Golf IV 1.8T 240 km 16 500 zł 2002r. Mikołów
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1.8T 240 km 16 500 zł 2002r. Mikołów
Witam, opisuje kolejne auto które zwróciło moją uwagę.
http://olx.pl/oferta/sprzedam-pieknego- ... b35fd4419a" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto 60km ode mnie. W czwartek jadę na oględziny. Co myślicie o takiej wersji podkręconej? Jak wygląda kwestia z gazem przy takiej mocy? Spalanie 8l hmmm, ciężko mi w to uwierzyć ;D Chciałem ogólnie auto w serii, lecz wszystko co oglądałem to padło, jedynie ten wygląda na stan ok. Auto od 4 lat u właściciela. Ponoć był klupniety z jednej strony, lecz nie mocno. Jeżeli wyszło by, ze np. różnica odległości kół od błotnika się rożni, to sprawia to duży problem?(mam na myśli porównanie prawej do lewej). Auto nie było często używane, ponieważ aktualny właściciel jest kierowcą zawodowym i pon-piątek jest w trasie. Co o tym myślicie? Tam gdzie było coś malowane to zawsze wyjdzie ruda?
http://olx.pl/oferta/sprzedam-pieknego- ... b35fd4419a" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto 60km ode mnie. W czwartek jadę na oględziny. Co myślicie o takiej wersji podkręconej? Jak wygląda kwestia z gazem przy takiej mocy? Spalanie 8l hmmm, ciężko mi w to uwierzyć ;D Chciałem ogólnie auto w serii, lecz wszystko co oglądałem to padło, jedynie ten wygląda na stan ok. Auto od 4 lat u właściciela. Ponoć był klupniety z jednej strony, lecz nie mocno. Jeżeli wyszło by, ze np. różnica odległości kół od błotnika się rożni, to sprawia to duży problem?(mam na myśli porównanie prawej do lewej). Auto nie było często używane, ponieważ aktualny właściciel jest kierowcą zawodowym i pon-piątek jest w trasie. Co o tym myślicie? Tam gdzie było coś malowane to zawsze wyjdzie ruda?
- driVWer
- Forum Master
- Posty: 1564
- Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 240 km
von AreS, co do spalania to Ci powiem że mam Audi A3 1.8t które w seri miało 180KM a jest wydłubane na 250KM i właśnie w mieście przy spokojnej jeździe w 10 moge się zamknąć a trasa to właśnie 8 spali przy prędkości do 110km/h. Oczywiście jak go depcze to w mieście opierniczy mi 25litrów na sto ale to bez sensu ;p
Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 240 km
auto może trochę ściągać w którąś stronę co też można niwelować różnymi sposobami - pd różnicy ciśnień w oponach zaczynającvon AreS pisze:jeżeli wyszło by, ze np. różnica odległości kół od błotnika się rożni, to sprawia to duży problem?
i to chyba jest najlepsze rozwiązanievon AreS pisze:Chciałem ogólnie auto w serii,
cała przyjemność to podłubać samemu a nie kupić już pomodzone
różnie, jak dobrze zrobiony to nie tak szybkovon AreS pisze:Tam gdzie było coś malowane to zawsze wyjdzie ruda?
zależy, który element auta - na błotnikach zwykle wyłazi jednak
Golf IV 1.8T 240 km
Wszystkie 1.8 T w okolicy to totalne złomy Wiec co mi pozostaje, jak nie kupno autka od osoby która dbałą o auto, a jednocześnie lekko go przerobiła. Co do rudy, to wyjdzie ona nawet jeżeli przedtem jej nie było, a przykładowo błotnik był malowany dlatego, ze go ktoś obtarł? Będę się starał jak najmniej nim jeździć w zimę, gdy mamy sól na drogach. Tego roku praktycznie w ogóle, bo mam jeszcze mojego MK3. Co do modów, to i tak lekko go przerobie. Wracając jeszcze do kwestii malowanych elementów, to widzę tutaj klapę tylną która nie ma znaczka, wiec zostało to albo zaspawane, albo zaklejone i pomalowane. Tam tez może wyjść ruda? Chciałbym jeszcze ogólnie poznać opinie, czy autko jest godne uwagi?
Golf IV 1.8T 240 km
Czy samochód jest godny uwagi to ocenisz sam będąc na miejscu i go oglądając.
Ja bym się nim nie zainteresował przede wszystkim ze względu na to, że jest brzydko przerobiony. Drugi minus, który zapewne jest głównym powodem zainteresowania, to moc. Nie chcę mi się wierzyć, że ktoś nie upalał tego samochodu co weekend. Kolejny minus to gwint, a co za tym idzie obdarty cały spód, a zawieszenie w strzępach.
Na Twoim miejscu, przy tym budżecie, szukałbym normalnej zadbanej serii, a nie takie dziwadło.
Ja bym się nim nie zainteresował przede wszystkim ze względu na to, że jest brzydko przerobiony. Drugi minus, który zapewne jest głównym powodem zainteresowania, to moc. Nie chcę mi się wierzyć, że ktoś nie upalał tego samochodu co weekend. Kolejny minus to gwint, a co za tym idzie obdarty cały spód, a zawieszenie w strzępach.
Na Twoim miejscu, przy tym budżecie, szukałbym normalnej zadbanej serii, a nie takie dziwadło.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 240 km
mam podobne zdanie ...Craash pisze:Na Twoim miejscu, przy tym budżecie, szukałbym normalnej zadbanej serii, a nie takie dziwadło.
mając taki budżet można szukać w całym kraju a nie w bliskiej okolicy...von AreS pisze:Wszystkie 1.8 T w okolicy to totalne złomy Wiec co mi pozostaje,
golfów z tym silnikiem jest relatywnie mało więc warto zwiększyć obszar szukania
w okolicy to można sobie szukać golfa 1.4 / 1.6 wybór jest spory
Golf IV 1.8T 240 km 16 500 zł 2002r. Mikołów
Auto klepane, nie trzyma obrotów i koło z jednej strony wystaje bardziej. Do zamknięcia, szukamy dalej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości