Ja już mam w tyłku raz dałem się namówić na sprzedaż poprzedniego mojego mk4 niby miałem znaleźć coś lepszego ale nic mi się nie podobało i znowu kupiłem mk4 teraz nigdy nie dam się namówić zrobię go po swojemuszakulvip pisze:hehe oki dzięki, zobaczymy. Tragedia z tymi autami, nie wiadomo w co się pchać, szkoda że moje mk4 jest 3d bo inaczej to bym dalej tym jeździł.
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
- szakulvip
- Gadatliwa bestia
- Posty: 603
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
- Lokalizacja: WP
- Auto: Audi a4 b8
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
wcale się nie zdziwię jak za max 2 mc przed domem będzie drugie mk4 (tak na marginesie to trzecie bo tata ma też 3d), musze koniecznie mieć cos w 5d hb, jak nic nie będzie sensownego to chyba właśnie zaczne ogladac golfy/leony - w sumie najlepiej jestem w stanie ocenić auto w porównaniu z innymi
- krzychu195
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
- Lokalizacja: WGS
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ma ktoś może jakieś doświadczenie mitsubishi lancer modelem od 2008r z silnikiem 1.8?
Jak to się ma z LPG? Głównie chodzi mi o typowy dupowóz, który ma mnie dowieźć z punktu A do B i dwa razy do roku gdzieś dalej.
Jak to się ma z LPG? Głównie chodzi mi o typowy dupowóz, który ma mnie dowieźć z punktu A do B i dwa razy do roku gdzieś dalej.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Chciałbym zapytać jaka jest różnica (jaka powinna być) w cenie golfa IV 1,9TDi 90 lub 110 KM w stosunku do 1,6 (100/105KM) benzyna lub z już założonym gazem.
Pytam o to bo ceny są bardzo różne i nie wiem co w zakupie jest droższe czy diesel, benzyna czy benzyna z gazem.
Pytam o to bo ceny są bardzo różne i nie wiem co w zakupie jest droższe czy diesel, benzyna czy benzyna z gazem.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
To już są leciwe samochody i wszystko zależy od stanu, wyposażenia, rocznika i przebiegu.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
poszukuje golfa v GTI z manualna skrzynia.Jako ze wczesniej jezdzilem francuzem prosil bym forumowicze o jakies wskazowki moze na co zwracac uwage w tym modelu itp
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
silniki dość to dość skomplikowane jednostki z wtryskiem bezpośrednim, nie słyną z bezawaryjności, wiele egzemplarzy mocno powypadkowych, zwłaszcza z USAslater11 pisze:poszukuje golfa v GTI z manualna skrzynia.Jako ze wczesniej jezdzilem francuzem prosil bym forumowicze o jakies wskazowki moze na co zwracac uwage w tym modelu itp
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Siema, nastrafilem na fajnego golfika. Full opcja za dobre pieniążki, niestety przebieg auta to 12 tys km.. Rozumiem,że ktoś coś grzebał z licznikiem bo samo z siebie to raczej nie możliwe co nie ??
A dwa to wytarty mieszek , oto zdjęcie
A dwa to wytarty mieszek , oto zdjęcie
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nie koniecznie, te mieszki szybko sie zuzywaja, kiedys w starszych pasku b5 fl przy przebiegu 150 tys juz byl styrany, a wtedy bylo to swieze auto...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
erwinszczak_ pisze:Nie koniecznie, te mieszki szybko sie zuzywaja, kiedys w starszych pasku b5 fl przy przebiegu 150 tys juz byl styrany, a wtedy bylo to swieze auto...
nie wiem jak korzystacie z uroków motoryzacji , w każdym moim poprzednim aucie przy ponad 200 kkm mieszki nie nosiły śladów użytkowania
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W passacie b5 fl ? Auto bylo eksploatowane w miescie, robilo 40 tys rocznie po Wa-wie , non-stop wachlowanie biegami i sie zuzylo, pozatym mieszki sa w nich slabe...
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt paź 01, 2013 11:32
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam,
Planuję zakup Golfa 3 z silnikiem VR6 2.8. Ogólnie co do stanu technicznego samochodu i blachy jestem w stanie się zorientować co i jak. Jedynym problemem dla mnie przy zakupie tego auta jest silnik, wiadomo, samochody z takimi silnikami nie są eksploatowane przez osoby poruszające się po drodze 60km/h. Remont silnika po zakupie nie wchodzi w grę, za duże koszta. No i tu się pojawia moje pytanie, jak taką vrke sprawdzić, jej kondycję. Czytałem o sprawdzeniu zadymienia spalin (czy nie pije oleju), ale to bardzo mało powie o zużyciu silnika. Sprawdzenie kompresji, teoretycznie dobry sposób, aczkolwiek do oleju można dolać substancje które znacznie poprawiają szczelność silnika, no i kompresja niby jest, a silnik i tak złom. Kolejny, tu mój pomysł, żeby taki samochód wziąć na hamownię i sprawdzić moc, czy jest chociaż zbliżona do tej katalogowej, teoretycznie im bardziej silnik zużyty, tym bardziej moc będzie spadać... czy to ma jakiś sens ? Do jakiego spadku mocy silnik jest jeszcze wart kupna ? A może jeszcze jakieś inne sposoby na sprawdzenie silnika ?
Kolejna kwestia, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie tego samochodu, co jest drogie w naprawie, a często leci ? Z tego co zauważyłem to tłumik, bo cały jest dość drogi, ale tego się chyba i tak nie uniknie, chyba że jakieś zamienniki.
Planuję zakup Golfa 3 z silnikiem VR6 2.8. Ogólnie co do stanu technicznego samochodu i blachy jestem w stanie się zorientować co i jak. Jedynym problemem dla mnie przy zakupie tego auta jest silnik, wiadomo, samochody z takimi silnikami nie są eksploatowane przez osoby poruszające się po drodze 60km/h. Remont silnika po zakupie nie wchodzi w grę, za duże koszta. No i tu się pojawia moje pytanie, jak taką vrke sprawdzić, jej kondycję. Czytałem o sprawdzeniu zadymienia spalin (czy nie pije oleju), ale to bardzo mało powie o zużyciu silnika. Sprawdzenie kompresji, teoretycznie dobry sposób, aczkolwiek do oleju można dolać substancje które znacznie poprawiają szczelność silnika, no i kompresja niby jest, a silnik i tak złom. Kolejny, tu mój pomysł, żeby taki samochód wziąć na hamownię i sprawdzić moc, czy jest chociaż zbliżona do tej katalogowej, teoretycznie im bardziej silnik zużyty, tym bardziej moc będzie spadać... czy to ma jakiś sens ? Do jakiego spadku mocy silnik jest jeszcze wart kupna ? A może jeszcze jakieś inne sposoby na sprawdzenie silnika ?
Kolejna kwestia, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie tego samochodu, co jest drogie w naprawie, a często leci ? Z tego co zauważyłem to tłumik, bo cały jest dość drogi, ale tego się chyba i tak nie uniknie, chyba że jakieś zamienniki.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
nopedatart, kompresja i ciśnienie oleju świadczą najwięcej o kondycji mechanicznej silnika.
W kompresji ważne jest zarówno jej wysokość jak i brak większych różnic między cylindrami. Można by jeszcze udać się na hamownię jak obawiasz się utraty mocy ale to dodatkowy koszt.
W kompresji ważne jest zarówno jej wysokość jak i brak większych różnic między cylindrami. Można by jeszcze udać się na hamownię jak obawiasz się utraty mocy ale to dodatkowy koszt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości