Bez przesady. Trochę tego wyszło. Jakoś nie sądzę aby zbyt szybko VW zakończył klepanie części.
A mechanicznie jest wspólny z innymi w rodzinie.
Powiem więcej - VW to nie azjatyckie marki.
Ja ostatnio kupiłem nowy oryginalny błotnik do Golfa 1.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Bez przesady. Trochę tego wyszło. Jakoś nie sądzę aby zbyt szybko VW zakończył klepanie części.
Nie proszę Pana, nie chodzi o miejsce położenia Japonii na mapie świata. Chodzi o to, że oni generalnie mają w 4 literach swoje klasyki i szybko przestają produkować części.Pastusiak pisze: ↑pn gru 17, 2018 15:45No a azjatyckie części to tylko w Japonii? Bez przesady, mamy XXI wiek, płacimy ludziom na drugim końcu półkuli, latamy w kosmos, internet ma 5 latek w telefonie szybszy niż niektórzy w domu, części można zamówić w sklepie czy w ASO, kupić przez internet, nawet na takim e-bayu można coś zamówić i nie przyślą za 2 lata tylko za kilka dni. Dzisiaj marek samochodów jest tysiące, sklepów z częściami jeszcze więcej itd. To już nie PRL.
Powiem więcej w Polsce jest kult TDI, więc ja czasem nawet jakieś części tricte pod 1,8T muszę zamawiać a do 1,9 tdi jest od cholery.
W VW Scirocco jest poważny problem z benzyniakami bo jest to okres w VAG-u dość sporych eksperymentów z tymi jednostkami, więc lepszym wyborem jest 2 litrówka diesla.
Zaś coś gdzieś słyszałeś lub widziałeś? Ja jeżdżę 2.0 tsi inni też drugi użytkownik 1.4 z tych co znam i jakim powiedz mi cudem one jeżdżą? Bo według Ciebie to jakaś magia, że się poruszamy jeszcze... Po za tym może nie każdy ma ochotę jeździć na ropę...
To podaj cenę kompletnej wymiany rozrządu z częściami + ile musisz oleju dolewać od wymiany do wymiany i uwzględnij wiek auta i przebieg
Może tak może nie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Nie jest to zbyt udana jednostka, wszyscy o tym wiemy ale znam egzemplarz który już ponad 250 tys bezawaryjnie przejeździł. Nie tylko VW wtapia, można wskazać u wielu producentów wtopy z pewnymi konstrukcjami
Akurat Opel nie jest najlepszym przykładem bo miał w swej historii sporo wadliwych silników
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości