Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Post
autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 12:29
lukidunaj pisze:Nie wiem w sumie czy w dobrym temacie ale dziwna sprawa..
Miał ktoś może styczność z autami MG ?
Mam propozycję zamiany auto za auto, właśnie za MG ZS 1.8 z 2004roku.
Jak one stoją z cenami ? Ludzie to chętnie kupują ?
Nawet gdybym się zamienił to prawdopodobnie po krótkim czasie bym sprzedał te MG ale obawiam się, że nie jest to warte tyle co mój Golf(9tysięcy) i będzie problem ze znalezieniem kupca.
MG to praktycznie Rover, a Rovery chodzą dość tanio.
Zamienić się chce z tego względu, że na dość krótki czas potrzebuje oszczędniejszego auta niż moje, a sprzedać VR'a nie jest tak prosto
MG/Rover to w zasadzie to samo, z tym że ZSy stoją nieco lepiej w cenie. Jeśli chodzi o silniki 1,8 to są takie same. Nim go weźmiesz, to sprawdź czy nie ma oznak HGF-u bo to typowe w całej K-serii począwszy od 1,4 skończywszy na 1,8 i tanie w remoncie nie jest. Jeśli ma HGF to jest spora szansa że pęknięta będzie głowica ( dość częsta przypadłość) a tej spawać się nie da z racji stopu z jakiego jest zrobiona ( tzn może ktoś Ci to pospawa, ale nie da gwarancji że nie pęknie w tym samym miejscu). Łatwiej byłoby ci sprzedać w późniejszym czasie jeśli siedziałoby w tym KV6. Ogólnie auta fajne, wbrew pozorom jeśli nie był bity to nie powinien być skorodowany ( osobiście mam R75 1,8T z 2003 roku w kombiku w full opcji i korozji na nim nie ma żadnej pomimo że jakoś specjalnie dbane o niego nie było). Co do samej wartości to najprościej byłoby zapytać na forum roverków ->
http://forum.roverki.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
lukidunaj
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
Post
autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 12:33
Oooo, dzięki za mega odpowiedź..
Na pewno tam podpytam
Ale wstępnie chyba sobie daruje tą zamianę bo ciężko chyba będzie później to sprzedać.
-
sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Post
autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 12:36
Czy ja wiem czy ciężko. Pogadaj z posiadaczami na forum Rovera ( a jest ich sporo). Od kumpla brat kupił takiego ( tyle że KV6) parę lat do tyłu i jeździ zadowolony. Marka może trochę niszowa w PL ale trochę tego po drogach mimo wszystko jeździ
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
Piasek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6871
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
Post
autor: Piasek » wt gru 08, 2015 12:45
Zamiana nigdy nie jest korzystna - jak ktoś chce się zamieniać na cokolwiek to znaczy że ma taką minę do zaoferowania że tylko jelenia szuka aby się tego pozbyć. Nikt przy zdrowych zmysłach nie idzie w żadne zamiany.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Post
autor: kw » wt gru 08, 2015 12:53
Piasek pisze:Zamiana nigdy nie jest korzystna - jak ktoś chce się zamieniać na cokolwiek to znaczy że ma taką minę do zaoferowania że tylko jelenia szuka aby się tego pozbyć. Nikt przy zdrowych zmysłach nie idzie w żadne zamiany.
Najlepsze ogłoszenia są: zamienię na coś ciekawego, rozważę każdą propozycję
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
-
lukidunaj
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
Post
autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 12:56
Powiem Wam, że wpisałem w ogłoszenie zamianę tylko dlatego, że VR'a ciężko sprzedać. A wychodzę z założenia, że jak się zamienię za jakieś 'normalne' seryjne auto to będzie łatwiej i szybciej sprzedać. Ale nie chce się też zamienić za pierwsze lepsze auto za które dostanę przy sprzedaży 5tysięcy.
A mój golfik to nie żadna mina
-
maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
-
Kontakt:
Post
autor: maj0nez » wt gru 08, 2015 13:03
Zamienił stryjek siekierkę na kijek
VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D
-
lukidunaj
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
Post
autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 13:11
maj0nez pisze:Zamienił stryjek siekierkę na kijek
Spokojnie
w głowie buduje się już nowy projekt
będzie 2.8 tylko w mk4
-
sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Post
autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 13:21
bude ze Scirocco bierz a nie MK4, przynajmniej cokolwiek aerodynamiki w tym jest
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » wt gru 08, 2015 13:26
lukidunaj pisze: będzie 2.8 tylko w mk4
to ty za trójke chcesz 9 tysięcy ?
nie dziwię się ,że ciężko sprzedać ,mało jest napaleńców żeby wyłozyła tyle kasy na mk3 , w zasadzie tylko pasjonat marki by to kupił .ale MG to już wogóle tego nie sprzedasz a jak już to za 4-6 tyś max z częsciami do tego tez cięzko ,jak dla mnie zamiana totalnie nie opłacalna z twojej strony ,chyba ,że by ci dopłacił różnice .
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: herbu » wt gru 08, 2015 13:29
lukidunaj pisze:Ale wstępnie chyba sobie daruje tą zamianę bo ciężko chyba będzie później to sprzedać.
Dokładnie - daruj sobie. Golfa zawsze, szybko sprzedasz, a z tym wynalazkiem będziesz się bujał. Kumpel z pracy ma Rovera 75 kombi, z dieslem pod maską. Kupił go 3 lata temu za prawie 20 tys. zł. Od jakiegoś roku próbuje go sprzedać - zero zainteresowania, mimo że z ceną zszedł już do 8 tys. zł. A samo auto całkiem przyjemne, dość niezawodne, ale mimo wszystko szkoda nerwów...
Skoda Octavia 1.9TDI PD
-
Piasek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6871
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
Post
autor: Piasek » wt gru 08, 2015 13:55
Takie wynalazki jak Rover czy MG kupić można, ale: w dobrym stanie, za dobre pieniądze i po prostu zajeździć. A i tak w trakcie użytkowania wyjdą jakieś kwiatki typu tarcze z piastami za "500 sztuka" albo inne dziwactwa.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Post
autor: VW_seller » wt gru 08, 2015 14:15
Piasek pisze:kwiatki typu tarcze z piastami za "500 sztuka" albo inne dziwactwa
bez kitu patentów tam jest nawalone ,że szok ,robiłem kiedyś rovera 75 w dieslu ,silnik to ma z bmw i patentów cała masa ,2 dni siedziałem nad nim i myślałem ,bez neta bym sobie nie poradził .to nie budowa cepa jak w VAG-u ,że każdy kto ma smykałke sobie sam naprawi
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
Piasek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6871
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
Post
autor: Piasek » wt gru 08, 2015 14:39
Nie można generalizować. Rover 200 to była Honda Civic HB z innymi znaczkami, Rover 400 to Civic w "sedanie" a Rover 600 to już Honda Accord. Czego by nie złapał Honda od początku do końca. I kupić coś takiego... trafisz w lepszym stanie i za dużo mniejsze pieniądze niż analogiczną Hondę. Później dopiero, jak zaczęli mariaże z BMW to co model to inny dostawca części, składanki jak Volvo S/V40 i następca S/V50
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości