VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Witam
czy moglibyście cos powiedziec o tych autkach :
1 http://allegro.pl/show_item.php?item=56 ... 7c8b7c6ddc
2 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... b101154ae7
3 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... b101154ae7
Jak to jest z tymi Xenonami i spryskiwaczami? Czy występuje to razem? Jezeli tak to nr 1 i nr 3 sa tylko na soczewce?
I teraz jeszcze jezeli chodzi o automat (tiptronic) mam pewne obawy jezeli chodzi o ekspoatacje i niezawodnosc tego typu przekladni. Jak to sie sprawuje z tym silnikiem i czy ewentualne podniesienie mocy w tym silniku moze miec negatyne skutki dla tej skrzyni? W tym nr 3 zastanawiam mnie to wytarcie w dosyc raczej dziwnym miejscu kierownicy bo przebiegi to i tak beda do weryfikacji ale nie nastawiam sie zeby byly ori.
Za wszelka pomoc bede wdzieczny.
czy moglibyście cos powiedziec o tych autkach :
1 http://allegro.pl/show_item.php?item=56 ... 7c8b7c6ddc
2 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... b101154ae7
3 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... b101154ae7
Jak to jest z tymi Xenonami i spryskiwaczami? Czy występuje to razem? Jezeli tak to nr 1 i nr 3 sa tylko na soczewce?
I teraz jeszcze jezeli chodzi o automat (tiptronic) mam pewne obawy jezeli chodzi o ekspoatacje i niezawodnosc tego typu przekladni. Jak to sie sprawuje z tym silnikiem i czy ewentualne podniesienie mocy w tym silniku moze miec negatyne skutki dla tej skrzyni? W tym nr 3 zastanawiam mnie to wytarcie w dosyc raczej dziwnym miejscu kierownicy bo przebiegi to i tak beda do weryfikacji ale nie nastawiam sie zeby byly ori.
Za wszelka pomoc bede wdzieczny.
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Tylko razem.Szymon_Lodz pisze: Czy występuje to razem?
Tak, to H7.Szymon_Lodz pisze: Jezeli tak to nr 1 i nr 3 sa tylko na soczewce?
To można wróżyć. Jak kto dbał, tak ma. Po zdjęciach ciężko powiedzieć, trzeba sprawdzić auto na żywo.Szymon_Lodz pisze:I teraz jeszcze jezeli chodzi o automat (tiptronic)
PS nr 2 to nie highline. Przebieg śmieszny.
Nr 3. coś nie tak z środkowymi nawiewami ma.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Wlasnie zauwazylem jezeli chodzi o nr 3 ze brakuje tych poziomych przeslon srodkowej kratki i brak klamki schowka. Na masce tez widac plamy jasniejsze tuz nad znaczkiem VW. A i skrzynia chyba jest 5-cio biegowa.
Do nr1 chyba nie ma za bardzo do czego doczepic. Mieszek troche juz powycierany co moze swiadczyc o cofnietym przebiegu.
Do nr1 chyba nie ma za bardzo do czego doczepic. Mieszek troche juz powycierany co moze swiadczyc o cofnietym przebiegu.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
nr 3 - lewy błotnik z maską coś słabo się schodzi. Wnętrze - miałem takie w Passacie i zupełnie niepraktyczne. No chyba, że chcesz prać co 2-3 miesiące, to ok Fakt - wygląda to wnętrze super, ale zupełnie się nie sprawdza, zwłaszcza gdy ma się małe dziecko. Kratka nawiewu centralna rozwalona, brakuje też uchwytu schowka - dość częsta usterka w Passacie i wcale nie tania - używana klamka schowka to minimum 70 zł. Ogólnie jak dla mnie auto dość umęczone.
nr 1 - wygląda nieźle, przynajmniej na zdjęciach, choć przydałyby się alusy.
Pewnie odpryski były i ktoś przymalował punktowo.Szymon_Lodz pisze:Na masce tez widac plamy jasniejsze tuz nad znaczkiem VW
Jeśli nie jeździsz dużo po autostradach, to akurat ta skrzynia będzie się lepiej sprawować niż 6 - miałem obydwie skrzynie i lepiej mi się jeździło 5-tką, choć na autostradzie fajniej było mieć 6 biegów - ale tyle u nas autostrad, że można się obejśćSzymon_Lodz pisze:A i skrzynia chyba jest 5-cio biegowa.
nr 1 - wygląda nieźle, przynajmniej na zdjęciach, choć przydałyby się alusy.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
A pierwszy,to nie śmieszny?Raptem 4000 różnicy.Jak na ten rocznik,to wszystkie trzy mają śmieszny.ledman pisze:Przebieg śmieszny.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Ale nie niemożliwy. Choć oczywiście każde auto sprowadzone, albo prawie każde ma co najmniej 300 tys. km, ale też zdarzają się wyjątki, szczególnie wśród aut z polskiej sieci dealerskiej, od prywatnych użytkowników. U mnie w pracy 90% kumpli ma przebiegi roczne na poziomie 8-15 tys. km.riccardoa pisze: A pierwszy,to nie śmieszny?Raptem 4000 różnicy.Jak na ten rocznik,to wszystkie trzy mają śmieszny.
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
A czy cos wiecej mozecie powiedziec o nr 2?
Ja osobiscie tez uwazam ze praktyczniejsze jest ciemne wnetrze ale żona sie zauroczyla jasnym.
Wiekszosc tras jakie bede pokonywal to dojazdy do pracy ok 30 km i jazda po miescie.
W jaki sposob podczas jazdy moglbym sprawdzic w jakim stanie jest automat?
Ja osobiscie tez uwazam ze praktyczniejsze jest ciemne wnetrze ale żona sie zauroczyla jasnym.
Wiekszosc tras jakie bede pokonywal to dojazdy do pracy ok 30 km i jazda po miescie.
W jaki sposob podczas jazdy moglbym sprawdzic w jakim stanie jest automat?
Re: VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Może częściej trzeba prać jasne wnętrze, ale jakoś tak przyjemniej się jeździ w moim odczuciu. Co do skrzyni, przede wszystkim ważne, żebyś znał jakąś historię czy był regularnie wymieniany olej. Jeśli chodzi o sprawdzenie podczas oględzin: Przejedź się najwolniej jak się da, chodzi mi o przyspieszanie muskaj gazem i powoli niech się wkręca na obroty, biegi mają się zmieniać płynnie bez szarpnięć i nadmiernych przeciągnięć obrotów (przy takiej jedzie w okolicach 2 tyś obrotów). Jak wszystko ok, to przejdź do mocniejszej jazdy, sprawdź to samo co wcześniej. Następnie kick down, jedziesz sobie spokojnie i dajesz nagle pedał w podłogę, ma zredukować (przeważnie nawet 2 biegi w dół) i cisnąć aż do czerwonego pola - wtedy mogą być wyczuwalne delikatne szaprniecia przy zmianie, ale delikatne. W tiptronicu sprawdź czy zmienia biegi manualnie też nie powinno być szarpnięć nadmiernych. No i najważniejsze - to co się najczęściej psuje czyli wsteczny. Po wrzuceniu na R zawsze trzeba poczekać chwile aż sam zacznie pełzać (wsteczny zawze wchodzi z delikatnym opóźnieniem, nie można wcześniej wcinać gazu - bo wtedy szarpnie) no i najlepiej spróbuj cofnąć pod dużą górkę albo krawężnik ogólnie pod obciążeniem - sprawdź czy nie wypada bieg. Na D podczas postoju z wciśniętym hamulcem zasadniczym lub ręcznym nie powinno być nadmiernych drgań (wiadomo dużo zależy od stanu poduszek silnika i skrzyni). Przy delikatnym ruszaniu nie powinno być też mowy o szarpnięciu, bieg nie powinien się wbijać z takim opóźnieniem jak wsteczny. To tak w skrócie, ale tak naprawdę sprawdzisz tylko stan skrzyni w tej chwili - nawet najlepsza skrzynia i dobrze dbaną kiedyś może paść. Jak chcesz większą diagnostykę to jedź do serwisu który ma maszynę do dynamicznej wymiany oleju -ale to raczej po zakupie podczas wymiany oleju. Sprawdzą ciśnienie w układzie, zobaczysz w jakim stanie był olej - filtry.Szymon_Lodz pisze:A czy cos wiecej mozecie powiedziec o nr 2?
Ja osobiscie tez uwazam ze praktyczniejsze jest ciemne wnetrze ale żona sie zauroczyla jasnym.
Wiekszosc tras jakie bede pokonywal to dojazdy do pracy ok 30 km i jazda po miescie.
W jaki sposob podczas jazdy moglbym sprawdzic w jakim stanie jest automat?
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Tiptronic to całkiem dobra skrzynia. Przy delikatnym gazie nie może szarpać, ma płynnie zmieniać biegi. Przy pełnym gazie tak samo. Na postoju jak przełączasz biegi występuje lekkie szarpnięcie, więc tym nie przejmuj się.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Typowe auto od handlarza - zdjęcia takie, że niewiele widać, za to samo auto świeci się jak psu jajca. Ale to w sumie nic złego. Ja bym mimo wszystko szukał auto, które już jeździ trochę w kraju, o którym właściciel ma jakieś pojęcie. Sam Passat wygląda dość sensownie - ładne wnętrze, dobre wyposażenie... Mechanicznie ciężko coś stwierdzić po fotkachSzymon_Lodz pisze:A czy cos wiecej mozecie powiedziec o nr 2?
Diesel spokojnie może być na taką jazdęSzymon_Lodz pisze:Wiekszosc tras jakie bede pokonywal to dojazdy do pracy ok 30 km i jazda po miescie.
Moja żona też była zauroczona... jakieś 3 dniSzymon_Lodz pisze:Ja osobiscie tez uwazam ze praktyczniejsze jest ciemne wnetrze ale żona sie zauroczyla jasnym.
Sprawdź czy nie szarpie na postoju przy zmianie położeń lewarka (w szczególności z P na R, ale też inne). Podczas jazdy nie powinna przeciągać zmiany biegów, nie powinna szarpać przy zmianie biegów. Sprawdź, czy działają wszystkie tryby, włącznie z manualnym. Fajnie by było, gdybyś miał okazję pojeździć nierozgrzanym autem - wtedy łatwiej wychodzą wszelkie problemy.Szymon_Lodz pisze:W jaki sposob podczas jazdy moglbym sprawdzic w jakim stanie jest automat?
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
Ten pierwszy to jakaś lipa - za tani przynajmniej o jakieś 5 tys. - ale to ze względu na "poprawki lakiernicze" o jakich pisze sprzedający. A jak już ktoś tak pisze, to znaczy, że blacharsko jest dramat.Szymon_Lodz pisze:A co powiecie o tych :
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... 0744374981" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/show_item.php?item=56 ... f45ee3a343" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugi wygląda ok, jeśli nie przeraża Cię przebieg blisko pół miliona, to można się zainteresować. Przebieg w sumie nie taki straszny - taki i większy ma pewnie większość sprowadzonych z zachodu. I zauważ, że wnętrze wcale nie wygląda gorzej niż tych z przebiegami 180-kilka tys. km.
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
14-15 letni passat w tdi +automat to 100% mina nie dziś to za rok, dwa lata, nie ma sie co oszukiwać to nie merc w automacie. Na allegro z regóły zawsze wisi jakiś passat w tiptroniku z padnietą skrzynią w niższej cenie i kupić takiego taniej, zrobić skrzynie w porzadnym warsztavie i smigać.pzdr
-
- Mały gagatek
- Posty: 87
- Rejestracja: pn kwie 07, 2008 09:02
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
VW Passat B5 FL 1.9 TDI 130 KM Kombi do 10 tys.
A co powiecie o tych egzemplarzach?
1 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... 1cec89b386" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyżby drzwi kierowcy były malowane czy ten kolor lakieru tak ma ze pod roznym katem tak widac?
2 http://allegro.pl/vw-passat-1-9tdi-131k ... 81225.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3 http://olx.pl/oferta/vw-passat-2001r-li ... a0a8a284b5" onclick="window.open(this.href);return false;
1 http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-pas ... 1cec89b386" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyżby drzwi kierowcy były malowane czy ten kolor lakieru tak ma ze pod roznym katem tak widac?
2 http://allegro.pl/vw-passat-1-9tdi-131k ... 81225.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3 http://olx.pl/oferta/vw-passat-2001r-li ... a0a8a284b5" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości