***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
lg1984,
Ford Mondeo jest większy i będzie młodszy. Jeżeli jeszcze (bo w zasadzie w tym budżecie w Pastuchu nic innego jak "szczęśliwe" 2.0TDI z wadliwych lat) diesel to zdecydowanie lepszym wyborem będzie Mondeo bo ma dużo lepsze silniki. Albo iść w trochę bardziej wiekowe ale ... Mercedes E-klasa W211: tam co byś nie kupił będzie dobre i trwałe, 220CDI to pancerne motory, a przestronność: 2 pastuchy w środku.
Ford Mondeo jest większy i będzie młodszy. Jeżeli jeszcze (bo w zasadzie w tym budżecie w Pastuchu nic innego jak "szczęśliwe" 2.0TDI z wadliwych lat) diesel to zdecydowanie lepszym wyborem będzie Mondeo bo ma dużo lepsze silniki. Albo iść w trochę bardziej wiekowe ale ... Mercedes E-klasa W211: tam co byś nie kupił będzie dobre i trwałe, 220CDI to pancerne motory, a przestronność: 2 pastuchy w środku.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A jeśli Mondeo MK4 to z jakim silnikiem? Jak w tym aucie z korozją? W211 może i dobre auto, ale to taka pogrzebówka.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeżeli diesel to 2.0 TDCI 140KM, jeżeli benzyna to 2.0 albo 2.5
Wszystkie trzy to bardzo dobre i udane konstrukcje. Diesel - wiadomo, CR itp klimaty ale nic strasznego (cenowo) poza naturalne zużycie komponentów CR. Natomiast żadnych problemów pokroju pękających głowic, urywających się tłoków czy wycierających panewek i innych wad konstrukcyjnych trapiących niektóre konstrukcje. Dobry, sprawdzony motor.
Korozja jak w każdym innym: jak nie walony to nie ma z nią żadnych problemów. Każda kolejna edycja była sukcesywnie poprawiana w przeciwieństwie do VAG`a gdzie każde kolejne było chyba celowo coraz gorsze i mechanicznie i jakościowo. Passat B4 nie miał problemów z rudą nawet jak walony, B6 rdzewieje nawet nietknięty. Podobnie silniki: z każdym kolejnym modelem eliminowali dobre i niezawodne motory.
Wszystkie trzy to bardzo dobre i udane konstrukcje. Diesel - wiadomo, CR itp klimaty ale nic strasznego (cenowo) poza naturalne zużycie komponentów CR. Natomiast żadnych problemów pokroju pękających głowic, urywających się tłoków czy wycierających panewek i innych wad konstrukcyjnych trapiących niektóre konstrukcje. Dobry, sprawdzony motor.
Korozja jak w każdym innym: jak nie walony to nie ma z nią żadnych problemów. Każda kolejna edycja była sukcesywnie poprawiana w przeciwieństwie do VAG`a gdzie każde kolejne było chyba celowo coraz gorsze i mechanicznie i jakościowo. Passat B4 nie miał problemów z rudą nawet jak walony, B6 rdzewieje nawet nietknięty. Podobnie silniki: z każdym kolejnym modelem eliminowali dobre i niezawodne motory.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Znajdź mi niezardzewiałego Passata b4 Nie miały problemów z korozją to Audi 80, 100, A6 z tamtych lat.Piasek pisze:Passat B4 nie miał problemów z rudą nawet jak walony
Z reszta zgadzam się w 100%
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
@herbu ale @Piasek napisał "...nie miał" a nie że "...nie ma" a to różnica przez wiele lat nie miał to fakt ale obecnie ząb czasu odciska na nim swój ślad, niestety pasek mojego wuja choć oryginał nie bity to ruda już go bierze
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dokładnie. Trudno wymagać od 20-letniego auta aby pęcherza nie miał. Chodziło o to że w czasach świetności czyli powiedzmy pierwsze 10 lat użytkowania nie miał z nią problemów jak np Mazdy, Tojki czy Pasek B6 gdzie 10 lat, 100% bezwypadek (zwieziony na motorschade) a praktycznie na każdym elemencie już go ruda bierze: jakieś ranciki drzwi, gdzieś pod listwą, gdzieś pod szybą, uszczelką, wszędzie boble wyłażą. Człowiek się nie czepia że na masce gdzieś tam wyłazi czy na progu bo wiadomo że kamień strzeli i gotowe ale np na każdych drzwiach nad/pod listwami...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10578
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
I tak jak na tak stare auto jest b.dobrze, a porównajmy go z W210
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
O gorsze auto niż W210 pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego trudno.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
No W210 to klasa sama dla siebie
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jak znajdziesz niebitą 80-tkę, to raczej grama rudej na niej nie uświadczysz, a przynajmniej na większości. Fakt, Passat B4 też pod tym względem wypada nieźle, ale do Audi brakuje mu lat świetlnych. I o to mi chodziło.doggie pisze:@herbu ale @Piasek napisał "...nie miał" a nie że "...nie ma" a to różnica przez wiele lat nie miał to fakt ale obecnie ząb czasu odciska na nim swój ślad, niestety pasek mojego wuja choć oryginał nie bity to ruda już go bierze
Ciężko z tym cokolwiek porównywać. Nawet Polonez wypada tu lepiejdoggie pisze:I tak jak na tak stare auto jest b.dobrze, a porównajmy go z W210
No i z tym ciężko się nie zgodzićPiasek pisze:Chodziło o to że w czasach świetności czyli powiedzmy pierwsze 10 lat użytkowania nie miał z nią problemów jak np Mazdy, Tojki czy Pasek B6 gdzie 10 lat, 100% bezwypadek (zwieziony na motorschade) a praktycznie na każdym elemencie już go ruda bierze: jakieś ranciki drzwi, gdzieś pod listwą, gdzieś pod szybą, uszczelką, wszędzie boble wyłażą
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: ndz gru 29, 2013 18:20
- Lokalizacja: Warszawa
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A co powiecie o samochodach hybrydowych? Może ktoś już tutaj ktoś z kolegów miał jakąś większą styczność z tego typu samochodami?
Czy VW robi coś w tym kierunku aby dogonić np takie Toyoty pod względem technologii hybrydowej?
Bo jak się czyta statystyki i zestawienia, to chyba Toyota najbardziej rozwinęła tego typu napęd -> http://www.toyota.anwa.eu/hybrid-innova ... /pl/about/" onclick="window.open(this.href);return false;
Np Toyota Prius.
Czy VW robi coś w tym kierunku aby dogonić np takie Toyoty pod względem technologii hybrydowej?
Bo jak się czyta statystyki i zestawienia, to chyba Toyota najbardziej rozwinęła tego typu napęd -> http://www.toyota.anwa.eu/hybrid-innova ... /pl/about/" onclick="window.open(this.href);return false;
Np Toyota Prius.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W PL połowa importu to pojazdy hybrydowe. Bierzesz 2-3 powypadkowe, wycinasz, spawasz i masz hybrydę (przód i tył z innego rocznika, jedno przed liftem, drugie po).
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ty najpierw poczytaj ile z tego jest korzyści...
Jeżeli Auris Hybrydowy potrafi spalać do 10L benzyny to ja tutaj nie widzę ekologii.
Z eko(nomią) hybryd jest jak z danymi katalogowymi spalania dzisiejszych diesli: w katalogu 3,9/100, pod dystrybutorem 6,4
Jeżeli Auris Hybrydowy potrafi spalać do 10L benzyny to ja tutaj nie widzę ekologii.
Z eko(nomią) hybryd jest jak z danymi katalogowymi spalania dzisiejszych diesli: w katalogu 3,9/100, pod dystrybutorem 6,4
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dane katalogowe podają spalanie przy prędkościach i stylu jazdy, które spowodowałyby obtrąbienie przez innych kierowców.
Do tego na specjalnie dobranych oponach i w warunkach zbliżonych do optymalnych.
A na drodze są: korki, koleiny, deszcz, śnieg, błoto pośniegowe, wiatr, opony często "z łapanki" i wiele innych nieprzewidywalnych czynników.
Całość składa się na spalanie, którego producent w katalogu nie poda bo nie jest głupi.
Do tego na specjalnie dobranych oponach i w warunkach zbliżonych do optymalnych.
A na drodze są: korki, koleiny, deszcz, śnieg, błoto pośniegowe, wiatr, opony często "z łapanki" i wiele innych nieprzewidywalnych czynników.
Całość składa się na spalanie, którego producent w katalogu nie poda bo nie jest głupi.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości