Post
autor: palio » pt maja 06, 2016 14:54
Byłem widziałem obejrzałem.
Środek:
na liczniku 278 kkm, kierownica zmęczona mocno, manetka od kierunkowskazów wytarta, tapicerka na siedzeniach ładna nie poprzecierana, licznik 1/2 FIS, bagażnik czysty zadbany. Koło zapasowe. lewarek, trójkąt i klucze są.
Silnik:
czysty, suchy obroty trzyma.ez problemów wkręca się na obroty. Jak na taką moc czuć, że auto jedzie. Biegi wchodzą dobrze bez zgrzytów. Hamulce działają ręczny trzyma, sprzęgło również ok.
Minusem jest popsuta sprężarka klimatyzacji.
Zawieszenie:
nic nie jest powybijane, ładnie wybiera nierówności.
Blacharka:
Po otworzeniu maski od razu rzuca się wzmocnienie, które zostało wymienione (brak naklejek jakichkolwiek), śruby od błotników były wykręcane (z jednej i z drugiej strony), śruby od maski również ruszane. Zderzak przedni źle spasowany. Z prawej strony zarysowany. Błotnik z prawej strony w okolicy lampy porysowany mocno. Prawe drzwi (strona pasażera) pod listwą wgniecione i zarysowane. Prawa strona tył całość lakierowana (widać gołym okiem). Klapa tylna źle spasowana tak jak by była wymieniana. Kilka ognisk rdzy już się pojawia. Stan ogólny lakieru na 3+ . Dużo drobnych zrysowań jak i wgnieceń mniejszych czy większych.
Jak tylko zjechałem oczywiście aku rozładowany. Trzeba było czekać aby autem wyjechać z garażu.
Pogoda dopisała więc można było dokładnie sprawdzić stan lakieru. Szkoda tylko, że nie miałem miernika lakieru ze sobą. Sprzedającego kilka osób zna i mówi, że nic ciekawego nie sprowadza.
Oczywiście cena uległa zmianie i aktualnie wynosi 9 900.
Jak czegoś zapomniałem pytaj.