spali dokładnie tyle samo co 1.6 16Vt72 pisze:zalezy mi na mniejszym spalaniu i bezawaryjnosci niz dynamice. Silnik 1.4 16v
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
mam pytanie, teściu proponuje mi że za mojego golfa daję mi 12tys i żeby mu sprzedać, od jakiegoś czasu co raz mocniej zastanawiam się nad golfem iv 2.0 w wersji highline i pytani brzmi czy kupić zagazowanego już czy samemu lpg zakładać?? już kiedyś kupiłem z założonym lpg i po 3 miesiącach przez kilka miesięcy same problemy były aż kolejny właściciel wymienił całą instalację na nową, kolejne pytanie jak chodzi to 2.0 w mk4?? jak ze spalaniem itd? ja rocznie robię ok.20-25tys km
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Wiadomo, że lepiej samemu zakładać, ale taniej oczywiście będzie kupić już z LPG. Jak dobrze sprawdzisz wszystko, jeśli instalacja jest założona na dobrych komponentach i nie ma wielu lat, to warto zaryzykować. Poza tym silnik 2.0 do wymagających nie należy i dobrze działa nawet na prostych instalacjach sekwencyjnych (a są i tacy, co jeżdżą na II generacji i też daje radę, choć nie polecam osobiście)HappySC pisze:pytani brzmi czy kupić zagazowanego już czy samemu lpg zakładać??
Całkiem fajnie - wyścigówka to nie jest, ale do sprawnej jazdy wystarcza.HappySC pisze:kolejne pytanie jak chodzi to 2.0 w mk4??
LPG trzeba liczyć około 10 średnio.HappySC pisze:jak ze spalaniem itd?
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
raczej jak coś to chyba wezmę bez lpg i sam założę, trochę drożej ale pewniej. A czy w wersji 4motion dużo jest mniejszy bagażnik??
no w sumie mk4 dużo cięższe od mk3 nie jest więc wiem jak to powinno chodzić.herbu pisze: HappySC napisał(a):kolejne pytanie jak chodzi to 2.0 w mk4??
Całkiem fajnie - wyścigówka to nie jest, ale do sprawnej jazdy wystarcza.
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Z instalka LPG można kupić jak wiesz że firmuje ją jedna z niewielu polecanych na forach specjalistycznych gazowni. Masz kpl papierów, historię serwisową instalacji i homologację na zbiornik ważną jeszcze przynajmniej tyle lat ile zamierzasz pośmigać autem.
Najczęściej niestety z LPG wygląda zupełnie inaczej bo najpierw kupuje się silnik który żre paliwo a miał palić 7 litrów... potem szuka się najtańśzej gazowni gdzie jedynym kryterium poszukiwań jest cena, najniższa cena, często wręcz absurdalna i niedorzeczna. Dalej masz rok nieszczęść i ciągłych problemów że nie chce pracować (bo jak ma pracować kiedy na tej samej listwie najtańszych wtryskiwaczy gazują silniki od 60 do 160KM) a pali gazu 2x tyle co palił benzyny żeby na końcu się okazać że zbiornik gazu który został zamontowany albo nie posiada odpowiedniej homologacji albo jest z odzysku (stąd cena) i trzeba to gonić.
Technologia gazowania aut rozwija się niezwykle szybko i to co jeszcze wczoraj było w sferze marzeń czyli gazowanie FSI dzisiaj jest na porządku dziennym za już akceptowalne kwoty (już okolice 5 tyś zł). Są coraz lepsze sety montażowe i mapy sterujące. Z roku na rok coraz lepsze, trwalsze, precyzyjniejsze i tańsze systemy podawania gazu, sterowania pracą itp zatem: czy używaną niewiadomego pochodzenia czy jednak bez gazu i samemu zakładać: BEZ GAZU I SAMEMU ZAKŁADAĆ.
A ktoś kto ma instalkę z renomowanej gazowni z
Najczęściej niestety z LPG wygląda zupełnie inaczej bo najpierw kupuje się silnik który żre paliwo a miał palić 7 litrów... potem szuka się najtańśzej gazowni gdzie jedynym kryterium poszukiwań jest cena, najniższa cena, często wręcz absurdalna i niedorzeczna. Dalej masz rok nieszczęść i ciągłych problemów że nie chce pracować (bo jak ma pracować kiedy na tej samej listwie najtańszych wtryskiwaczy gazują silniki od 60 do 160KM) a pali gazu 2x tyle co palił benzyny żeby na końcu się okazać że zbiornik gazu który został zamontowany albo nie posiada odpowiedniej homologacji albo jest z odzysku (stąd cena) i trzeba to gonić.
Technologia gazowania aut rozwija się niezwykle szybko i to co jeszcze wczoraj było w sferze marzeń czyli gazowanie FSI dzisiaj jest na porządku dziennym za już akceptowalne kwoty (już okolice 5 tyś zł). Są coraz lepsze sety montażowe i mapy sterujące. Z roku na rok coraz lepsze, trwalsze, precyzyjniejsze i tańsze systemy podawania gazu, sterowania pracą itp zatem: czy używaną niewiadomego pochodzenia czy jednak bez gazu i samemu zakładać: BEZ GAZU I SAMEMU ZAKŁADAĆ.
A ktoś kto ma instalkę z renomowanej gazowni z
nie dorzuci ci jej do auta za darmo - wierz mi...kpl papierów, historię serwisową instalacji i homologację na zbiornik ważną jeszcze przynajmniej tyle lat ile zamierzasz pośmigać autem
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
A jaką instalację najlepiej założyć do 2.0?
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
dlaczego nie? sam sprzedawalem mk4 1.6 + instalka brc sq24 - niecale 2 lata i 41tys przebiegu, miala jeszcze kilka miesiecy gwarancji - 0 problemow i nie liczylem za na dodatkowo.. kosztowala mnie 2.8tys i dawno mi sie wrocila - 15tys, to po co mam za nia liczyc? poprostu koszty sie wrocily, troche "zarobila" i latwiej bylo sprzedac z nia auto..Piasek pisze:A ktoś kto ma instalkę z renomowanej gazowni z
kpl papierów, historię serwisową instalacji i homologację na zbiornik ważną jeszcze przynajmniej tyle lat ile zamierzasz pośmigać autem
nie dorzuci ci jej do auta za darmo - wierz mi...
pojedzie na wszystkim, wazne kto zaklada i ile chcesz na nia przeznaczyc.. jaki wlew itd.HappySC pisze:A jaką instalację najlepiej założyć do 2.0?
http://lpg-forum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
kto bogatemu zabroni.maroTdi pisze:dlaczego nie? sam sprzedawalem mk4 1.6 + instalka
to się akurat nie dziwię że dałeś gratis bo jej wtryskom zostało co najwyżej 30 tyś km życia...maroTdi pisze:brc sq24 - niecale 2 lata i 41tys przebiegu, miala jeszcze kilka miesiecy gwarancji
Jak siedzisz na forum które podałeś to wiesz dobrze że wtryski BRC mają taką żywotność a całe kpl instalacje ten problem że nie współpracują z niczym innym jak BRC.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Piasek, chyba nie wiesz co mowisz!!! ile aut miales z brc?
akurat w brc najlepsze sa wtryski, ktore czesto wytrzymuja przebiegi grubo powyzej 100tys
dlaczego krytykuja brc? bo wiekszosc zakladow nie potrafi tego dobrze zalozyc i robia po prostu drut a mimo to jakos dziala..
akurat w brc najlepsze sa wtryski, ktore czesto wytrzymuja przebiegi grubo powyzej 100tys
dlaczego krytykuja brc? bo wiekszosc zakladow nie potrafi tego dobrze zalozyc i robia po prostu drut a mimo to jakos dziala..
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Mam do czynienia z jednym, 76tys km na LPG i od 6ciu już konają wtryski. Już 3ci kpl bo auto ma prawie 230 przelotu.
Wiadomo że po takim przebiegu nie tylko się instalacja ale i całe auto zwróciło ale chodzi o fakt.
Kumpel jeździ od paru lat w firmie gdzie całą flotę KIAnek mają zagazowaną na BRC Sequent. 70-80 tyś km, wymiana wtrysków w każdym, ponowna kalibracja i leci dalej.
Odkupił swoje auto z firmy, pośmigał pół roku (te 6 tyś km) i auto idzie na sprzedaż. Kupi to ktoś i pół roku powalczy (i powydaje bez sensu pieniądze) zanim trafi do kogoś kto będzie potrafił prawidłowo zdiagnozować problem czyli wymienić wtryski za co wołają do tego auta 1100zł
Wiadomo że po takim przebiegu nie tylko się instalacja ale i całe auto zwróciło ale chodzi o fakt.
Kumpel jeździ od paru lat w firmie gdzie całą flotę KIAnek mają zagazowaną na BRC Sequent. 70-80 tyś km, wymiana wtrysków w każdym, ponowna kalibracja i leci dalej.
Odkupił swoje auto z firmy, pośmigał pół roku (te 6 tyś km) i auto idzie na sprzedaż. Kupi to ktoś i pół roku powalczy (i powydaje bez sensu pieniądze) zanim trafi do kogoś kto będzie potrafił prawidłowo zdiagnozować problem czyli wymienić wtryski za co wołają do tego auta 1100zł
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
kuzyn ma Borę z silnikiem 2,0. Sam dał założyć gaz. Mówił, że pili mu 9l gazu/ km. Ile ma nalatane na gazie nie wiem, ale dziś miałem okazję przejechać się tą Borą to porażka totalna. Pewnie instalacje ma do regulacji. Silnik faluje, nierówno pracuje, ciężko się wkręca. Wg mnie to jak zakładać instalacje to najlepiej samemu, bo wiesz co masz. A jak już kupujesz z założoną instalacją to pytanie powinno brzmieć nie ile lat ma instalacja a ile km jest na niej zrobione. Bo jeden może przez 2 lata zrobić 15kkm a drugi 60kkm. Więc ile km jest zrobione na gazie?
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
na zakup samochodu i instalację lpg 15tys, więcej na pewno nie przeznaczę bo to już za stare auto aby na zakup dać więcej, ale ciągle nie mogę się zdecydować czy wybrać mk4 2.0 czy może 1.8T czy też audi a3 z 1.8T, z tym ostatnim najciężej będzie bo cenowo stoją najwyżej.maroTdi pisze:pojedzie na wszystkim, wazne kto zaklada i ile chcesz na nia przeznaczyc.. jaki wlew itd.
http://lpg-forum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Było: Fiat 126p(93r), Golf III 1.9 CL TD(94r), GOLF II 1.3 CL(88r), Golf III 1.6 GL(97r), Audi A3 1.9 TDi(98r), MK3 GTi 20 Jahre(96r) jest Golf MK4 TDi 110PS(01r)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Moje Mk4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=514492
Kupię dekory w drewnie do mk4/Bora, potrzebuję - rączki od str. pasażera, rączki od str. kierowcy(elektr.szyby x4)
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Kup to, co będzie w dobrym stanie i najlepiej jeszcze w dobrej cenie.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
2.0 vs 1.8T w mk4 -przepaść pod względem dynamiki na korzyść 1.8T.
User
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości