju, jak się sprawuje z taką mocą, silnik z wadami fabrycznymi itd...nie rozumiesz też tego że od tak nikt nagle nie sprzedaje auta a zobacz ile to osób zrobiło, przypadek? chyba dla Ciebie..
Tyle w temacie.
i jeszcze raz cytat który chyba już tu prezentowałem
Zużycie Oleju
Objawy - Nadmierny ubytek oleju, uszkodzenia katalizatora.
Naprawa - Problem jest bardzo dobrze znany ASO. Nadmierne spalanie dotyczy głównie 200-konnych wersji z początku produkcji, (Golf V GTI, Audi A3 8P, Leon II) jak i późniejszych o mocy 211 KM (obie odmiany najliczniej występują na rynku). Rozwiązanie problemu to przeprowadzenie remontu silnika.
Poczytaj sobie http://magazynauto.interia.pl/porady/ne ... Id,1864800 Jak 2.0 TFSI EA113 bierze olej to nie jest to typowy problem fabryczny a uszkodzenie np. pierścieni wskutek zużycia albo nieodpowiedniej eksploatacji. Kolejny dowód http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=582&start=45
"Ja dolewam 0,5 litra na 15-20tys. wydaje mi sie ze to normalna sprawa z silnikiem z turbo"
"Dokładnie,ja u siebie robię wymiany co 10tyś,autko jeździ od nowości cały czas na tym samym oleju,czyli Shell Ultra Helix 5w30 i od wymiany do wymiany ubywa max 0,2 . 0,3 litra i powiem szczerze,że nie ma dnia żeby obrotomierz nie zawędrował pod 7tyś Przed zakupem autka też mnie straszono tym,że TFSI wciąga olej ale jak to się mówi coś,za coś Na razie odpukać apetyt na olej jest ok "
Owszem coś tam może brać, to silnik z turbo, ale nie jest to 0,5-1l na 1000km jak w 2.0 TSI EA888, to jest ta zasadnicza różnica między jednym a drugim. W EA888 zastosowano do dupy pierścienie żeby obniżyć tarcie.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości