***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
coś więcej na temat tego programu ? jakiś link ?
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
http://www.volkswagen.de/de/gebrauchtwagen.html" onclick="window.open(this.href);return false;gruby1919 pisze:coś więcej na temat tego programu ? jakiś link ?
przykład, z VAT do odliczenia
http://vtp.volkswagen.de/vwdeb/i/s|9,BQ ... troller.do" onclick="window.open(this.href);return false;
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Z tym nie będzie żadnego problemu szczególnie w MA i Dieslu JTDm.radekrp90 pisze:A co do wyposażenia Giulietty - xenon byłby miłym dodatkiem ale się nie napalam. Ma mieć "climatronic", tempomat i... i w sumie to mi wystarczy.
Odnośnie różnicy w głowicach w 1.4Tjet 120Ps to nic mi na ten temat nie wiadomo, fakt, że oba silniki Tjet i Multiair są na wtrysku pośrednim sprawia, że można je zagazować, 120PS wychodził z fabryczną instalacją. Fabryczną dokładaną poza fabryką po prawdzie.radekrp90 pisze:Benzyniak z LPG kosztowo wcale tak tragicznie nie wychodzi przy tych przebiegach, a wydaje mi się, że nawet taniej (zakładam, że mi spali 10 ltr, a diesel około 6-7). Tylko znów jak to z eksploatacją będzie z czasem. Niby są fabryczne 120 konne, ale mają one podobno inne głowice. Dylematy, dylematy...
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jak 90% "fabrycznych" LPG... U dealera na lawetę i do warsztatu który siedzi tylko w instalkach a salon za przewózkę lawetą tam i z powrotem (często to na prawdę 2-3 ulice dalej) dolicza 100% do faktury za utrzymanie gwarancji.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Poza Oplem gdzie instalacja jest faktycznie fabryczna, to o żadnym innym producencie nie słyszałem który wstawia swoją instalację do auta.Piasek pisze:Jak 90% "fabrycznych" LPG..
Po prawdzie tak powinno być to zrobione, żeby działało pod ori wskaźniki i wskazywało zużycie gazu - w końcu mamy XXI wiek
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Faktycznie jest tak z AR-ką jak piszecie? W EPER (ETKA dla Fiata) jest odnotowana instalacja fabryczna w częściach z tego co pamiętam.
Oto np.: butla:
http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP ... IST_PART=0
Oto np.: butla:
http://eper.fiatklubpolska.pl/navi?SGRP ... IST_PART=0
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Był jeszcze Peugeot (np 406 BiFuel), czy Volvo BiFuel - ten drugi to już w ogóle sztuka bo zbiornik paliwa był zmniejszony do bodajże 20L a w jego miejscu podwieszony był zbiornik LPG, sterownik gazowy zintegrowany był w jednej obudowie z benzynowym także komunikacja odbywała się po fabrycznym OBD pojazdu.italiano_83 pisze:Poza Oplem gdzie instalacja jest faktycznie fabryczna, to o żadnym innym producencie nie słyszałem który wstawia swoją instalację do auta.
Obecnie PSA oferuje fabryczny gaz np na rynek holenderski: jest to wtrysk fazy ciekłej ale jest już klasyczny przełącznik na konsoli także nie wiem czy pakują to na etapie produkcji czy jednak montaż odbywa się dopiero na etapie specyfikacji pojazdu dla klienta czyli po prostu wrzuca się gotowy set pod konkretny model i silnik już poza fabryką.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Póki co w tej kwestii najlepsze wrażenie zrobił na mnie Opel (gdzie nawet przycisk jest pasujący do konsoli, a wskaźnik paliwa pokazuje stan paliwa w zależności od trybu zasilania).
Ten w Alfie faktycznie wygląda jak dokładany gdzieś w szopie ale jest fabryczny (nr 51705997), podobnie sama konsola (a raczej "schowek") ma oddzielny numer dla wersji GPL/LPG.
Ma ktoś w ogóle jakieś opinie o instalacjach montowanych fabrycznie w AR/Fiatach?
Ten w Alfie faktycznie wygląda jak dokładany gdzieś w szopie ale jest fabryczny (nr 51705997), podobnie sama konsola (a raczej "schowek") ma oddzielny numer dla wersji GPL/LPG.
Ma ktoś w ogóle jakieś opinie o instalacjach montowanych fabrycznie w AR/Fiatach?
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Z jednej fajna opcja ten prawdziwy fabryczny gaz bo to bardzo trwałe rozwiązania - po pół miliona bezawaryjnych przebiegów, z drugiej przy takich instalkach na prawdę nikt się nie chce tego dotknąć jak już zmęczone życiem i zaczyna problemy robić nie wspominając o awariach gdzie niestety trzeba wyrzucić wszystko i włożyć nowe oparte na komponentach powszechnie ogarnianych przez gazowników.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ewentualnie trzeba znaleźć kogoś ogarniętego kto nie boi się grzebać w czymś innym niż Stag/BRC czy inny Prins.
Prawda jest taka, że mam mało dobrych mechaników.
Poza tym, te instalacje też ktoś fabrykom dostarcza (strzelam, że dla Fiata jakiś Landi Renzo lub coś podobnego) więc teoretycznie powinien się znaleźć warsztat potrafiący to ogarnąć.
Prawda jest taka, że mam mało dobrych mechaników.
Poza tym, te instalacje też ktoś fabrykom dostarcza (strzelam, że dla Fiata jakiś Landi Renzo lub coś podobnego) więc teoretycznie powinien się znaleźć warsztat potrafiący to ogarnąć.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Potrafiący ogarnąć tak,tylko czy chcący. Wystarczy pojechać z instalacją, która stwarza problemy do innego miejsca,niż była zakładana,a odmówienie podjęcia regulacji/ modyfikacji nie będzie niczym dziwnym.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeden warsztat na cały kraj nie jest. Nie ten to inny się podejmie.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W Bydg jest warsztat reklamujący się jako spece od wszelkich dziwnych instalek, AG itp sprawy. Czego to nie robią... Ale poczytaj o nich opinie krążące po necie: dojechał na gazie, skasowali 150zł i wrócił na benzynie. Się okazuje że nie wystarczy kabel i interface żeby w takich coś podziałać: potrzebna wiedza i doświadczenie których brak.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W Bydgoszczy to nie ma dobrego gazownika do zakładania. A gdzie tu poprawki..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości