http://otomoto.pl/volkswagen-golf-50-ty ... 87444.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ktoś coś może wie o aucie, albo widzi coś dziwnego?
poza małym przebiegiem ale to wyjdzie...auto z 2009 więc pewnie trzeba się liczyc z problemami z rozrządem..czytaj rozrząd do wymiany. Czy coś jeszcze jakies ryzyko?
Jakie jest spalanie takiego silnika w mieście? Ciekawi mnie czy strasznie słychac ten silnik na autostradzie przy prdkościach 140-150 i ile wówczas może spalić?
Na co zwrócić uwage kupując 1.4 160km?
Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Ostatnio zmieniony sob gru 13, 2014 00:35 przez mgtan, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
Re: Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Powiedz sprzedającemu aby zabrał sobie te koła i obniżył cenę o te deklarowane 5 tys za nie - i tak wyglądają na tym aucie bardzo kiepsko. Poza tym auto wygląda na pierwszy rzut oka całkiem nieźle. Nawet ten środek pomimo, że biały to jakiś taki czysty (mój brat ma taki sam w Mk VI i brudzi się to nawet od czystych spodni). A przebieg zawsze możesz sprawdzić w ASO skoro właściciel twierdzi, że serwisował.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Z kołami to będzie pierwsze co zrobię bo wyglądają one poprostu mega źle.
Ale na co zwrócić uwagę w hiatorii auta przy tym odkurzaczu 1.4? Czy miał rozrząd robiony? Czy go słychać? Jak sprawdzić bolączki 1.4 160 bo kilka ich ma
Ale na co zwrócić uwagę w hiatorii auta przy tym odkurzaczu 1.4? Czy miał rozrząd robiony? Czy go słychać? Jak sprawdzić bolączki 1.4 160 bo kilka ich ma
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
Re: Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
To 2009 rok, więc koniecznie sprawdź czy rozrząd był robiony. Te silniki były na to najbardziej narażone. Skoro serwisowany w ASO to powinien wszystko mieć w historii jak na dłoni. Ja miałem ten silnik w CC. Powiem szczerze, że jeździło to zaskakująco sprawnie, więc sądzę, iż w golfie może być bardzo przyjemnie. Nie miałem z nim najmniejszych kłopotów ale rocznik auta 2013,więc już po poprawkach.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Czyli powinien mieć zmieniony cały rozrząd z napinaczami łańcuchem rolkami etc? Co jeszcze w 1.4 do sprawdzenia?
Jakie mialew spalanie w miewcie w cc z tym silnikiem? I dla mnie najważniejsze jakie spalanie na autostradzie np przy 150 km/h.
Jakie mialew spalanie w miewcie w cc z tym silnikiem? I dla mnie najważniejsze jakie spalanie na autostradzie np przy 150 km/h.
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 19:26
Re: Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Jeżeli chodzi o moje doświadczenia z TSI z początkowego okresu produkcji (nowszym niż 2010 nie jeździłem) to mimo wszystko polecałbym Ci poszukać 2,0 TDI-CR 140km+. Choć i on w moim przypadku nie był w 100% niezawodny(wtryskiwacze), to jednak 2x zmiana rozrządu w przeciągu 70 tys km w TSI jak dla mnie skreśla ten silnik :p Tym bardziej, że oszczędny jest on tylko przy emeryckiej jeździe, przy dynamicznej jeździe z wysokimi prędkościami komputer pokazywał prawie 10l (Octavia, wariant 122km). Superbem 2,0 TDI-CR przy podobnym stylu jazdy wychodzi ok. 3 litrów mniej.
Re: Odp: Golf VI 1.4 160KM 38000 PLN Warszawa
Co do rozrządu to poszukaj w necie. Ja się nie interesowałem, bo po pierwsze rok 2013 był już dawno po poprawkach a po drugie po półtora roku auto zmieniłem. Co do spalania w CC to ten silnik nie jest może mistrzem oszczędności, ale mnie eko-driving nie grzeje i nie mam bardzo lekkiej nogi. Biorąc pod uwagę dynamikę jaką oferuje ja się spalania nie czepiałem. Ok 9-10l paliło mi CC przy jeździe autostradowej w granicach 150-160km/h. U mnie było DSG.mgtan pisze:Czyli powinien mieć zmieniony cały rozrząd z napinaczami łańcuchem rolkami etc? Co jeszcze w 1.4 do sprawdzenia?
Jakie mialew spalanie w miewcie w cc z tym silnikiem? I dla mnie najważniejsze jakie spalanie na autostradzie np przy 150 km/h.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości