Mnie też nie chce się rozprawiac po prostu komentuje że to co piszesz to jest bujda. Osobowki nie opłaca się amortyzowac 4 lata w odróżnieniu np od ciężarówki. Większe firmy auta osobowe odpisują na Max 2 lataandywiki pisze:Wiesz co kolego nie chce z Tobą polemizować to jest dużo firma i tyle na temat a może nie musi wymieniać bo w niej sprzedaż nie odbywa się poprzez handlowców którzy gonią rocznie po 70 tys.steelek pisze: ↑pt mar 02, 2018 12:52Duże firmy z dużą flota wymieniają auta co rok maksymalnie co dwa. W firmie w której pracuję tak jest. Dostajemy oferty na samochody służbowe (akurat u nas fordy Fiesty / Focus / Mondeo i Fiat Grande Punto) gdzie dwuletnie auto ma 150-250 tysięcy. Oczywiście pełen serwis.
Jak chcesz coś wnieść do tematu to pisz na temat albo o to co pytam i proszę.
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
To jak ci się nie chce to nie pisz i wszystko na temat
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
stelek bzdury piszesz u nas w firmie osobówki co 4-5 lat wymieniają więc nie ma opcji, że to straty przynosi.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Podobnie u mnie - auta nawet dłużej są użytkowane. Ma zrobić 200.000 km i dopiero na sprzedaż (ostatnio A4 B8 2012).
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
U mnie trzymają się amortyzacji tzn wieku auta a jaki tam przebieg nalata po drodze pal licho
1,4 tsi 90kW 2013-2015 i 1,4 tsi 92kW 2015-2017 - różnice
Cześć,
Czy ktoś posiada wiedzę czym różnią się te silniki, wg ASO tylko oprogramowanie. Różnice w osiągach i spalaniu wg Autocentrum są znaczące.
Pozdrawiam.
Czy ktoś posiada wiedzę czym różnią się te silniki, wg ASO tylko oprogramowanie. Różnice w osiągach i spalaniu wg Autocentrum są znaczące.
Pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt lut 09, 2018 13:51
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
No bo tak jest, to wcale nie jest żaden nowy silnik.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Pewnie odnośnie postu z pn mar 05, 2018 09:45
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Jeden pyta czym się różnią bo według Aso tylko oprogramowaniem, drugi mu odpowiada bo tak jest bo to stary silnik jakoś dla mnie nijak nie po Polskiemu
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Cześć,
Praktycznie nigdy nie jeździłem fabrycznymi autami, zawsze coś zmieniałem. Najczęściej gwint + dobre koło to było podstawa. Jednak teraz potrzebuję auta na co dzień a drugie typowo do dłubania a przyszłości pewnie dojdą zloty i wypady na weekend.
Zawsze chciałem mieć Golfa 1, dlatego skupiłem się na tym modelu. Oglądałem już jeden egzemplarz trzy drzwiowy 1.6D z 78 roku za ok 3 tys. w całkiem dobrym stanie.
Wiadomo jednak że na początek zrobił bym blacharkę + lakier. Mechanikę ogarnę sobie sam (do czasu swapa). I stąd moje pytanie - jakich kosztów (mniej więcej) spodziewać się w przypadku gdybym blacharkę zrobił sam a jakich gdyby odstawić go na kompletną renowację do blacharza/lakiernika?
Wiem że to pytanie jest strasznie ogólne i dużo zależy od stanu blachy, jednak może ktoś się znajdzie kto robił coś podobnego ostatnio i rzuci jakąś kwotą.
Praktycznie nigdy nie jeździłem fabrycznymi autami, zawsze coś zmieniałem. Najczęściej gwint + dobre koło to było podstawa. Jednak teraz potrzebuję auta na co dzień a drugie typowo do dłubania a przyszłości pewnie dojdą zloty i wypady na weekend.
Zawsze chciałem mieć Golfa 1, dlatego skupiłem się na tym modelu. Oglądałem już jeden egzemplarz trzy drzwiowy 1.6D z 78 roku za ok 3 tys. w całkiem dobrym stanie.
Wiadomo jednak że na początek zrobił bym blacharkę + lakier. Mechanikę ogarnę sobie sam (do czasu swapa). I stąd moje pytanie - jakich kosztów (mniej więcej) spodziewać się w przypadku gdybym blacharkę zrobił sam a jakich gdyby odstawić go na kompletną renowację do blacharza/lakiernika?
Wiem że to pytanie jest strasznie ogólne i dużo zależy od stanu blachy, jednak może ktoś się znajdzie kto robił coś podobnego ostatnio i rzuci jakąś kwotą.
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Myślę, że bardzo ciężko będzie komuś to wycenić tak "na oko". Kolega blacharz ostatnio dostał Mercedesa W115 na wymianę błotników przód i progów, a skończyło się na odbudowie praktycznie połowy auta, bo czego się nie dotykał to się sypało, mimo, że wyglądało na całkiem sprawne. ..
CIACH! RA_FEEL_IT!
Re: ***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Samo malowanie całości to koszt 6-7 tysięcy, jeżeli to ma być dobra robota.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości