Powiem tak..no jak za tę cenę to trochę dużo, pewnie salon ileś bierze + te wszystkie dodatki do wypoażenia, rocznik itd..
Kolega kupił np 2004 Golf V za 19 tys..robiony miał tył..a reszta ok..ale przebieg prawie prawie 300 tys
Wiadomo sprowadzony..no ale jeździ już prawie rok..nim..widziałem też audi a3 2000 po liftingu 1,9 tdi za 10 tys nawet niezłe, dwie ulice dalej koleś sprzedaje ARL 2000 rok, 220 tys przejechane, nie wiem czy warto się pchać w zwykłą mocną benzynę gdzie lpg ileś kosztuje, to auto zaraz będzie mieć 14 lat itd..
Nie wiem ja wolę być naiwny i szukać czegoś ciut tańszego.
Może zejdą cenowo to się pomyśli:) Do W-wy też mam sporo..po prostu nie opłaca się specjalnie.
VW Golf MK4 1,8T GTI 9200 pln 2000 Radom
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW Golf MK4 1,8T GTI 9200 pln 2000 Radom
w golfach nie było jeszcze ARL w 2000 roku one pojawiły się późniejMichał Tyszek pisze:dwie ulice dalej koleś sprzedaje ARL 2000 rok, 220 tys przejechane
trzeba to wyważyć, za tanie źle bo będzie padło , za drogie też nie ma sensu bo wartość wyrażona w pieniążkach zniknie szybko i bezpowrotnieMichał Tyszek pisze:Nie wiem ja wolę być naiwny i szukać czegoś ciut tańszego.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pt sie 22, 2014 23:41
Re: VW Golf MK4 1,8T GTI 9200 pln 2000 Radom
Nie było ARL w 2000 roku? hmm z tego co kojarze, chociaż może coś przeoczyłem kiedyś patrzałem na wikipedii niemieckiej ARL było podane że od jesieni 2000 do chyba czerwca? 2003 były produkowane?
A ten koleś to może fakt ma z 2001..aa nie wiem ale za podobną kwotę co 1,8T w salonie w Nissanie..a jednak jego mam 2 ulice dalej a Nissan W-wa to dla mnie 250 km..
No właśnie trzeb wyważyć tylko kwestia czy czasem każde ogłoszenie GTI 1,8T do 10 tys nie świadczy o stanie auta które jest blisko złomowalnego że tak powiem?..nie wiadomo..
No ale z kolei właśnie to są wiekowe auta, zawsze może np pękać miska olejowa, czy nie wiem stacyjka do wymiany, czy coś z elektryki i inne rzeczy oprócz np sprzęgła ..a to się robią koszta stopniowo..
No tak to nie te czasy co można było kupić w salonie fiata 126p i nazajutrz sprzedać za 2x tyle
A ten koleś to może fakt ma z 2001..aa nie wiem ale za podobną kwotę co 1,8T w salonie w Nissanie..a jednak jego mam 2 ulice dalej a Nissan W-wa to dla mnie 250 km..
No właśnie trzeb wyważyć tylko kwestia czy czasem każde ogłoszenie GTI 1,8T do 10 tys nie świadczy o stanie auta które jest blisko złomowalnego że tak powiem?..nie wiadomo..
No ale z kolei właśnie to są wiekowe auta, zawsze może np pękać miska olejowa, czy nie wiem stacyjka do wymiany, czy coś z elektryki i inne rzeczy oprócz np sprzęgła ..a to się robią koszta stopniowo..
No tak to nie te czasy co można było kupić w salonie fiata 126p i nazajutrz sprzedać za 2x tyle
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości